Gå til innhold

Har sett serien LOST på nytt, herregud for en bra serie det egentlig er!

Anbefalte innlegg

Jeg så LOST første gang i 2004 på TVNorge, men falt etterhvert av. Det tok lang tid nellom sesongene, og man hadde glemt alt som hadde skjedd. Skjønte heller ikke spesielt mye av det som skjedde da jeg var nesten 20 år yngre. Men nå har jeg binget LOST på Disney+, og tenker for en fantastisk serie det egentlig er. Den kan virkelig anbefales. Er sikker på at det er mange her som ikke har sett den ferdig, eller aldri begynt på den. Ville bare si det😊

Anonymkode: 849af...077

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Husker jeg synes den var veldig bra da den kom, men ramlet av på en eller annen sesong jeg ikke husker 😅

Anonymkode: da065...ba8

Perfekt for deg å begynne på nytt👍🏻 Om du har mulighet da. 

Anonymkode: 849af...077

Ja 😃 det har jeg også gjort, veldig bra serie 😃. Fikk ikke lov til å se Lost når den kom. Men såg likevel, falt av etter sesong 2 da. Forsto mye mer nå. 

Anonymkode: eb950...de8

Annonse

LOST og Six Feet Under er de beste seriene jeg har sett.

LOST tapte seg de siste par sesongene, men Six feet hadde tidenes mest episke siste episode i mine øyne. Jeg var ikke menneske på en uke.. 

Anonymkode: e46e0...958

Jeg elsket lost når den kom, og likte konseptet forventning og spenning mens man ventet på neste episode.

Startet igjen i fjor, men orket ikke se den igjen, synes den ikke var så bra nå som jeg er eldre. 

Anonymkode: f19be...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...