Gå til innhold

Har homoer sex med kvinner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange homofile eksperimenterer i sin ungdom, akkurat som heterofile, ja. Ville ikke overraske meg om en hel del homofile har prøvd, bare for å se hvordan det er å ha sex med en kvinne. Akkurat som at det finnes en hel del lesbiske som har prøvd sex med en mann.

Anonymkode: ec286...313

Hvor vanlig det er vet jeg ikke. For homofile kvinner bil jeg si set er helt vanlig. For homofile menn ikke like vanlig. Men det et ikke helt utenkelig. Finnes både menn og kvinner som er hetro som ha sex med noen av samme kjønn. 

Anonymkode: 3371b...a01

Dersom han virkelig er homo så tviler jeg på at han har sex med kvinner. Jeg tror mange har en usikker periode før de blir trygg på sin legning. Jeg, og de fleste vil jeg tro, hadde en slik periode i tenårene, før jeg skjønte at kvinner var det eneste for meg. For noen kommer kanskje denne perioden senere i livet, påvirket av press fra media kanskje. Da kan det skje muligens. Men ikke en homo som er godt ute av skapet nei.

Anonymkode: 1a2a9...53b

Annonse

Det varierer, akkurat som det gjør med streite. Noen homofile menn kunne aldri tenke seg å ligge med kvinner, akkurat som noen streite menn aldri kunne tenke seg å ligge med menn. Noen er mer fleksible. (Og det er overraskende mange streite menn som er mer fleksible enn man skulle tro, altså. Jeg har veldig mange homofile venner, og de historiene de forteller... 😅

Anonymkode: 468ee...986

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det varierer, akkurat som det gjør med streite. Noen homofile menn kunne aldri tenke seg å ligge med kvinner, akkurat som noen streite menn aldri kunne tenke seg å ligge med menn. Noen er mer fleksible. (Og det er overraskende mange streite menn som er mer fleksible enn man skulle tro, altså. Jeg har veldig mange homofile venner, og de historiene de forteller... 😅

Såpass 😅

Anonymkode: 5e7cb...f46

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja sånne som ligger å få kjørt en kuk i seg istedenfor for fitte. Har du ikke hørt om det før?? Er på moten å være homo nå!

Anonymkode: d4b74...356

Tja, å være hetero har da aldri gått av moten.

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja sånne som ligger å få kjørt en kuk i seg istedenfor for fitte. Har du ikke hørt om det før?? Er på moten å være homo nå!

Ja det er sikkert ikke så enkelt og få kjørt en fitte i seg heller så.. 

Anonymkode: dcf63...d61

Anonym bruker skrev (På 2.2.2023 den 7.31):

Homoer, faktisk ....

Anonymkode: 33122...ec0

Som homo kan jeg berolige dere heteroer med at homo er et helt greit ord med mindre det brukes som skjellsord. "De homofile" er faktisk verre, for meg er det formelt og smaker av politisk korrekthet, og det skaper avstand. 

Anonymkode: c1544...62f

Anonym bruker skrev (På 2.2.2023 den 10.54):

Mhm.. i know🤭 jeg har en venn som liker begge kjønn. Han har hatt sex med mange menn som er gift med damer men som liker og få kuk i rumpa🤗 eller suge kuk🙂 men de mennene sier ikke noe til damene sine. Jeg vet ikke hvem mennene er heller da det er hemmelig😉

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Mhm.. i know🤭 jeg har en venn som liker begge kjønn. Han har hatt sex med mange menn som er gift med damer men som liker og få kuk i rumpa🤗 eller suge kuk🙂 men de mennene sier ikke noe til damene sine. Jeg vet ikke hvem mennene er heller da det er hemmelig😉

Ingen fare, vi vet at en av de mennene er faren din 😊 Så så hemmelig er det ikke 😘

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Ingen fare, vi vet at en av de mennene er faren din 😊 Så så hemmelig er det ikke 😘

Men i alle dager! Har de sluppet ungdomsskolen inn her? 

Så latterlige dere er. 

Anonymkode: 53984...527

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Ville kanskje skrevet homofile, eller homser. Homoer er hvertfall ikke et begrep.

Anonymkode: 1b930...af5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...