Gå til innhold

Hvordan skal jeg tenke i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Jeg var fra dag én oppslukt i utseendet til denne mannen, vi fikk en herlig blikk kontakt. Uten å vite hva han het, traff jeg han på butikken jeg jobbet. 2år etter traff jeg han igjen ute og vi gikk hjem til han, fulle begge to. Vi rota og jeg visste ikke noe om at han var i et avstandsforhold med ei yngre dame. De har vært sammen i ett år bare. Jeg dro hjem og måtte glemme han grunnet dette. Nå har han sendt mld til meg, altså nå i helga. Sent på kvelden... "Er du våken"? Vi skrev litt og han avsluttet det med at vi prates snart igjen.. Liker han meg eller skal jeg se bort ifra det hele ? Er virkelig betatt av han her. Kan det være interesse uten kun nyskjerrig på sex? Vi hadde ikke sex den kvelden..

_tenkende meg

Anonymkode: a62c8...026

Fortsetter under...

Det er bare han som kan fortelle deg hva han vil med deg, så er du interessert selv så kan du spørre. Det kan godt hende han er så betatt av deg at han vil vurdere deg istedet for den andre dama. Kanskje er han lei av henne og menn går sjelden før de har ny 😛 

Å rote med deg er utroskap, så han har jo allerede brutt grensen for det. Det du bør sørge for om du skal innlemme deg videre med ham er jo at han selvsagt bryter med dama si først. 

Anonymkode: e4186...9b6

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Det er bare han som kan fortelle deg hva han vil med deg, så er du interessert selv så kan du spørre. Det kan godt hende han er så betatt av deg at han vil vurdere deg istedet for den andre dama. Kanskje er han lei av henne og menn går sjelden før de har ny 😛 

Å rote med deg er utroskap, så han har jo allerede brutt grensen for det. Det du bør sørge for om du skal innlemme deg videre med ham er jo at han selvsagt bryter med dama si først. 

Anonymkode: e4186...9b6

Aner ikke om dette var fordi han var kåt eller om det er fordi han liker meg. Umulig å vite med menn. Men han ville ikke ha sex med meg første kvelden pga henne, så at han to mnd kommer "tilbake" til meg var overraskende. Jeg håper det går skeis mellom dem, fordi ei elskerinne skal jeg ikke være😌

Annonse

Jeg opplevde noe liknende med en mann. Oppdaget at han var i forhold før etter å ha tilbragt natten sammen (i dems hus). Ingen sex eller noe. Fant ut at han var jo i forhold. Han drev og ringte meg dagene etter, ville treffes. Svarte ham at jeg ikke ville ha med ham å gjøre så lenge han er i forhold. Dagen etter, ringte han på ny og sa at det var slutt 🤷‍♀️

Anonymkode: f5a63...8a7

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Sånne meldinger seint på kvelden tyder vel ikke egentlig på at han er interessert i deg som person.

Anonymkode: ba1a3...890

Enig. Da flagger han at du er sistevalget.

Anonymkode: 043f5...0bd

Klart han er interessert i deg. Han liker deg ellers hadde han aldri sendt den meldingen til deg. :)

Om det kun er sex han er ute etter er umulig for oss her inne og vite, så det må du nesten finne utav selv.

Lykke til ! Jeg synes du skal gi det et forsøk. Det kan jo være at det er over med dama og han er klar for et forhold med deg etterhvert.. 

Anonymkode: 7de06...4cb

Anonym bruker skrev (På 3.2.2023 den 7.59):

Klart han er interessert i deg. Han liker deg ellers hadde han aldri sendt den meldingen til deg. :)

Om det kun er sex han er ute etter er umulig for oss her inne og vite, så det må du nesten finne utav selv.

Lykke til ! Jeg synes du skal gi det et forsøk. Det kan jo være at det er over med dama og han er klar for et forhold med deg etterhvert.. 

Anonymkode: 7de06...4cb

Det er jo håpet. Nå er det ei uke siden han sendte meg mld, "er du våken?" Jeg svarte "Ja, er du det nå"? En time senere. Han skreiv Sorry, ja, vi snakkes en dag. 

Jeg har ikke sendt noe etter det, siden jeg har respekt for denne dama han er med. Hun bor milevis unna, men jeg bor i samme bygd som han her. Vi har mye felles venner og mer lik i alder... Jeg har et håp😌 Kan jeg vente ei uke å skrive ri mkd til han? Liker å være litt "utilgjengelig."

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo håpet. Nå er det ei uke siden han sendte meg mld, "er du våken?" Jeg svarte "Ja, er du det nå"? En time senere. Han skreiv Sorry, ja, vi snakkes en dag. 

Jeg har ikke sendt noe etter det, siden jeg har respekt for denne dama han er med. Hun bor milevis unna, men jeg bor i samme bygd som han her. Vi har mye felles venner og mer lik i alder... Jeg har et håp😌 Kan jeg vente ei uke å skrive ri mkd til han? Liker å være litt "utilgjengelig."

Han er definitivt IKKE interessert i deg! Han hadde gått videre på «mulig sex»-lista si den kvelden, og fått napp fra noen andre før du svarte. 

Anonymkode: 56663...243

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Han er definitivt IKKE interessert i deg! Han hadde gått videre på «mulig sex»-lista si den kvelden, og fått napp fra noen andre før du svarte. 

Dette. Beklager, men dette er faktisk det mest sannsynlige. 

Anonymkode: a3fcf...5b3

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Dette. Beklager, men dette er faktisk det mest sannsynlige. 

Tror ikke han ønsker å ha noen på si. Men hvem vet, mulig det var det eller så kjente han savnet fra meg. Kl var over 02, så ikke sikkert han fikk seg noe. 

Annonse

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Det kan hende han er interessert. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tror ikke han ønsker å ha noen på si. Men hvem vet, mulig det var det eller så kjente han savnet fra meg. Kl var over 02, så ikke sikkert han fikk seg noe. 

Men hvorfor avblåste han det så lett da du svarte? Jeg er redd han var full og kåt og husket på deg som tilgjengelig. Er man seriøs sender man ikke melding midt på natta. 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Men hvorfor avblåste han det så lett da du svarte? Jeg er redd han var full og kåt og husket på deg som tilgjengelig. Er man seriøs sender man ikke melding midt på natta. 

Jeg svarte ikke før 03.10... kanskje han kom mer til seg selv og angret fordi han har kjæreste. Jeg tror nok han er litt svak for meg. Jeg håper det er over med de to og at det var årsaken. 

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Nei, men håper jo han har vært interessert på et eller annet vis. 

Hadde han vært interessert i deg, ville du fått meldinger med hyggelig innhold. Ofte. Og ganske raskt også hyggelige telefonsamtaler og koselige møter (ikke nødvendigvis med sex).

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du minner meg om ei venninne som tolker all oppmerksomhet som god oppmerksomhet. 

Jeg får også sånne "våken?" meldinger midt på natta. Det er bare sex de er ute etter.

Anonymkode: dd38f...93e

Vi får se når det nå nærmer seg vår barnefri helg. Tenker jeg skal sende han ei mld mot helga. Er ganske sikker på at den lille interessen han dukker opp igjen. Men for min del må han være singel isåfall, og ikke med med denne dama. 

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Vi får se når det nå nærmer seg vår barnefri helg. Tenker jeg skal sende han ei mld mot helga. Er ganske sikker på at den lille interessen han dukker opp igjen. Men for min del må han være singel isåfall, og ikke med med denne dama. 

Selvsagt, han vil jo ha sex. Beklager altså, men det her er red flag over hele linja. 

Anonymkode: dd38f...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...