Gå til innhold

Dere med angst,hva jobber dere med nå?

Anbefalte innlegg

Dere som er i jobb å sliter med angst,hva jobber dere med nå?

I juli har jeg fått AAP i to år ettersom jeg har slitt veldig psykisk. Jeg var veldig deprimert,hadde angstanfall hver dag og klarte ikke være alene. Nå har jeg heldigvis blitt mye bedre å er ikke lenger deprimert. Står på høyeste dose av Cipralex å det hjelper. Har forsatt litt angst så å forsette å jobbe i barnehage er helt uaktuelt. Hadde heller ikke klart en butikkjobb der jeg må ha masse kundekontakt. Så er ute etter tips til andre jobber som kan passe. Føler meg klar til å jobbe igjen bare ikke med kundekontakt.

Anonymkode: 5296d...1f9

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vi vet jo ikke hvilke kvalifikasjoner du har? Kanskje en utdannelse hadde vært en start?

Anonymkode: 12e1a...b64

Har utdannelse innen barnehage men det er ikke aktuelt å gå tilbake dessverre.

Jeg er butikksjef 

Har en venninne med angst som er sosionom 

Min erfaring er at en jobb man kan og føler seg trygg i går fint.

Å bytte jobb og komme til noe som jeg ikke kan og følte meg utrygg på hadde vært grusomt.

Anonymkode: 44411...1a5

Annonse

Lege. Visse deler av jobben er triggende, så der må jeg passe godt på og gjøre de oppgavene ofte nok til at angsten ikke får vokse. Jevnlig eksponering er viktig for meg. 

Har vært nøye på valg av  jobb og spesialitet, siden jeg nok ikke kunne stått i alle typer legejobb. Legevakt feks hadde ikke vært aktuelt, heller ikke kirurgiske fag.

Så du må kjenne deg selv og dine triggere, behov og mestringsmekanismer godt nok til å velge smart.

Anonymkode: a8539...701

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor passer ikke barnehage da? 

Anonymkode: d6bf5...ca5

Jeg klarer ikke å snakke med foreldrene pga jeg har så angst. Jeg klarer ikke svare på enkle ting som hva vi har hatt til lunsj eller hva vi har gjort på,det låser seg bare helt å jeg får helt blackout. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...