GÃ¥ til innhold

Hva syntes du om Marna Haugens vase?🤔

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Pris fra 1390-2900kr.

Link:

https://www.multitrend.no/search?kw=marna

Helt greie for Max 400kr, men 2900kr😳😳😳. 

Anonymkode: d2d98...6ab

Du vil betale 400 kr for håndlaget/munnblåst krystall?!

Anonymkode: 5897c...1bd

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du vil betale 400 kr for håndlaget/munnblåst krystall?!

Ja, jeg ser ikke poenget med å kjøpe så dyrt. Håndlaget, masseprodusert, munnblåst , fake eller ekte.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg ser ikke poenget med å kjøpe så dyrt. Håndlaget, masseprodusert, munnblåst , fake eller ekte.

Ok, deg om det. En slik vase kjøper man jo for å ha ‘for alltid’. Så mitt svar er at jeg godt kunne betalt det for en av vasene. Jeg syns de var pene også. 

Det er klart at munnblåst, håndlaget krystall koster mer enn 400 kroner, latterlig å tenke noe annet. Men jeg synes ikke de var så veldig fine, så jeg ville ikke kjøpt de.

Anonymkode: 78571...c5a

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men da er det jo du som er smakløs.

Anonymkode: e65e4...2aa

sug lut skrev (39 minutter siden):

Jeg ville ikke kjøpt noe som helst av kjendis"design". Men kunne gitt den prisen for noe annet håndlaget.

Enig.

Synes dessuten dette nærmer seg kopi av noen eldre vaser. Jeg har to som er minst 30 år som ligner. Har også en som nok er enda eldre, håndblåst, men av ukjent opprinnelse, som ligner på den hvite.

Personlig synes jeg det er synd når slike kvalitetsbedrifter henger en halvkjendis på produktene sine. For meg får det bare effekten at jeg skygger unna.

Anonymkode: a620e...678

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ok, deg om det. En slik vase kjøper man jo for å ha ‘for alltid’. Så mitt svar er at jeg godt kunne betalt det for en av vasene. Jeg syns de var pene også. 

Vasen blir jo ikke pe.ere av at det har tatt la.g tid og kostet mye å lage den. Jeg t4or ikke jeg ville likt den i mange år.

Anonymkode: 171ce...0b7

Marna er ikke den verste influenseren, men jeg synes det er så teit at de bruker dem til å "designe" og sette sitt navn på produkter.

Det får meg til å skygge banen, jeg vil ikke ha en Marna-vase. Jeg skjønner at det koster penger, og jeg kunne brukt penger på brukskunst, men ikke hennes vase.

Samme med serviset som "Knut og Kjartan" har designet. Jeg synes det er fint, men fordi de står som designere vil jeg ikke ha det...

https://www.magnor.no/produktkategori/kolleksjon/fjord/

Anonymkode: 1f57d...d13

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Marna sin mor er kunster, så Marna er ikke bare influenser. 

Anonymkode: 7e9f7...179

Blir Marna noe mer enn en influencer fordi hennes mor er kunstner??

Anonymkode: 40328...149

Den hadde jeg ikke kjøpt om jeg fikk den 400 heller. Den var absolutt ikke fin. Og slike ting er jo den Finn sin vase. Alle hadde den i 3 år, så likte plutselig ingen den lenger og de ble gitt bort på Finn.no til folk som trodde de kunne hente den gratis og selge den for en god penge… man liker som regel ikke sånt for evig

Anonymkode: 1fa79...b97

Jeg har en nydelig vase til 4000,-. Men trasser litt når det kommer til influensere, og ønsker ikke å støtte dem ved å kjøpe deres produkter selv om jeg objektivt sett synes den ene vasen er flott.

Forstår dog at bedrifter bruker influensere som opinionsledere, for å raskere nå ut til kundene og selge mer (mange følger jo disse influenserne).

Anonymkode: 0b41e...2e4

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Marna sin mor er kunster, så Marna er ikke bare influenser. 

Anonymkode: 7e9f7...179

Ok, så hun er også datteren til en kunstner, og det er relevant fordi? Drt gjør jo ikke henne til noe.

Anonymkode: 5db00...86b

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vasen blir jo ikke pe.ere av at det har tatt la.g tid og kostet mye å lage den. Jeg t4or ikke jeg ville likt den i mange år.

Man kjøper selvsagt ikke noe man ikke syns er pent, det trodde jeg var innlysende. 

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Man kjøper selvsagt ikke noe man ikke syns er pent, det trodde jeg var innlysende. 

Det høres jo sånn ut når argumentet for prisen er at den er håndblåst, ikke att den er pen.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det høres jo sånn ut når argumentet for prisen er at den er håndblåst, ikke att den er pen.

Jeg gikk som sagt ut fra at man syns den er pen, men for dyr. Min holdning er at kvalitet koster og når jeg kjøper noe er det for å ha det lenge. Jeg heier på norsk håndverk og er villig til å betale for det. 

Jeg hadde ikke kjøpt vasen fordi Marna Haugen har designet den, men jeg hadde heller ikke latt være å kjøpe den fordi hun har gjort det. Influensere har ingen plass i mitt liv, og jeg syns som sagt at vasene var pene og kunne godt betalt prisen om jeg var på jakt etter en vase. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...