Gå til innhold

Katt, mye pels, er det verdt å bytte ut stoffsofa med skinnsofa?

Anbefalte innlegg

I røyteperiodene er det ekstrem, hår overalt selvom jeg grer hver dag, bruker furminator, drar over sofa og støvsuger hver dag..

Problemet er bare at sofaen min er så vanvittig god å sitte i, finner ingen jeg liker like godt, og «skinn» har en tendens til p bli klamt og kjipt. Vært inne på tanken om å trekke om den jeg har, da beholder jeg i det minste den gode «passformen». Men, er det verdt det? Noen som har kapitulert og byttet? 😅

Anonymkode: 7b04d...23f

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det.

Skinnsofaene er kalde om vinteren, klamme om sommeren, og jeg personlig synes ikke de er pene heller ;)

Mamma, som har to katter og to hunder, byttet, men nå er sofaen dekket av pledd og tepper som de sitter på, så det ser jo bare rotete ut.

Anonymkode: 71bc0...1c4

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes ikke det.

Skinnsofaene er kalde om vinteren, klamme om sommeren, og jeg personlig synes ikke de er pene heller ;)

Mamma, som har to katter og to hunder, byttet, men nå er sofaen dekket av pledd og tepper som de sitter på, så det ser jo bare rotete ut.

Anonymkode: 71bc0...1c4

Takk for svar. Jeg er innmari lett å overbevise, så når du nevnte det med pledd osv må jeg innrømme at jeg ikke er spesielt interessert i å bytte lenger. For jeg hadde nok endt opp med å gjøre det samme 🙈

Får gre og gre litt mer, og glede meg til lysere tider og mindre røyting 😛

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Takk for svar. Jeg er innmari lett å overbevise, så når du nevnte det med pledd osv må jeg innrømme at jeg ikke er spesielt interessert i å bytte lenger. For jeg hadde nok endt opp med å gjøre det samme 🙈

Får gre og gre litt mer, og glede meg til lysere tider og mindre røyting 😛

Jeg har en ekstremt røytende hund, og har fått råd om en sofa i en bestemt type imitert skinn! Den er ikke kald og klam, overflaten er liksom "matt", og hårene fester seg ikke på den.

Skal finne ut hva den heter.

Anonymkode: 1d794...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...