Gå til innhold

Klarer ikke å glemme ham

Anbefalte innlegg

For noen år siden kom en gammel venn inn i livet mitt igjen, og han fortalte at han alltid hadde vært forelsket i meg. Noe som hadde gått meg hus forbi - jeg så han alltid som en veldig god venn.

Han kom inn i livet mitt igjen i en tid hvor jeg trengte å bli sett, og jeg lot det gå for langt i å ta imot komplimentene, og ble litt avhengig av det rett og slett. Så jeg oppsøkte det, og jeg forelsket meg. 

Vi begge var etter en tid enige i at det ikke var bra for noen å fortsette sånn, så vi kuttet kontakten. Jeg slettet han fra alle kanaler.

Det er 6 år siden, og jeg tenker fortsatt på han så og si hver dag. Den følelsen av å bli sett og at noen virkelig har lyst på meg - den savner jeg. Jeg og mannen har så mye mer enn det - men gnisten mangler. 

Kunne sånn ønske at jeg kunne glemme han.

Noen med erfaringer? 

Anonymkode: edc1e...b96

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437661-klarer-ikke-%C3%A5-glemme-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For noen år siden kom en gammel venn inn i livet mitt igjen, og han fortalte at han alltid hadde vært forelsket i meg. Noe som hadde gått meg hus forbi - jeg så han alltid som en veldig god venn.

Han kom inn i livet mitt igjen i en tid hvor jeg trengte å bli sett, og jeg lot det gå for langt i å ta imot komplimentene, og ble litt avhengig av det rett og slett. Så jeg oppsøkte det, og jeg forelsket meg. 

Vi begge var etter en tid enige i at det ikke var bra for noen å fortsette sånn, så vi kuttet kontakten. Jeg slettet han fra alle kanaler.

Det er 6 år siden, og jeg tenker fortsatt på han så og si hver dag. Den følelsen av å bli sett og at noen virkelig har lyst på meg - den savner jeg. Jeg og mannen har så mye mer enn det - men gnisten mangler. 

Kunne sånn ønske at jeg kunne glemme han.

Noen med erfaringer? 

Kan legge til at det aldri skjedde noe fysisk mellom oss, men det var rett og slett elektrisk de få gangene vi var i samme rom 

HI

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Du vil ikke glemme han, du liker å mate egoet ditt med tanken på at noen begjærte deg. Det var sikkert elektrisk i starten med mannen din også. Vil du glemme så gjør du det. Ingen heksekunst. 

Anonymkode: 01007...1c9

Det er jo ikke noe å mate egoet mitt med at han åpenbart ikke brydde seg så mye som han påsto

Men, ja.. det er nok likevel sant at det blir dagdrømmer i et relativt dødt følelsesliv.

Jeg og mannen har valgt å leve sammen, men mer som et team enn kjærester. De følelsene er borte for oss begge. Så da er det nok lett å drømme seg bort litt.. 

HI

Anonym bruker skrev (1 time siden):

På hvilken måte var det ikke bra?

Anonymkode: 70be5...0fa

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

På hvilken måte var det ikke bra?

Anonymkode: 70be5...0fa

Vi hadde kommet til å krysse enda flere grenser, og ingen av oss ønsket å miste familien.. Så da var total kutt i kontakt eneste valg, egentlig. Men det hjelper ikke, bortsett fra at jeg ikke går hver dag som en drittsekk lenger.. 

HI

Annonse

Jeg har det likt, hi, bortsett fra at du er kommet lengre enn meg. Så jeg må regne med å ha det slik i uoverskuelig fremtid? Jeg orker ikke det! Jeg er på knærne etter denne andre mannen og det sliter enormt på psyken. Off. Beklager. Har dessverre ingen råd, ville bare la deg vite at du ikke er alene. 

Anonymkode: 1506c...39d

Jeg har hatt det sånn, og har klart å komme over det med å jobbe med meg selv. Jeg har vært avhengig av oppmerksomhet fra andre enn mannen, for å føle meg bra. 

Jeg har hatt fokus på å akseptere meg selv med feil og mangler, finne selvfølelsen, se meg selv i speilet uten å lete etter feil. Jeg har nå ikke noe gap mellom den jeg ønsker å fremstå som og den jeg er innerst inne. Jeg har gått langt i å tilpasse den ytre meg til å nærme seg den indre meg. 

Nå har jeg bedre relasjoner, og kan ha gode forhold til andre uten å ønske meg den type oppmerksomhet. Har fått et mye bedre forhold til mannen også, etter at jeg har begynt å ta meg selv på alvor!! 

Anonymkode: ebf87...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...