Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #26 Del Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jo så enkelt er det faktisk. Det er pasientreiser som skal finne egnet transport utfra de legeopplysningene som ligger i saken. Dersom man som pasient ikke kan kjøre selv, er alternativet kollektivtransport eller en eller annen form for helsetransport. Så hva mener du egentlig med at dette ikke er «så enkelt» i praksis? Anonymkode: 8c6c2...dce Om det da er sånn at pasienten må sitte 2,5 time i en drosje så er det jo bedre at det blir 2,5 time i min bil. Anonymkode: 6010e...a85 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437658-jeg-m%C3%A5-frakte-en-person-som-m%C3%A5-ligge/page/2/#findComment-149908675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2023 #27 Del Skrevet 29. januar 2023 Anonym bruker skrev (På 28.1.2023 den 12.45): Vi har diskutert med både sykepleier, leger og jeg vet ikke hvem. De står på at det ikke er vanlig eller nødvendig med ambulanse etter en slik operasjon og at privatbil er helt ok. Jeg har spurt om hvordan det skal gjennomføres, men får beskjed om at det må vi løse selv. Anonymkode: 6010e...a85 Dessverre klassisk, her er det kun pårørende som er årsaken til at noen kommer seg frem og tilbake til livsnødvendige operasjoner. For min del som jobber med skjema og rapportering hver dag, er helsenorge, helseskspress og hele oppsettet rundt pasientreiser noe av det mest idiotiske jeg har vært innom. Liggende i setet, beltet tar i mot på riktig sted om noe skulle skje, i motsetning til liggende i baksetet. Mye pauser. Håper turen går bra 🤗 Pasient er heldig som har folk rundt seg. Anonymkode: 60cbf...eef Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144437658-jeg-m%C3%A5-frakte-en-person-som-m%C3%A5-ligge/page/2/#findComment-149908856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå