Gå til innhold

Skal dere finne på noe i helga?

Anbefalte innlegg

I morgen skal ungen og jeg på pizza og kino med Enestående familier. Billige eller gratis aktiviteter for de som er alene med barn. I morgen betaler vi 30 kr pr pers (hvis man har). Etterpå er det skalldyraften hos bror m/familie. 

Søndag er det familiebursdag for ei av niesene mine. 

Kliner til med planene for mandag også; da skal vi i svømmehallen etter skolen. 

Anonymkode: a7f1a...e82

Fortsetter under...

tja...

idag er det nærmeste planer med venner at jeg sikekrt sender noen snapper... planen i dag er å ukehandle, støvsuge stua og jobbe med masteren. Imorgen er jeg invitert i bursdag for en fjern slektning. men da er det vel masterarbeid før det da..

ingen store greier altså. dersom min superdeprimerte venninne plutselig har en god dag skal jeg til henne. Jeg driver aktiv oppfølging der. viktig å være der for henne men stort sett så vet jeg at alle avtaler brytes  dessverre. men jeg prøver  liksom et par ganger i uka å vise at hun ikke er glemt.

Anonymkode: 45940...dc9

Annonse

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Jeg skal på europeiske og kjøpe 5 for 100 sjokolader. Så skal jeg på rema og kjøpe 10pk cola. Så skal jeg hjem og spise

Anonymkode: 7f66f...d7f

100 sjokolader var litt mye. Hvor er europeiske?

Anonymkode: d0b77...28a

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Spiser frokost i sengen og er overlykkelig at jeg endelig kan skrive her igjen etter 2 dager utestengt. Hurra. 

Anonymkode: 914b9...6e8

Hva gjorde du for å bli utestengt i 2 dager bare?

Anonymkode: 7f028...da1

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Hva gjorde du for å bli utestengt i 2 dager bare?

Anonymkode: 7f028...da1

Vet ikke faktisk. Sa sikkert 1 eller to stygge ord i en tråd. Det hadde en sammenheng men det var JEG som måtte straffes. 

Anonymkode: 914b9...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...