Gå til innhold

Skal dere finne på noe i helga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha det helt fantastisk. Jeg har en haug gode venner, fantstisk kjæreste, er slank og vakker og har råd til alt. Og mens jeg nyter alt jeg har så koser jeg meg med tanken på de som sitter tykke, fattige og venneløse. 

Anonymkode: 507c5...a5b

Annonse

Absolutt. Helgen startet godt. På veien hjem ble jeg stoppet av fjorten ulike menn, alle utrolig kjekke, som sa at jeg er det vakreste og slankeste kvinnemennesket de noen gang har satt. Jeg gikk så på butikken og lo i trynet til alle de fattige med dårlig råd, de burde SKAMME seg! Etterpå satte jeg meg i min dyre og nye bil, mens meldingene om invitasjoner fra alle mine gode venner tikket inn. Jeg sa til alle at i kveld skal jeg slappe av, for i morgen blir det galla og på søndag vil alle feire meg. Har ikke bursdag, men jeg er bare så populær. Lot meg allikevel overtale, for det ble bestilt limousin til å hente meg i kveld. Vennene mine sa at de aldri i verden vil finne på å dra ut uten meg ❤️❤️❤️

Anonymkode: 2ebba...484

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke minst skal jeg be den fattige og tjukke venninna mi ut på byen og når hun tror det blir noe av skal jeg rope HAHA, kødda!! Og dra ut og ha det supert med alle de virkelige vennene mine. 

Jeg skal invitere henne og hvis hun er så dum at hun blir med så skal jeg stikke av og la henne sitte der alene

Anonymkode: d0b77...28a

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Jeg skal ha det helt fantastisk. Jeg har en haug gode venner, fantstisk kjæreste, er slank og vakker og har råd til alt. Og mens jeg nyter alt jeg har så koser jeg meg med tanken på de som sitter tykke, fattige og venneløse. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ikke minst skal jeg be den fattige og tjukke venninna mi ut på byen og når hun tror det blir noe av skal jeg rope HAHA, kødda!! Og dra ut og ha det supert med alle de virkelige vennene mine. 

Unnskyld! Dette var utrolig slemt av meg og jeg skammer meg. Jeg lot irritasjonen ta overhånd. Det er ikke greit og jeg håper at @Adminkan rydde i tråden?

Jeg har planer om å spise pizza og se Mesterens mester i kveld og dra i skibakken med barna i morgen. 

Annonse

Taco og litt tv i kveld.       Og jaggu et glass vin😊 (etter barn er hentet på trening)

I morgen skal jeg og mannen til byen,shoppe litt og spise lunsj.    Så skal vi handle litt mat,og se sønnen spille kamp.     Hjem og spise middag og se en film.        Og kose oss😊

På søndag er det ny kamp vi skal se,så blir det ut på tur.     

På ettermiddagen er alle barna hjemme så da blir det felles middag ,det er ikke så ofte vi får til med jobb,studier og treninger /kamper.     Det ser jeg fram til😊

Anonymkode: 1a86b...cd1

Nei, ikke noe. Håper å få unna en del husarbeid og litt annet, og ellers skal jeg gå en liten tur både i morgen og søndag. Og fortsette å se om jeg kan komme meg litt videre på instrumentet jeg holder på å lære meg. Her jeg bor er det nå flere plussgrader, meste av is har smeltet bort (fantastisk!!!) og selv om jeg regner med vi får mer kald vinter med snø, så er det utrolig deilig å kjenne løftet om vår i luften :)

Anonymkode: 1dd71...94a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så godt at du tenker på meg ❤️❤️❤️

Anonymkode: 9a901...505

Startet helgen med vinsmaking og en liten tur på byen i Oslo. I morgen kommer kjæresten min til å lage deilig middag til meg og vil servere god vin til. Mens han lager mat, ligger jeg i badekaret og får servert vin... blir vel litt massasje på meg også, heldige meg ❤️ bare kos med andre ord 😁

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Flere hint her ja. 

Tykk, fattig og venneløs sitter hjemme med serie som vanlig. 

Anonymkode: 32a1f...54b

Hva med dem som svarte deg fint da? De driter du i, som vanlig. Du fortjener livet du har, du føler ingen godhet for noen andre enn deg selv. 

Jeg planlegger å sitte hjemme og gråte over at det fins mennesker som fester og morer seg. 

Ikke at jeg hadde tenkt å feste og more meg selv, da. Jeg prioriterer annerledes, det er et valg jeg har tatt. Men siden de har det kjekt, må jeg jo være litt snurt på dem. Det minste de andre kunne gjøre, var å lide lite grann hver helg! Sånn at jeg ikke hadde noen å misunne. Men nei da, de egoistiske jævlene skal more seg og drikke drinker. 

Anonymkode: 0e7b9...cc2

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva med dem som svarte deg fint da? De driter du i, som vanlig. Du fortjener livet du har, du føler ingen godhet for noen andre enn deg selv. 

Er ikke min tråd. Så er ikke svar til meg. 

Anonymkode: 32a1f...54b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...