Gå til innhold

Kjøpt på finn for første gang noe som måtte sendes

Anbefalte innlegg

Aldri gjort det før så derfor jeg spør her om noen vet? Kjøpte noe stort som skulle sendes, jeg betalte med Vipps og har bilde av forsendelsen, litt uklart bilde men.. Jeg spurte om server med sporing og selgeren sa ja. Men jeg har ikke fått noe sporingsnummer 🤷‍♀️ Det er 4 dager siden varen ble sendt. Redd jeg ikke får pakken, da dette er første gang jeg kjøpte noe som måtte sendes. Hva tror dere? Skal jeg ta det med ro? Eller kontakte selgeren?

Anonymkode: 4e042...d98

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Ingen som vet?

Vi er jo ikke synske, så nei. Det tar normalt flere virkedager før en pakke kommer frem. Hvis pakken ble sendt på lørdag, forflyttet den seg jo ikke før på ettermiddagen mandag. 

Anonymkode: 01a4a...0ef

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Vi er jo ikke synske, så nei. Det tar normalt flere virkedager før en pakke kommer frem. Hvis pakken ble sendt på lørdag, forflyttet den seg jo ikke før på ettermiddagen mandag. 

Anonymkode: 01a4a...0ef

Er vel at hun ikke får sporingsnummeret hun reagerer på.

Anonymkode: 921f2...ab1

Det er mange som blir svindlet ved forhåndsbetaling på finn. 

Men det er vist allikevel helt stuerent å handle slik som dette på nett.

Så her kan du være heldig eller uheldig. Man vet aldri. 

Anonymkode: db046...fa2

Annonse

Hvor lenge har selger vært på Finn, har selger fått karakter av folk som har kjøpt av vedkommende før, og har selger legitimert seg med bank-id hos Finn?

Dette ser jeg alltid etter, gir en god pekepinn på om det er en seriøs selger. 

Anonymkode: d49e6...91d

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Hvor lenge har selger vært på Finn, har selger fått karakter av folk som har kjøpt av vedkommende før, og har selger legitimert seg med bank-id hos Finn?

Dette ser jeg alltid etter, gir en god pekepinn på om det er en seriøs selger. 

Anonymkode: d49e6...91d

Har sett på det: toppscore og bankid. 

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Ta skjermbilder av profilen. Står varen oppført som solgt? Sjekk posten.no om det er noen pakker registert til deg. (Via appen får man de opp automatisk) 

Anonymkode: 605ee...7e7

Det står: annonsen er ikke tilgjengelig lenger.

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Ta skjermbilder av profilen. Står varen oppført som solgt? Sjekk posten.no om det er noen pakker registert til deg. (Via appen får man de opp automatisk) 

Anonymkode: 605ee...7e7

Tusen takk for tips ❤️ Dette visste jeg ikke, har denne appen men visste nada om dette. Hjertelig takk 🌸🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...