Gå til innhold

Fra ensomhet til jahovas medlem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja det vet jeg. De er gode mennesker med masse kjærlighet. Men jeg er i mot at de står for blodoverføring det har jeg lest de er. 

Anonymkode: 384ee...f5a

Jehovas vitner kan ta imot masse masse. Det beste for kroppen i mange tilfeller er å ikke ta imot blod, men blod er billigere enn mange andre ting. 

Anonymkode: 1ee7f...627

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jehovas vitner kan ta imot masse masse. Det beste for kroppen i mange tilfeller er å ikke ta imot blod, men blod er billigere enn mange andre ting. 

Hvordan er det ikke bra i mange tilfeller? 

Anonymkode: 384ee...f5a

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hva mener du? Hva kan de ta mot ‘masse masse’ av? Og i hvilke tilfeller er det best å ikke ta mot blod? 

Anonymkode: 5b31d...741

Anonym bruker skrev (På 23.1.2023 den 23.18):

Jehovas vitner godtar IKKE vold mot barn! !

Jehovas vitner har ikke noe som helst imot homofile. Eneste de er imot er å praktisere sex mellom samme kjønn. Samme som at sex før ekteskapet ikke er akseptert. 

Jehovas vitner er heller ikke en sekt.

Det finnes ekstremt mange oppriktige herlige Jehovas vitner. Men det finnes mange herlige mennesker også utenfor menigheten 

For noe forbannet sprøyt! Du er helt akseptert bare du holder deg i skapet og ikke har sex.

Det har også vært dokumenterte tilfeller med påvist overgrep mot barn der «de eldste» (husker ikke hvordan de omtales) har holdt dette innen sekten og ikke gått til politiet. Og overgriper skjermes. Grove saker.

Jeg håper ingen jeg er glad i roter seg inn med denne gjengen!

Anonymkode: 80847...5e7

Annonse

Anonym bruker skrev (På 23.1.2023 den 23.20):

Men har du noen gang tenkt på HVORFOR de har sånne regler? Vet du hva som står i bibelen?  Eller skal vi bare drite i bibelen?  

Jepp, den kan vi drite i.

Anonymkode: 80847...5e7

Anonym bruker skrev (På 29.1.2023 den 10.31):

Hvorfor snakker dere dritt om JV? De er fantastiske mennesker med kjærlighet for alle rundt seg! De slår ikke barn!

Anonymkode: 9000d...72c

Jo det gjør de. Har selv vokst opp med en far som er jehovas vitne å han slo oss som en del av oppdragelsen hvis vi gjorde noe galt. Det står jo også noe i bibelen om at den man elsker den tukter man. 

Anonymkode: 7fe86...e9f

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jo det gjør de. Har selv vokst opp med en far som er jehovas vitne å han slo oss som en del av oppdragelsen hvis vi gjorde noe galt. Det står jo også noe i bibelen om at den man elsker den tukter man. 

Anonymkode: 7fe86...e9f

Da er det faren din det er noe galt med

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...