Gå til innhold

Oda har gitt meg to smørpakker for mye?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må gjerne si fra, men de tar verken betalt eller vil ha den tilbake.

Jeg fikk en gang tre pakker med morsmelkerstatning. Min yngste var da 10 år…😅 Sa fra og de sa jeg bare kunne beholde🤷🏻‍♀️

Mer irriterende alt de glemmer å legge ved som jeg har bestilt. Får pengene tilbake med en gang (de leverer ikke ut varen, selv om de har glemt det), men jeg bestiller det jo av en grunn…

Anonymkode: d7b82...91a

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Du må gjerne si fra, men de tar verken betalt eller vil ha den tilbake.

Jeg fikk en gang tre pakker med morsmelkerstatning. Min yngste var da 10 år…😅 Sa fra og de sa jeg bare kunne beholde🤷🏻‍♀️

Mer irriterende alt de glemmer å legge ved som jeg har bestilt. Får pengene tilbake med en gang (de leverer ikke ut varen, selv om de har glemt det), men jeg bestiller det jo av en grunn…

Anonymkode: d7b82...91a

Aha… skjønner. Ja, det er irriterende. Da sier jeg i fra. 

Anonymkode: 1ccdc...33d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Skal jeg si fra? Smør er dyrt, så egentlig takknemlig for gaven. 😅

Jeg hadde sagt fra. Regner med at du bare får beholde de, de kjører ikke ut og henter to smørpakker akkurat.

Anonymkode: 65a71...eda

Annonse

Jeg har sagt ifra. Da jeg fikk noe ekstra sa de beklager, bare behold det. Da jeg hadde fått feil type (f.eks. annen type knekkebrød enn bestilt) fikk jeg pengene tilbake OG beholde knekkebrødene. 
De har god kundeservice, men feil skjer jo🤷🏻‍♀️

Anonymkode: ca5c2...0a3

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Så greit, smør er dyrt og god holdbarhet. De tar de uansett ikke tilbake når de har vært hjemme hos noen, så jeg hadde gitt beskjed, men du får sikkert bare beholde de. 

Anonymkode: 0dea0...2c1

Jepp, fikk svar nå. Kan beholde smøret og de ønsker meg en god dag videre. Skal nok få brukt det opp før 20. mars som er holdbarhetsdatoen. 😊

Siifra så får de ordnet opp i sitt system. Regner med at de har automatisk bestillingsstystem som veldig mange andre matbutikker nå, dermed blir det krøll i bestillingen om beholdningen ikke er riktig. Det kommer både deg og de andre som bestiller derifra tilgode at du sier ifra. 

Anonymkode: 8b551...835

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Siifra så får de ordnet opp i sitt system. Regner med at de har automatisk bestillingsstystem som veldig mange andre matbutikker nå, dermed blir det krøll i bestillingen om beholdningen ikke er riktig. Det kommer både deg og de andre som bestiller derifra tilgode at du sier ifra. 

Anonymkode: 8b551...835

Hva med å lese tråden før du svarer.

Anonymkode: 95e03...343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...