Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #51 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg har vanskeligheter for å tro at ALLE vil det hver eneste helg. Anonymkode: 37556...ba3 Ikke alltid, men ofte. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #52 Skrevet 25. januar 2023 Ut i fra hvor unnvikende du svarer oss, med enstavelsesord, martyrholdning og uforståelige scenarioer, så konkluderer jeg med at det er du som lager problemer, ikke vennene dine. Hvis du kommuniserer like elendig med de, som du gjør med oss her inne, så er det jo dømt til å bli trøbbel, for det er klin umulig å skjønne hva du egentlig skal frem til. Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #53 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ikke alltid, men ofte. Anonymkode: 1d4bf...db3 Så de velger deg vekk fordi de vil gjøre noe som koster penger, og det har du ikke råd til nå fordi du skal spare, men det har du ikke foralt de så de må de tenke seg frem til selv? Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #54 Skrevet 25. januar 2023 Har ikke fortalt om økonomien, men vurderert å låne penger så ble det forandring i planene som utelot meg. Skal prøve å slutte med denne hendelsen nå. Skjønner. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #55 Skrevet 25. januar 2023 En ting er sikkert at det blir mye serie hjemme alene fremover og gjerne i lang tid. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #56 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er ikke økonomi som gjør at jeg er lei meg i denne hendelsen. Anonymkode: 1d4bf...db3 Ikke direkte, men var vel derfor du ikke ville ut siden du ikke hadde råd fordi du sparer til ferie. Anonymkode: 23950...ee6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #57 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): En ting er sikkert at det blir mye serie hjemme alene fremover og gjerne i lang tid. Anonymkode: 1d4bf...db3 Du må slutte å være så forbaska martyr, herregud. Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2023 #58 Skrevet 25. januar 2023 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): En ting er sikkert at det blir mye serie hjemme alene fremover og gjerne i lang tid. Anonymkode: 1d4bf...db3 Men det velger du i tilfelle helt selv så ikke klag over at det er synd i deg da. Selv om mange liker å gå på byn i helgene, er jeg helt sikker på at de hadde blitt enda mer glad for en invitasjon hjem. Anonymkode: 23950...ee6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #59 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men det velger du i tilfelle helt selv så ikke klag over at det er synd i deg da. Selv om mange liker å gå på byn i helgene, er jeg helt sikker på at de hadde blitt enda mer glad for en invitasjon hjem. Anonymkode: 23950...ee6 Jeg velger det vel ikke selv da? Om de vil på byen å møte folk har ikke jeg noe å tilby dem. Og vil de valgt meg da? Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #60 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har ikke fortalt om økonomien, men vurderert å låne penger så ble det forandring i planene som utelot meg. Skal prøve å slutte med denne hendelsen nå. Skjønner. Anonymkode: 1d4bf...db3 Jeg antar at du satt og vurderte frem og tilbake, opp og ned så lenge at de - siden de ikke fikk noe klart svar fra deg om du skulle bli med på opprinnelig plan eller ei - enten valgte å gjøre noe annet som kom opp eller de fikk en annen invitasjon som de så takket ja til siden du ikke hadde svart. Stemmer? Ingen av delene er å velge deg bort i så fall. Hadde du sagt fra tidlig så hadde ikke dette vært et problem. Du ville ha tatt riktig valg for din økonomi og for at du kunne sikre at du og sønnen får ferie i år, og du kunne vært fornøyd med det og følt mestring fordi du tok det valget som er riktigst for deg og gutten din. Og de ville fått klart svar fra deg. Så kunne dere funnet på noe annet en annen dag, gå en tur, be dem på kveldsmat en kveld, hva som helst som ikke koster penger. Samme med da du skulle møte en venninne som du bruker å spise ute sammen med. Du ventet og ventet og ventet uten å si fra til henne at du ikke har råd til å spise ute, du skapte dermed også da masse stress og uro for deg selv. Istedenfor å bare skjære gjennom og si det som det var og slik være en tydelig venninne man vet hvor man har, så psyket du deg selv og ditt liv ned i evigheter på forhånd. Og hva endte det med? (Du trenger ikke fortelle det her, men tenk gjennom det selv.) Du må slutte med dette mønsteret, HI, du må bli tydelig. For slik du holder på ødelegger du for deg selv! Men nå er jeg endelig ute av denne tråden. Anonymkode: 997d5...017
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #61 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg velger det vel ikke selv da? Om de vil på byen å møte folk har ikke jeg noe å tilby dem. Og vil de valgt meg da? Anonymkode: 1d4bf...db3 Jo du velger det fordi du bare antar at ingen vil være med deg i stedet for å spørre og invitere eller ta initiativet til noe annet sosialt. Du påstår at de velger deg bort, men i realiteten er det omvendt. Anonymkode: 23950...ee6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #62 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg antar at du satt og vurderte frem og tilbake, opp og ned så lenge at de - siden de ikke fikk noe klart svar fra deg om du skulle bli med på opprinnelig plan eller ei - enten valgte å gjøre noe annet som kom opp eller de fikk en annen invitasjon som de så takket ja til siden du ikke hadde svart. Stemmer? Ingen av delene er å velge deg bort i så fall. Hadde du sagt fra tidlig så hadde ikke dette vært et problem. Du ville ha tatt riktig valg for din økonomi og for at du kunne sikre at du og sønnen får ferie i år, og du kunne vært fornøyd med det og følt mestring fordi du tok det valget som er riktigst for deg og gutten din. Og de ville fått klart svar fra deg. Så kunne dere funnet på noe annet en annen dag, gå en tur, be dem på kveldsmat en kveld, hva som helst som ikke koster penger. Samme med da du skulle møte en venninne som du bruker å spise ute sammen med. Du ventet og ventet og ventet uten å si fra til henne at du ikke har råd til å spise ute, du skapte dermed også da masse stress og uro for deg selv. Istedenfor å bare skjære gjennom og si det som det var og slik være en tydelig venninne man vet hvor man har, så psyket du deg selv og ditt liv ned i evigheter på forhånd. Og hva endte det med? (Du trenger ikke fortelle det her, men tenk gjennom det selv.) Du må slutte med dette mønsteret, HI, du må bli tydelig. For slik du holder på ødelegger du for deg selv! Men nå er jeg endelig ute av denne tråden. Anonymkode: 997d5...017 Takk for svaret ditt. Skjønner at jeg er håpløs og at du velger å ikke svare meg mer og trekker deg vekk 💔 Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #63 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jo du velger det fordi du bare antar at ingen vil være med deg i stedet for å spørre og invitere eller ta initiativet til noe annet sosialt. Du påstår at de velger deg bort, men i realiteten er det omvendt. Anonymkode: 23950...ee6 Vet ikke hva som er rett og feil lengre., Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #64 Skrevet 26. januar 2023 Livet er ensomt ihvertfall når man ikke er perfekt. Ha en fantastisk dag! Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #65 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Takk for svaret ditt. Skjønner at jeg er håpløs og at du velger å ikke svare meg mer og trekker deg vekk 💔 Anonymkode: 1d4bf...db3 Hva med å ta til deg det hun skriver i stede for å legge det til enda en av de enorme skuffelsene du og bare du opplever i livet? Anonymkode: 0e3e1...bdc
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #66 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Livet er ensomt ihvertfall når man ikke er perfekt. Ha en fantastisk dag! Anonymkode: 1d4bf...db3 Er det noen som er perfekte? Anonymkode: 0e3e1...bdc
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #67 Skrevet 26. januar 2023 Hvis du ikke har råd til å dra på byen, og de drar uten deg, så betyr ikke det at de velger deg vekk?? Jeg skjønner ikke logikken?! Nå skal jeg snart feire bursdag. Jeg har ei venninne som ikke kan komme, fordi hun skal på noe annet. Jeg kan da velge å tenke at hun ikke har LYST å være med å feire min dag, eller så kan jeg tenke at hun denne gang velger en annen og fortsatt er min venn? Det handler ikke om hvordan du har det, men hvordan du tar det! jeg har to venninner som skal til utlandet. De spurte om jeg ville være med. Jeg sa nei fordi jeg ikke har råd. Vi er venner likevel. Det betyr ikke at de ikke ønsker å ha meg der. Jeg har ikke penger til å bli med. Det er kjipt, men jeg kan jo ikke gnåle og næge om at de velger meg vekk når det er jeg som ikke kan?! Det henger jo ikke på greip noe av det du sier Anonymkode: 2da47...8ca
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #68 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hva med å ta til deg det hun skriver i stede for å legge det til enda en av de enorme skuffelsene du og bare du opplever i livet? Anonymkode: 0e3e1...bdc Tar det til meg og blir et strek i den listen dessverre og en bekreftelse på det.,9 Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #69 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Tar det til meg og blir et strek i den listen dessverre og en bekreftelse på det.,9 Anonymkode: 1d4bf...db3 Du er egentlig veldig fascinerende 😅 Anonymkode: 08387...5aa
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #70 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Tar det til meg og blir et strek i den listen dessverre og en bekreftelse på det.,9 Anonymkode: 1d4bf...db3 Det må være utrolig slitsomt å være deg, som ser kun det negative i absolutt alt. Anonymkode: 37ef2...9aa
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #71 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tar det til meg og blir et strek i den listen dessverre og en bekreftelse på det.,9 Anonymkode: 1d4bf...db3 Tenk om du heller kunne sett det konstruktive i det - se at faktisk så har DU kontroll over eget liv, til å snu ditt liv til noe mer positivt, slippe å møte selvskapt negativitet. Vær tydelig med dine venner, vær ærlig, svar på innbydelser, be venner til deg. Anonymkode: 997d5...017
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #72 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tar det til meg og blir et strek i den listen dessverre og en bekreftelse på det.,9 Anonymkode: 1d4bf...db3 Tussi!! Anonymkode: 0e3e1...bdc
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #73 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du er egentlig veldig fascinerende 😅 Anonymkode: 08387...5aa Hva mener du? Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #74 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tenk om du heller kunne sett det konstruktive i det - se at faktisk så har DU kontroll over eget liv, til å snu ditt liv til noe mer positivt, slippe å møte selvskapt negativitet. Vær tydelig med dine venner, vær ærlig, svar på innbydelser, be venner til deg. Anonymkode: 997d5...017 Tar til meg det som blir skrevet, men tok og med meg slutten dessverre. Anonymkode: 1d4bf...db3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2023 #75 Skrevet 26. januar 2023 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Tussi!! Anonymkode: 0e3e1...bdc ? Anonymkode: 1d4bf...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå