Gå til innhold

Sluttet på prevensjon og har så ømme bryster!

Anbefalte innlegg

Har sluttet på p-pillene (Yasminelle) ettersom mannen er steril. Senest igår fikk vi bekreftet at det ikke er noen aktive svømmere. Jeg slutter på p-pillene for 2 uker siden og de siste to dagene har jeg hatt så ømme bryster! Er det normalt etter p-pilleslutt? Hadde mens 6-8 januar så er kanskje noe på gang igjen nå?

Har brukt prevensjonsmidler så lenge så aner ikke hvordan det er å ikke bruke det så beklager dumt spørsmål 😅

Anonymkode: 1e9d1...35b

Fortsetter under...

Når tok mannen din testen for å sjekke om han har aktive svømmere?

Det er størst sjanse for at det er pms du kjenner, eller at kroppen din ikke har regulert seg hormonmessig enda. Hadde du mens for 10 dager siden kan det jo også være eggløsning du nå kjenner, noen blir øm i brystene rundt eggløsning også.

Men du sier at du sluttet på pillene for to uker siden... og mannen først i dag fikk bekreftet ingen aktive svømmere.

OM han tok testen helt nylig, og dere ikke har brukt kondom de siste par ukene, da er det jo en bitteliten risiko for at du kan... kremt... være gravid ;)

(men sjansen er virkelig ekstremt liten, spesielt siden svaret var at han nå ikke har noen aktive svømmere)

Anonymkode: a9a49...5e7

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Når tok mannen din testen for å sjekke om han har aktive svømmere?

Det er størst sjanse for at det er pms du kjenner, eller at kroppen din ikke har regulert seg hormonmessig enda. Hadde du mens for 10 dager siden kan det jo også være eggløsning du nå kjenner, noen blir øm i brystene rundt eggløsning også.

Men du sier at du sluttet på pillene for to uker siden... og mannen først i dag fikk bekreftet ingen aktive svømmere.

OM han tok testen helt nylig, og dere ikke har brukt kondom de siste par ukene, da er det jo en bitteliten risiko for at du kan... kremt... være gravid ;)

(men sjansen er virkelig ekstremt liten, spesielt siden svaret var at han nå ikke har noen aktive svømmere)

Anonymkode: a9a49...5e7

Testen ble tatt igår, men vi har brukt kondom den ene gangen jeg lot han komme til frem til det var bekreftet at ingen svømmere var i live 😅

Så antar det er eggløsning jeg merker nå da. Da får han seg ikke noe den neste tiden heller, merker at jeg stoler ikke helt på dette foreløpig 😂

Anonymkode: 1e9d1...35b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Åja! Jeg får veldig ømme bryst rundt eggløsning. Det er så det nesten gjør vondt å ha på bh, for brystvortene er hypersensitive 😅

Anonymkode: d9caf...5c8

Sånn, rettet det til brystvortene for deg. 

Anonymkode: 29b7d...b38

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Sånn, rettet det til brystvortene for deg. 

Ja, for det heter ikke nipler? Irriterer meg alltid over det. Men det er kanskje valgfritt?

Anonymkode: d2741...608

Annonse

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Ja, for det heter ikke nipler? Irriterer meg alltid over det. Men det er kanskje valgfritt?

Nei, det er engelsk 

Anonymkode: 638b0...974

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Neida, det heter brystvorter. Nå tar ikke jeg forum, chat eller andre sosiale kanaler særlig seriøst rundt korrekt formulering. Jeg skriver som jeg prater og det kan fort bli ett og annet tøyseutrykk 😅

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Nei, nippler er norsk. Du får kjøpt det i jernvarehandelen. Smørenippel for eksempel. 

😂 Det kan jeg ha mye moro med på en fredag, spesifisere nippel. Fredagsnippel, befølingsnippel, moronippel. Bare så ikke mannen her skulle komme i skade å beføle feil nippel, kjedelig når en skal by på litt hygge og han plutselig står vrir på rørene på vaskerommet i stedet 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...