Gå til innhold

Lyslenke fra Ikea

Anbefalte innlegg

Hei 

Er det noen som har denne lyslenke fra Ikea, heter Vissvass og er batteridrevet.

Dette står det om den: EN innebygget timer slår på lyset på samme tid hver dag og lar det lyse i 6 timer. 

Hvordan blir det med batterier da, hvis den slår seg på hver dag til samme tid og lyser i 6 timer. Blir batteriene da fort tomme? 

Dere som har denne, hvordan gjør dere det?

https://www.ikea.com/no/no/p/vissvass-led-lyslenke-40-lys-innendors-batteridrevet-solvfarget-40414102/

Anonymkode: faf8c...3da

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436102-lyslenke-fra-ikea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en annen fra ikea med samme batteriboks, og den tåler ikke kulde, og den blir fort tom sammenlignet med andre lenker jeg har. Men den holder en mnd ca. Men timeren på den er helt svingstang så i løpet av en uke har den flytta mye på oppstartstid. Den har bryter så du kan slå av og på manuelt da. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lektor Doppler med tillegg skrev (8 minutter siden):

Jeg har en annen fra ikea med samme batteriboks, og den tåler ikke kulde, og den blir fort tom sammenlignet med andre lenker jeg har. Men den holder en mnd ca. Men timeren på den er helt svingstang så i løpet av en uke har den flytta mye på oppstartstid. Den har bryter så du kan slå av og på manuelt da. 

Men denne bruker jeg inne, i en lykt. Så lurte på hvor lenge batteriene vil vare når den står på 6 timer hver dag?

Anonymkode: faf8c...3da

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Lyser vel ikke akkurat like sterkt etter en mnd. 

Lyset kommer til å bli svakere etter hvert. 

Anonymkode: 3e22b...015

Akkurat disse fader lite, det blir mest plutselig slutt.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...