Gå til innhold

Kan skolen KREVE test av friske barn hvis det er 1 smittet på skolen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig! Mange barn kan være smittet uten å vite om det! Her begynte det bare med en som var smittet,men når det ble påbudt å teste før en kom på skolen så var plutselig mange flere som fikk posetiv koronatest.

Anonymkode: 6d843...8a7

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig! Mange barn kan være smittet uten å vite om det! Her begynte det bare med en som var smittet,men når det ble påbudt å teste før en kom på skolen så var plutselig mange flere som fikk posetiv koronatest.

Anonymkode: 6d843...8a7

Dette er lovfestet?

Anonymkode: d7429...de2

sug lut skrev (Akkurat nå):

Du er der, ja. Akkurat.

Samme tenkte jeg. Ventet bare på en sånn smarting . Vil man ha åpne skoler så er man med på testing . Vil man ikke det så får ungene ha hjemmeundervisning .

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Samme tenkte jeg. Ventet bare på en sånn smarting . Vil man ha åpne skoler så er man med på testing . Vil man ikke det så får ungene ha hjemmeundervisning .

Jeg ønsker stengt skole.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har du en lov å vise til?

Har du NOE å vise til, et argument mot testing midt i en pandemi for å se om yngelen din i det hele tatt skal ha lov å komme på skolen?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ønsker stengt skole.

Det er det veldig mange som ikke ønsker og de aller fleste er med på det som skal til for å holde åpent . Du står fritt til å drive hjemmeskole.

mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden):

Det er det veldig mange som ikke ønsker og de aller fleste er med på det som skal til for å holde åpent . Du står fritt til å drive hjemmeskole.

Det er veldig mange som ønsker stengt nå før jul.

prekæs skrev (15 minutter siden):

Må jo være greit å vite at man har hatt Covid, på samme måte som man vet at man har hatt meslinger og kusma. 

Joda, det er sant.

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

De kan nok ikke kreve det, men hva er problemet med å teste? 

Anonymkode: a21a3...b73

Det går nok fint å teste. Men når de sier MÅ og SKAL isteden for bør, anbefales, oppfordres til, så blir jeg litt småirritert.

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

De er ikke syk.

Jo, men barn kan fint være smittet uten symptomer.
Er det ikke bare fint om de tester alle elevene nå slik at man ikke får skjult smittespredning og fare for at mange havner i karantene i julen?

Personlig hadde jeg syntes det hadde vært helt supert om de fant på å teste alle elevene ved vår skole nå

Anonymkode: 15d41...c9c

• Opprett ny...