Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Skrevet 8. desember 2021 Hvor farlig er det? Jeg er så redd Anonymkode: 5bfd9...968
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #2 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvor farlig er det? Jeg er så redd Anonymkode: 5bfd9...968 Mitt ene barn har vært i narkose to ganger, da han var tre år og fem år. Det gikk veldig fint, og han fikk ingen varige men. Med mindre ditt barn er allergisk mot narkose, går det nok helt fint med barnet ditt også Lykke til! Anonymkode: bdf23...923
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #3 Skrevet 8. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mitt ene barn har vært i narkose to ganger, da han var tre år og fem år. Det gikk veldig fint, og han fikk ingen varige men. Med mindre ditt barn er allergisk mot narkose, går det nok helt fint med barnet ditt også Lykke til! Anonymkode: bdf23...923 Tusen takk ❤ Godt å høre at det gikk bra med barnet ditt ❤ han har vært i narkose 1 gang og det gikk fint.. men nå er jeg redd igjen Anonymkode: 5bfd9...968
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #4 Skrevet 8. desember 2021 Jeg var også veldig nervøs og stresset, men det gikk veldig fint 🙂. Anonymkode: 82d0b...927
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #5 Skrevet 8. desember 2021 Jeg skjønner godt at du er engstelig, for det er jo faktisk en risiko man gjennomgår. Jeg var veldig redd første gangen jeg selv skulle gjennom narkose, men det gikk veldig fint og jeg var uredd neste gang jeg måtte gjennom det samme fordi jeg visste det hadde gått fint første gangen. Da følte jeg at jeg liksom "kunne det" Anonymkode: 9198a...a68
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #6 Skrevet 8. desember 2021 Faren med narkose er først og fremst allergi, det vet man aldri før man legges i narkose. Ditt barn har vært i narkose så den er grei. nr 2 er hvilken type operasjon som skal utføres. Hakket mer risiko med hjertekirurgi enn å legge inn dren i ørene. Så nr 2 med risiko går på årsaken til narkosen. Ja ting kan skje når man legger inn dren også, men det er vel mer risiko å kjøre bil. Anonymkode: b03f0...b5c
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #7 Skrevet 8. desember 2021 Min yngste har vært i narkose da han var halvannet. Gikk strålende. Eldste måtte operere nå i høst, gikk også bra! Det går veldig sjeldent ikke bra! Lykke til ❤️ Anonymkode: edfca...9ec
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #8 Skrevet 8. desember 2021 Vesla tok mandlene i fjor høst. Jeg var superbekymra for både narkose, operasjon og tiden etter. Det gikk veldig, veldig fint 😊 Tiden etterpå var et helvete 😂 Men heldigvis uten komplikasjoner. Narkosen var i alle fall helt problemfri for henne. Litt sårt å holde henne når hun ble helt slapp.. men hun våknet som hun skulle og alt ble bra 😊 Lykke til! Anonymkode: 90453...3cb
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 Mitt barn har også vært i narkose, 7år gammel. Gikk kjempefint Lykke til Anonymkode: 865c7...0a7
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2021 #10 Skrevet 8. desember 2021 Tusen tusen takk dere ❤🙏🏻💕 så godt å høre at det gikk bra med dere. Klem fra meg Anonymkode: 5bfd9...968
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 Barnet mitt måtte legges i narkose to ganger på to døgn, og det gikk kjempe fint! Var et brudd som de måtte reoperere så derfor så kort tid i mellom. Har ei kusine som er anestesisykepleier, og hun ringte jeg fortvila når de måtte legge barnet i narkose gang nr. 2. Det som trøstet meg var at hun sa at det er ingen som blir mer passet på enn de som ligger i narkose. Lykke til til dere! Det går nok veldig bra! Anonymkode: cba55...5ba
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Barnet mitt måtte legges i narkose to ganger på to døgn, og det gikk kjempe fint! Var et brudd som de måtte reoperere så derfor så kort tid i mellom. Har ei kusine som er anestesisykepleier, og hun ringte jeg fortvila når de måtte legge barnet i narkose gang nr. 2. Det som trøstet meg var at hun sa at det er ingen som blir mer passet på enn de som ligger i narkose. Lykke til til dere! Det går nok veldig bra! Anonymkode: cba55...5ba Tusen takk ❤ så godt å høre Anonymkode: 5bfd9...968
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 I Norge er det TRYGT!!! Skjønner uroen. Min har vært fem ganger i narkose og jeg er like vrak hver gang. Men slapp av, dette går veldig fint. ❤️ Anonymkode: 99596...1c9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): I Norge er det TRYGT!!! Skjønner uroen. Min har vært fem ganger i narkose og jeg er like vrak hver gang. Men slapp av, dette går veldig fint. ❤️ Anonymkode: 99596...1c9 Tusen takk for at du sier det 💕💕 Godt det gikk bra med ditt barn 💕 Anonymkode: 5bfd9...968
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 Min har vært i narkose mange ganger, første gangen ett år, alvorlig syk og med høy feber. Det gikk bra både den gangen og alle de andre gangene, men jeg gruer meg like mye og er like redd hver gang. Er fælt når de blir helt slappe og borte, så skjønner deg godt! Det går heldigvis nesten alltid bra! Lykke til og klem til deg! Anonymkode: ed4e8...9f5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 Tre av mine fire barn har vært i narkose, to av dem flere ganger. Det går veldig fint, og de blir nøye overvåket hele tiden. Faktisk er det en egen lege tilstede som har det som sin oppgave. Anonymkode: 11b90...74e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 Om barnet ditt allerede har vært i narkose en gang vet du at det ikke er allergisk, og da er narkose veldig trygt her i Norge. Det er anestesileger og anestesisykepleiere som passer på pasienten, noen holder øye med alt hele tiden og minste lille uregelmessighet utløser hjelp. De er godt drillet og passer godt på. Datteren min var i narkose i 3-4 timer da hun gikk i 6.klasse. Ganske stor operasjon. Det gikk helt utmerket. De lot henne sove til hun våknet av seg selv på intensiven etterpå og da var hun i grei form med en gang, litt trøtt og groggy, men spiste is og var blid. Vi er heldige i Norge, vi har et helsevesen som tar godt vare på barna når de havner på sykehus. Anonymkode: c46fe...7be
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #18 Skrevet 9. desember 2021 Tusen takk altså. Virkelig. Tusen takk ❤❤❤❤❤ godt å høre Anonymkode: 5bfd9...968
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #19 Skrevet 9. desember 2021 Jeg spurte narkoselegen på riksen, og han fnøs av meg når jeg var redd. Han skulle snart gå av med pensjon og hadde aldri opplevd at noen hadde dødd av narkose. Da hadde det vært fordi de var så dårlige i utgangspunktet at de ikke tålte en narkose. Det er en gammel myte sa han, og i ekstremt få tilfeller hvor noen er allergiske så har vi medisiner mot det og vi gir litt og litt. Lykke til, 100% at det vil gå bra❤️ Anonymkode: 87a10...d85
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #20 Skrevet 9. desember 2021 18 hours ago, Anonym bruker said: Hvor farlig er det? Jeg er så redd Anonymkode: 5bfd9...968 Min har vert det 2 ganger, først Mai og i går, det gikk helt supert, men skjønner veldig godt følelsen din, husker spesielt første gangen, jeg var så nervøs og redd,men samtidlig klarte jeg og være rolig for barnet,så han ikke ble skremt. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 46f18...57f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #21 Skrevet 9. desember 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Tre av mine fire barn har vært i narkose, to av dem flere ganger. Det går veldig fint, og de blir nøye overvåket hele tiden. Faktisk er det en egen lege tilstede som har det som sin oppgave. Anonymkode: 11b90...74e En helt egen anestesispl faktisk. Anonymkode: b1189...f08
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #22 Skrevet 9. desember 2021 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Hvor farlig er det? Jeg er så redd Anonymkode: 5bfd9...968 Barnet mitt var i narkose forrige uke. Gikk supert. Leste at det var "farligst" før de er ett år. Prøv å legg fra deg bekymringene.. Barna merker at du er stressa og redd. Selvom du ikke viser det. ❤️ Anonymkode: 279c9...edd
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #23 Skrevet 9. desember 2021 Jeg var egentlig ganske rolig i forkant, derfor jeg var den som skulle være med inn, men fikk det emosjonelle sammenbruddet da han sovnet inne på operasjonsbordet. Vet ikke hva som gikk av meg, men begynner å grine og er helt ute av vater liksom 🙈 Sykepleierne var altså helt fantastiske, til og med legen. Så rolige, omsorgsfulle og trygget meg hele tiden. Dette går helt fint. Anonymkode: 2f93c...1c5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #24 Skrevet 9. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg var egentlig ganske rolig i forkant, derfor jeg var den som skulle være med inn, men fikk det emosjonelle sammenbruddet da han sovnet inne på operasjonsbordet. Vet ikke hva som gikk av meg, men begynner å grine og er helt ute av vater liksom 🙈 Sykepleierne var altså helt fantastiske, til og med legen. Så rolige, omsorgsfulle og trygget meg hele tiden. Dette går helt fint. Anonymkode: 2f93c...1c5 Det er helt vanlig å reagere som du gjorde. Det er veldig mange som gråter når de plutselig blir helt slappe. Jeg har jobbet som anestesispl i 15 år og alle barna har våknet. Noen rolige, andre krakilske. Men alle er blitt utskrevet i god form etter noen timer/dager. Narkose er veldig trygt i Norge. Anonymkode: b1189...f08
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2021 #25 Skrevet 9. desember 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det er helt vanlig å reagere som du gjorde. Det er veldig mange som gråter når de plutselig blir helt slappe. Jeg har jobbet som anestesispl i 15 år og alle barna har våknet. Noen rolige, andre krakilske. Men alle er blitt utskrevet i god form etter noen timer/dager. Narkose er veldig trygt i Norge. Anonymkode: b1189...f08 Jeg er i hvert fall enormt takknemlig for jobben dere gjør og hvor utrolig fine dere er i møte med oss som ikke er så drevne og reagerer litt irrasjonelt til tider. Akkurat der og da var det gull verdt ❤️ Nå har vi en gutt som en gang gikk konstant på antibiotika og var allergisk mot enkelte, til en frisk kar som knapt blir lett forkjølet. 🥳 Anonymkode: 2f93c...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå