Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Godt eller dårlig selvbilde? Anonymkode: 227a9...32e
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Dårlig selvbilde eller veldig selvopptatt. 🤷♂️ Anonymkode: 93ab0...810
KellyTaylor Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Samme som ovenfor! De ønsker nok å høre fiiiina, vakraaaaaa, søtaaaaaa, du er flott altså, og gjerne med et heavy filter i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Utover at jeg tenker det er veldig rart så tenker jeg ikke så mye over det. Jeg tenker også at jeg er drit lei ansiktet deres da, muligens slumrer jeg de i 30 dager. Anonymkode: e8715...0a7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Å det mest latterlige er når de velger profilbilder der de er sånn ca 25 kg mindre. Det ligner jo ikke sånn de ser ut nå! Anonymkode: bffcb...b3f
KellyTaylor Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Optatium skrev (13 minutter siden): Hva er ofte? Jeg personlig synes bytte av bilde hver uke, og da opptil flere ganger er altfor ofte. Kan ikke skjønne helt hvorfor det skal byttes så ofte med mindre man har gått ned 25 kg eller har fått seg en ny sveis som en har lyst til å vise frem. Det jeg synes er litt mer pinlig, er disse bildene som er tatt ovenifra og ned ( for å skjule hakeflesket) med dådyrøyne og snurpemunn på voksne kvinnfolk - dvs alt over 18 år ( kan strekke meg til 25 år)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 Optatium skrev (39 minutter siden): Hva er ofte? Jeg bytter med 1,5-3 års mellomrom. Mest fordi jeg vil se noenlunde lik ut på bildet som i virkeligheten. Da kan også hårfrisyre spille inn, altså at jeg bytter hvis jeg har klippet mye, og så nytt igjen når det har vokst ut og blitt langt. Må liksom være litt "meg". Så ofte må jo være de som bytter uten annen grunn enn at de vil ha oppmerksomhet, og ikke fordi bildet skal være noenlunde oppdatert. For meg blir det mer enn to-tre ganger i året. Anonymkode: d2181...537
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 KellyTaylor skrev (30 minutter siden): Jeg personlig synes bytte av bilde hver uke, og da opptil flere ganger er altfor ofte. Kan ikke skjønne helt hvorfor det skal byttes så ofte med mindre man har gått ned 25 kg eller har fått seg en ny sveis som en har lyst til å vise frem. Det jeg synes er litt mer pinlig, er disse bildene som er tatt ovenifra og ned ( for å skjule hakeflesket) med dådyrøyne og snurpemunn på voksne kvinnfolk - dvs alt over 18 år ( kan strekke meg til 25 år) Haha. Kvinner som pusher femti, tar bilder ovenfra og gjerne med et filter. Det er ut uansett da. Ikke bare som profilbilde. Jeg ser ofte saker i nyhetene. Der en eller annen privatperson har noe å si. Gjort en god gjerning, sur for noe osv. de skal da sende inn bilde av seg selv til artikkelen. Og så bruker de det «glatte ut» filteret på snap. Det er altså så himla flaut. Anonymkode: e8715...0a7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #10 Skrevet 23. november 2021 Spørs hva de bytter til. Er det bilde av seg selv med ducklips og trute munn er det bare for oppmerksomhet. Anonymkode: 3bca1...f49
KellyTaylor Skrevet 23. november 2021 #11 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Haha. Kvinner som pusher femti, tar bilder ovenfra og gjerne med et filter. Det er ut uansett da. Ikke bare som profilbilde. Jeg ser ofte saker i nyhetene. Der en eller annen privatperson har noe å si. Gjort en god gjerning, sur for noe osv. de skal da sende inn bilde av seg selv til artikkelen. Og så bruker de det «glatte ut» filteret på snap. Det er altså så himla flaut. Anonymkode: e8715...0a7 Jeg vet Har lagt merke til dette selv!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #12 Skrevet 23. november 2021 KellyTaylor skrev (53 minutter siden): Jeg personlig synes bytte av bilde hver uke, og da opptil flere ganger er altfor ofte. Kan ikke skjønne helt hvorfor det skal byttes så ofte med mindre man har gått ned 25 kg eller har fått seg en ny sveis som en har lyst til å vise frem. Det jeg synes er litt mer pinlig, er disse bildene som er tatt ovenifra og ned ( for å skjule hakeflesket) med dådyrøyne og snurpemunn på voksne kvinnfolk - dvs alt over 18 år ( kan strekke meg til 25 år) Hahahhaa genial beskrivelse 😅 Anonymkode: 58e06...b59
Optatium Skrevet 23. november 2021 #13 Skrevet 23. november 2021 Okei😂 jeg bytter kanskke et par ganger i året, gjerne i forbindelse med en tur elle toppledelse det det ble et fint bilde. Enig i at ukentlig er for ofte!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #14 Skrevet 23. november 2021 Hender jeg bytter ofte i perioder. Og ofte for meg er hver eller annenhver måned. Nå er det faktisk flere måneder siden. Når jeg bytter er det ikke fordi jeg er så veldig selvopptatt, men fordi jeg kjeder meg og faktisk bare tar et bilde. Og blir det bra så legger jeg det ut 😂 Men er redd for at folk skal tro jeg er selvopptatt da. Anonymkode: ff024...2a9
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #15 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hender jeg bytter ofte i perioder. Og ofte for meg er hver eller annenhver måned. Nå er det faktisk flere måneder siden. Når jeg bytter er det ikke fordi jeg er så veldig selvopptatt, men fordi jeg kjeder meg og faktisk bare tar et bilde. Og blir det bra så legger jeg det ut 😂 Men er redd for at folk skal tro jeg er selvopptatt da. Anonymkode: ff024...2a9 Og med å kjede seg mener jeg å sitte der med mobilen i hånda og kanskje vente på noen. Heldigvis ikke så ofte jeg kjeder meg 😂 Anonymkode: ff024...2a9
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #16 Skrevet 23. november 2021 Jeg har hatt samme bilde i over 4 år, snart 5. Men jeg ser så ræva ut på bilder at de gangene det blir bra, så settes de på profilen. De som bytter ofte tenker jeg «heldig som får det til» om og scroller videre Anonymkode: 0b2ac...f19
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #17 Skrevet 23. november 2021 Når jeg leste dette tenkte jeg på ei dame jeg har på facebook. Hun legger ut ca fem bilder hver dag. Hun har eldre barn i ungdomsskolealder å jeg blir overrasket over at hun får med sønnene på enkelte bilder. Andre jeg kjenner får knapt ett bilde i året med tenåringen. Det kan være «la oss alle være overrasket på kamera», «vi peker på sola», «de løfter sin mor å holder henne mens hun poserer i bikini» eller «ta bilde av mamma mens hun poserer i bikini med trutemunn og tvinner en tyggis». Sønnene er alltid fotografer. Hun er ei flott dame, glad i operasjoner og botox ja, men flott. Det eneste som er litt spesielt er at hun bruker filter på alle bildene, så den 20-åringen du ser på bilder, ligner ikke helt på den dama som er i 40-årene. Det har blitt så mye at jeg måtte slutte å følge henne, jeg kjente jeg ble litt flau på hennes vegne. Jeg har ett jobbrelatert forhold til henne, ser henne kanskje hver 3-4mnd å blir like overrasket hver gang. Jeg ser så mye bilder av henne, også møter jeg en helt annen dame i virkeligheten. Anonymkode: 9ac4c...ce8
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #18 Skrevet 23. november 2021 Jeg tenker at de er veldig usikre på seg selv, og trenger bekreftelse på at de ser bra ut. Har ei på FB som er VELDIG sånn, det blir jo etter hvert sånn at man ikke gidder å kommentere når det ENDA en gang byttes profilbilde. Dama ser bra ut, men bildene er alltid med filter! Så om du treffer henne irl, så ser hun jo ikke akkurat sånn ut... Hun er forresten rundt 50. Selv vil jeg ikke påstå at jeg er så veldig selvsikker, men profilbildet mitt er likevel snart 2 år gammelt. 😉 Anonymkode: 14e85...0ea
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #19 Skrevet 23. november 2021 Elendig selvbilde og ganske opptatt av å få oppmerksomhet. Jeg har en FB-venn som aldri lager andre innlegg enn nye selvportretter. En sjelden gang poster hun et «filosofisk» meme om å ta vare på øyeblikket eller smile til verden sånn at verden smiler til deg. Men ALT annet hun poster er bilder av trynet sitt. Aldri en lenke til en artikkel, aldri en reklame for en event, aldri bilder fra en fjelltur, ikke engang en matrett… kun fleisen sin med ny sminke og nye fotofilter hver gang… Anonymkode: fc96f...2d7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #20 Skrevet 23. november 2021 Er verre med de som kommenterer bildene. Fina 🥰 Søta 🥰 Vakker 🥰 Nydelig 🥰 🤣🤣 Anonymkode: 6ce68...b4c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #21 Skrevet 24. november 2021 On 11/23/2021 at 6:53 AM, Anonym bruker said: Godt eller dårlig selvbilde? Anonymkode: 227a9...32e hvorfor skal egentlig folk bry seg? bør ikke ha noe med om personen har dårlig eller god selvtilit, synes man ikke har noe med hva andre gjør, flere venner av meg bytter en til 2 ganger i uka, jeg byttet sist i 2018 Anonymkode: 9e202...758
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #22 Skrevet 24. november 2021 Folk må få gjøre som de vil. Jeg bytter profilbilde akkurat når jeg av en eller annen grunn får lyst. Mest for moro skyld. Jeg bryr meg ikke om hva andre mener om det. Og jeg bryr meg ikke om hvor ofte andre bytter, det får være opp til dem. Jeg har forresten veldig sjelden profilbilde av meg selv. Anonymkode: 746f8...4e2
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #23 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): hvorfor skal egentlig folk bry seg? bør ikke ha noe med om personen har dårlig eller god selvtilit, synes man ikke har noe med hva andre gjør, flere venner av meg bytter en til 2 ganger i uka, jeg byttet sist i 2018 Anonymkode: 9e202...758 Det er vel ingen som bryr seg så veldig eller føler de har noe med det? Man gjør seg opp en mening om det, som man gjør med så mye annet uviktig. Hvorfor bryr du deg om hva folk mener om folk som bytter profilbilde ofte? Anonymkode: 64617...825
Jo-lene Skrevet 24. november 2021 #24 Skrevet 24. november 2021 KellyTaylor skrev (På 23.11.2021 den 7.16): Samme som ovenfor! De ønsker nok å høre fiiiina, vakraaaaaa, søtaaaaaa, du er flott altså, og gjerne med et heavy filter i tillegg. Ja det er jo kjent at mange rett og slett blir avhengig av denne oppmerksomheten og bekreftelsen. Utløser endorfiner og trigger belønningssenteret på samme måte som sukker og rusmidler. Egentlig litt skummelt å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #25 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (På 23.11.2021 den 20.03): Er verre med de som kommenterer bildene. Fina 🥰 Søta 🥰 Vakker 🥰 Nydelig 🥰 🤣🤣 Anonymkode: 6ce68...b4c Ja har jo nesten blitt en obligatorisk Facebook norm for mange (de fleste?) å kommentere (ofte overdrevent) om hvor vakker vedkommende er🙈😆 Jeg tror det handler om mye av de samme tingene som ved likes, at de liker og kommenterer mest mulig positivt hos folk fordi de ønsker mest mulig positiv feedback tilbake🙈 (Jeg sier ‘de’ for jeg bytter profilbilde selv hver 10 år sånn ca og kommenterer så og si ALDRI på noe😅) At folk liker og kommenterer for å få likes og positive kommentare selv har jeg lest og hørt fra venner. Anonymkode: cca22...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå