Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er gravid med en jente, og er overlykkelig ettersom jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i en god stund. Vi klarer imidlertid ikke å bestemme oss for hva babypusen skal hete - mannen min liker navnene Lea og Cathrine, og jeg synes de er helt greie, men jeg vil gjerne at mellomnavnet skal være oppkalt etter min avdøde oldemor som het Anne-Drude. Mannen min er ikke så begeistret over dette og spør om vi bare kan gå med Anne i stedet, men jeg vil helst ha hele dobbeltnavnet. Jeg foreslo at vi kunne kombinere Anne og Cathrine slik at det ble Anca Drude, men dette likte han ikke heller. Vi klarer ikke å bli enige og jeg vil helst opprettholde tradisjonen. Noen her som har stått i samme situasjon?

Fortsetter under...

wenche19 skrev (5 minutter siden):

Hei,

Jeg er gravid med en jente, og er overlykkelig ettersom jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i en god stund. Vi klarer imidlertid ikke å bestemme oss for hva babypusen skal hete - mannen min liker navnene Lea og Cathrine, og jeg synes de er helt greie, men jeg vil gjerne at mellomnavnet skal være oppkalt etter min avdøde oldemor som het Anne-Drude. Mannen min er ikke så begeistret over dette og spør om vi bare kan gå med Anne i stedet, men jeg vil helst ha hele dobbeltnavnet. Jeg foreslo at vi kunne kombinere Anne og Cathrine slik at det ble Anca Drude, men dette likte han ikke heller. Vi klarer ikke å bli enige og jeg vil helst opprettholde tradisjonen. Noen her som har stått i samme situasjon?

Rent bortsett fra at navnet du vil ha er helt grusomt så kan ikke noen overkjøre den andre og løsningen her er å finne på noe annet dere faktisk begge liker. 

Anonymkode: 027c2...dba

Annonse

Annonse

wenche19 skrev (15 timer siden):

Takk for tilbakemeldinger alle sammen😅 vi har snakket om det og det ser ut som vi kommer til å gå med Lea Cathrine Drude. Klinger litt bedre.

Hahahaha!!! Fy faen 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 571f9...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...