Gå til innhold

Helene sjekket ut koronaskeptikere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kan du beskrive hva du syns er så feil? Bortsett fra dette med nwo og 5g syns jeg de kom med mye fornuftig. Jeg blir imponert over folk som tør å si ifra når de mener noe er feil. 

Anonymkode: be0ff...fda

Enig med deg! Tror mange har meninger de bare sitter inne med, for det har blitt helt tabu å være kritisk i disse dager.

Anonymkode: 4ec12...d19

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enig med deg! Tror mange har meninger de bare sitter inne med, for det har blitt helt tabu å være kritisk i disse dager.

Enig, jeg også har inntrykk av at det har blitt sånn. Og synes det er bra gjort av de som tør å være kritisk og stå for det

Anonymkode: 6a858...7a1

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis du mener med "tabu" at enkelte man mistenker for å være idiot faktisk unnlater å åpne kjeften og bekrefte det, så er det helt fint for alle oss andre, altså.

sug lut skrev (4 minutter siden):

Hvis du mener med "tabu" at enkelte man mistenker for å være idiot faktisk unnlater å åpne kjeften og bekrefte det, så er det helt fint for alle oss andre, altså.

Slitsomt når idiotene ikke er enig? 

Alle har en og annen idiotisk mening innimellom, den dagen vi tenker at kun de som sitter med vedtatte sannheter skal åpne kjeften, har vi større problemer enn en og annen konspirasjonsteoretiker. 

Anonymkode: 51ac3...bee

sug lut skrev (1 time siden):

Beklager, men du fremstår i mange innlegg som meget uintelligent med dine kommentarer. Må være hardt å være så lite mottakelig for andre meninger enn de du selv har.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg sliter med å følge deg når du mener at det er tabu å være kritisk til ting. Det flommer jo med kritikk fra både den ene og den andre siden i de fleste saker. Om du derimot mener at det er plagsomt å bli motsagt, motbevist når du har feil eller at noen ber om at du argumenterer for ditt syn eller dokumenterer påstander du kommer med, så skjønner jeg det, men det er jo faktisk også å være kritisk.

Alt de sier i denne dokumentaren er jo fullstendig feil og er blitt avvist gang på gang? De sier til og med at vaksinen dreper og at dette er myndighetenes plan? Det er så mange idioter altså, blir helt sprø av dem 🤯. Hva med å faktisk lete og finne gode medisinske kilder? De kan gjerne være motsatt av det som myndighetene våre sier og anbefaler, men de er hvertfall skrevet av kompetente mennesker og ikke konspirasjonsidioter og menigmann i gaten. 

Anonymkode: 4ed63...e36

• Opprett ny...