Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #2 Skrevet 1. juni 2021 Hvorfor skal vi egentlig tro noe som helst om det? Har vi ikke nok saker her i verden hvor det har vist seg at det bør vi faktisk overlate til profesjonelle parter med full innsikt i saken. Anonymkode: e2ddf...d86
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #3 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor skal vi egentlig tro noe som helst om det? Har vi ikke nok saker her i verden hvor det har vist seg at det bør vi faktisk overlate til profesjonelle parter med full innsikt i saken. Anonymkode: e2ddf...d86 Øøøøh...du har fått med deg hva som er skjedd i denne saken. Når man nærmer seg 20 års soning av noe som etter alt å dømme er et justismord, så synes jeg det var nokså overdrevet uttalelse om hvor full innsikt man har og hvor profesjonell man er. Anonymkode: 6f9e9...e11
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #4 Skrevet 1. juni 2021 Jeg tror han er skyldig, men det betyr ingenting hva jeg tror. Anonymkode: f0dfd...13a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #5 Skrevet 1. juni 2021 Jeg tror han er uskyldig og mye av skylden har media. Hvis han er uskyldig er han en utrolig god skuespiller. Siden han brøt sammen da han sa seg skyldig i det andre overgrepet mot den jenta. Og tenker at når du gjør det der og står opp for det du har gjort men ikke i baneheiasaken så sier det litt. husker saken kjempegodt og media hadde dømt han i forkant. Jha ble fremsatt som et offer i tillegg. At jha er fysisk overlegen Kristiansen husker jeg ikke la merke til. Anonymkode: 17604...767
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #7 Skrevet 1. juni 2021 Det har jeg ikke noe grunnlag for å mene verken det ene eller det andre om.. Anonymkode: dc210...c41
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #8 Skrevet 1. juni 2021 Han kan være uskyldig . Men at JHA slapp så billig unna synes jeg er mange ganger verre Anonymkode: 1456b...b10
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #9 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Øøøøh...du har fått med deg hva som er skjedd i denne saken. Når man nærmer seg 20 års soning av noe som etter alt å dømme er et justismord, så synes jeg det var nokså overdrevet uttalelse om hvor full innsikt man har og hvor profesjonell man er. Anonymkode: 6f9e9...e11 Jeg har fått med meg at den skal gjenopptas ja. Det er hverken du eller jeg som skal vurdere den saken. Heldigvis. True crime, folk som synser i media og på forum er noe jeg misliker sterkt. Nettopp fordi vi har nok eksempler hvor det har gjort ganske stor skade for de involverte, det har til og med endt med uskyldige liv som har gått i grus. Får du noe ut av å synse med en gjeng andre hva dere TROR har skjedd? Eller har kanskje tanken slått dere at det er berørte her som vil oppleve dette som ekstremt belastende at dere skal velte dere i andres tragedier? Anonymkode: e2ddf...d86
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #11 Skrevet 1. juni 2021 Skyldig. Synd det ikke er innført hardere straffer i Norge. Straffenivået er latterlig lavt for voldtekt/misbruk og drap. Anonymkode: 193b4...186
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #12 Skrevet 1. juni 2021 Ja, jeg tror at Viggo Kristiansen er enten skyldig eller uskyldig. Anonymkode: 4ae84...714
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #13 Skrevet 1. juni 2021 Jeg vet ikke hva jeg skal tru om selve skyldsspørsmålet ... Men mener kanskje at bevisene mot ham var litt vel tynt .... Kun indisier for at han gjorde det og en forstyrret gutts tilståelse. Det fantes jo omtrent like mange indisier som tilsa uskyld. Anonymkode: 22a9d...3a9
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #14 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har fått med meg at den skal gjenopptas ja. Det er hverken du eller jeg som skal vurdere den saken. Heldigvis. True crime, folk som synser i media og på forum er noe jeg misliker sterkt. Nettopp fordi vi har nok eksempler hvor det har gjort ganske stor skade for de involverte, det har til og med endt med uskyldige liv som har gått i grus. Får du noe ut av å synse med en gjeng andre hva dere TROR har skjedd? Eller har kanskje tanken slått dere at det er berørte her som vil oppleve dette som ekstremt belastende at dere skal velte dere i andres tragedier? Anonymkode: e2ddf...d86 Jeg har ikke synsa. Å gå amok med antagelser, kan du gjøre for egen maskin. Anonymkode: 6f9e9...e11
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #15 Skrevet 1. juni 2021 Skyldig. Både for overgrep på 5åringen, 7åringen og for Baneheia. Og det kommer til å skje igjen Anonymkode: 9b353...d55
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #16 Skrevet 1. juni 2021 Jeg tror han er uskyldig. Mange troverdige punkter som tilsier det. Anonymkode: 78c5e...764
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #17 Skrevet 1. juni 2021 Definitivt skyldig. Anonymkode: 70fba...772
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #18 Skrevet 1. juni 2021 Jeg regner med at alle dere som mener han er uskyldig ønsker han hjertelig velkommen inn i deres nabolag!!!! Anonymkode: b9564...d7f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #19 Skrevet 1. juni 2021 Blir dårlig bare å lese og høre hans navn og se hans tryne. Jeg trur han er skyldig. Og dette kommer nok til å skje igjen. Er man en pedo så er man alltid en pedo, det går ikke ann å fikse sånt. De blir aldri normale igjen. Håper han råtner i fengsel. Ingen sånne folk burde ha retten på å leve. Jeg er for dødsstraff mot sånne forferdelige udyr. Anonymkode: 5c0ab...b6b
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #20 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg regner med at alle dere som mener han er uskyldig ønsker han hjertelig velkommen inn i deres nabolag!!!! Anonymkode: b9564...d7f Ja, altså... Hvis jeg trodde han var uskyldig, hadde ikke det vært et problem. Jeg vet faktisk ikke hva jeg tror om skyldspørsmålet, men jeg mener at man ikke kan dømme noe. Uten tilstrekkelige mengder indisier eller bevis. Derfor er det rett at han settes fri. Vi kan faktisk ikke dømme noen fordi vi tror de er kapable til å begå en handling. JHA har uten tvil vært den som har sluppet billigst unna. Anonymkode: 69616...24e
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #22 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke synsa. Å gå amok med antagelser, kan du gjøre for egen maskin. Anonymkode: 6f9e9...e11 Drodle rundt om en mann er skyldig eller ikke, det er å synse. Men du mener kanskje du vet bedre enn de som jobber med både etterforskning og jus daglig, fordi du har lest ett par avisartikler? Anonymkode: e2ddf...d86
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #24 Skrevet 1. juni 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Ja, altså... Hvis jeg trodde han var uskyldig, hadde ikke det vært et problem. Jeg vet faktisk ikke hva jeg tror om skyldspørsmålet, men jeg mener at man ikke kan dømme noe. Uten tilstrekkelige mengder indisier eller bevis. Derfor er det rett at han settes fri. Vi kan faktisk ikke dømme noen fordi vi tror de er kapable til å begå en handling. JHA har uten tvil vært den som har sluppet billigst unna. Anonymkode: 69616...24e Nå har han innrømmet overgrep mot en 7åring og frem til hun var 10år. Han måtte også betale erstatning til broren til jenta. Han var 5år. Så helt uskyldig er han uansett ikke Anonymkode: 9b353...d55
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2021 #25 Skrevet 1. juni 2021 If it looks like a duck, walks like a duck, and talks like a duck - it probably is a duck.. Jeg tror ikke han har vært urettmessig dømt. Anonymkode: b09dd...2f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå