Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Noen erfaring med denne område på Nesodden? Greit å bo med småbarn eller storbarn? Sammenlignet med f. eks. Hellvik Anonymkode: b22b5...65a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Det er lite forskjell på Hellvik og Alværn. Begge steder er i ok avstand til båten, har relativt høye boligpriser og mye samme type mennesker. Anonymkode: d379f...0e3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Både Alværn og Hellvik er fint. Alværn/Bjørnemyr har kveldssol - mindre av det på Hellvik. Lettere å komme til vannet for bading etc på Hellvik. Begge deler relativt nær båten - som er VIKTIG på Nesodden 😉 Ungdomsskole er nært på Alværn. Videregående nærmere på Hellvik. Anonymkode: 707ed...917
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Pent på Alværn, noen har riktig bra utsikt, som f.eks. min søster som har bodd der "ut og bort". Anonymkode: 8a562...a76
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Født og oppvokst på Bjørnemyr! Fineste stedet på jord! Hadde den beste oppveksten. Kort vei til barneskolen og Ok vei til ungdomskolen. Anbefales. Hellvik har jeg aldri likt Anonymkode: 2cce6...2d7
NDM Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Greit å hore! Er Bergerskole og Bjørnemyr skole vesentlig forskjellig? Og hva med aktiviteter og idrett? Bedre på Hellvik, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 NDM skrev (1 time siden): Greit å hore! Er Bergerskole og Bjørnemyr skole vesentlig forskjellig? Og hva med aktiviteter og idrett? Bedre på Hellvik, ikke sant? Det er jeg usikker på. Tror kanskje mye foregår i hallen på videregående? Gjorde det før Anonymkode: 2cce6...2d7
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 On 5/1/2021 at 3:49 PM, Anonym bruker said: Noen erfaring med denne område på Nesodden? Greit å bo med småbarn eller storbarn? Sammenlignet med f. eks. Hellvik Anonymkode: b22b5...65a maglerud bor vi på, veldig fornøyd og mange barnefamilier her Anonymkode: 81394...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå