Anonym bruker Skrevet 16. mars 2021 #26 Del Skrevet 16. mars 2021 Vi bor i Viken, i en kommune som har klart seg bra (med smitte godt under landsgjennomsnittet), men som er omgitt av blodrøde kommuner. Vi har bestemt oss for å være hjemme. Vi hadde ikke hatt mulighet til å følge anbefalingen o å handle til hele familien for en hel uke, og få med oss alle disse varene i tillegg til barn, hund, skiutstyr og bagasje. Stusselig, men heller nok en hjemmepåske enn langvarige, tunge tiltak. Anonymkode: 5cdfb...9f3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415410-er-det-fortsatt-snakk-om-at-folk-skal-reise-p%C3%A5-p%C3%A5skeferie/page/2/#findComment-149508668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2021 #27 Del Skrevet 16. mars 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Vi bor i Viken, i en kommune som har klart seg bra (med smitte godt under landsgjennomsnittet), men som er omgitt av blodrøde kommuner. Vi har bestemt oss for å være hjemme. Vi hadde ikke hatt mulighet til å følge anbefalingen o å handle til hele familien for en hel uke, og få med oss alle disse varene i tillegg til barn, hund, skiutstyr og bagasje. Stusselig, men heller nok en hjemmepåske enn langvarige, tunge tiltak. Anonymkode: 5cdfb...9f3 Det som er så innmari bittert er at man holder seg hjemme for å bidra til at det ikke skal bli langvarige tiltak. Så driter andre i det - og det blir langvarig likevel. Sånn har det vært gjennom alle ferier det siste året. Vi har levd et stusselig liv i tråd med anbefalinger. Også ser vi feriebilder florere på sosiale medier, med alt annet enn kjernefamilie og meteren ivaretatt. HI Anonymkode: bb793...5a5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415410-er-det-fortsatt-snakk-om-at-folk-skal-reise-p%C3%A5-p%C3%A5skeferie/page/2/#findComment-149508670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2021 #28 Del Skrevet 16. mars 2021 8 hours ago, Anonym bruker said: I Viken og Oslo er alt stengt til 11. april. Alle arrangementer, fritidsaktiviteter, butikker, serveringssteder... Vi bes om å ikke krysse kommunegrenser for å benytte tilbud der, og det er strenge restriksjoner for besøk. Likevel skal man få reise på kryss og tvers i landet på påskeferie? Jeg forstår det bare ikke. Jeg er så sliten av frem og tilbake nå. Her hvor jeg bor har det bare eskalert siden november - det kan ikke kalles et normalt liv i det hele tatt. Så dette med valfarting i påska det har jeg liten tro på. Og folk kommer til å reise, om de ikke får kraftig beskjed om å la være. Så er vi påan igjen etter påske. Anonymkode: bb793...5a5 vi drar på hytta,men handler hjemme og holder oss der, ber ingen på besøk,men er kun oss. men jeg tenker at man bør holde seg inne for sitt egen fylke ( vet det heter viken nå,men nå tenker jeg på gamle østfold, ikke akerhus og buskerud ) Anonymkode: b054f...67a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144415410-er-det-fortsatt-snakk-om-at-folk-skal-reise-p%C3%A5-p%C3%A5skeferie/page/2/#findComment-149508827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg