Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Er det grunn til å kontakte lege? Hun har vannkopper "overalt", også i ganen, halsen og på drøvlen. Jeg ser det begynner å komme et hvitt belegg på sidene nedover halsen. Hun har ikke mandler. Leste at vannkopper kan utvikle seg til streptokokker. Hun har feber. Se det an eller kontakte lege? Anonymkode: 623d7...f64
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Jeg hadde kontaktet lege i morgen, lurt å få tatt en CRP. Anonymkode: 2aa92...2ce
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Er det grunn til å kontakte lege? Hun har vannkopper "overalt", også i ganen, halsen og på drøvlen. Jeg ser det begynner å komme et hvitt belegg på sidene nedover halsen. Hun har ikke mandler. Leste at vannkopper kan utvikle seg til streptokokker. Hun har feber. Se det an eller kontakte lege? Anonymkode: 623d7...f64 Guttungen var dekket i vannkopper, hals, tunge, svelg, gane, øyne, ører, på penisen, inni rompa.. var helt vilt mye og OVERALT! Hvor høy er feberen, og får hun i seg drikke? Jeg tok kontakt med lege etterhvert, for det ga seg jo aldri. Var en tur innom og selvom legen sjeldent hadde sett så mange kopper var alt «ok». Tok over tre uker før alle begynte å tørke. Mitt tips: er du bekymret tar du kontakt med lege. Heller en gang for mye enn for lite. (Ps: ikke gi produkter med ibuprofen) Anonymkode: bc29e...ce3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #4 Skrevet 19. februar 2021 det er helt normalt, ikke noe grunn til og ta kontakt med legen Anonymkode: a0753...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå