Anonym bruker 6052135 posts Posted January 9 #1 Share Posted January 9 Rangere? Elsker Juvelia, mannen elsker Dirtha. Han er fra Nederland . Jeg mener det blir feil i Norge uanset? Anonymkode: ebf2e...526 Link to post Share on other sites
sug lut 34539 posts Posted January 9 #2 Share Posted January 9 Juvelia høres ut som en mislykket prostituert. Bertha og Judith er i alle fall navn. Dirtha har jeg aldri hørt, men det er helt ok. Link to post Share on other sites
Anonym bruker 6052135 posts Posted January 9 #3 Share Posted January 9 Judith er kjenpefint😊 De andre likte jeg ikke. Anonymkode: f0897...397 Link to post Share on other sites
Anonym bruker 6052135 posts Posted January 10 #4 Share Posted January 10 Juvelia var veldig fint, å man skjønner at det er et utenlandsk navn, Judith er også veldig fint, å mye vanligere hvis dere heller vil ha et litt mer nøytralt navn 🙂. Anonymkode: f6db3...d56 Link to post Share on other sites
☆☆☆ 22168 posts Posted January 10 #5 Share Posted January 10 Berte er fint, men ikkje ein favoritt. Judith går også fint an. Dirtha var "artig", som farmor ville sagt. Juvelia? Ingen kommentar. Link to post Share on other sites
Anonym bruker 6052135 posts Posted January 11 #6 Share Posted January 11 On 1/9/2021 at 7:52 PM, Anonym bruker said: Rangere? Elsker Juvelia, mannen elsker Dirtha. Han er fra Nederland . Jeg mener det blir feil i Norge uanset? Anonymkode: ebf2e...526 Judith Dirtha Berthe Juvelia fineste er helt klart Judith Anonymkode: 86d22...6f2 Link to post Share on other sites
Anonym bruker 6052135 posts Posted January 13 #7 Share Posted January 13 Det eneste som går an er Judith Anonymkode: c8ae7...b93 Link to post Share on other sites
Anonym bruker 6052135 posts Posted January 15 #8 Share Posted January 15 Judith er fint og klassisk. Dirtha har jeg aldri hørt. Uttales det rett frem på norsk? Juvelia er litt spesielt. Jeg kunne selv fått navnet Bertha, og da ville jeg nok heller hett Juvelia, for å si det sånn... Anonymkode: e4197...2f8 Link to post Share on other sites
Recommended Posts