Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Hadde min miele i 10 år før den tok kveld, og ser nå at det finnes et hav av forskjellige å velge mellom. Burde jeg gå for en tradisjonell, tråløs, eller elektrisk? Hvilket merke, osv. Har både små barn, katt, og hund, så en del dyrehår. Anonymkode: 1f873...ca8
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Veldig fornøyd med Philips speedpro Max Aqua. Lett å ta fram, god å holde i, suger godt, lysende munnstykke så du ser støvet godt. Anonymkode: f8376...121
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Hvordan er det å støvsuge knust glass? Anonymkode: 1f873...ca8
Optatium Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Jeg sverger til Miele. Har en cats and dog edition med turbomunnstykke. Tror ikke støvsugeren lenger heter det, men turbomunnstykket fås fortsatt og er gull verdt mot hundhår. Jeg har aldri støvsugd glass, så det vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #5 Skrevet 4. januar 2021 Tyskprodusert Miele.. Anonymkode: 823da...543
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #6 Skrevet 4. januar 2021 Vi har robotstøvsugere som støvsuger huset annenhver formiddag mens vi er på jobb og skole. 🤩😍 (roborock) Ville ALDRI gått tilbake til manuell støvsuging. Men vi har en helt ok electrolux til å støvsuge trappa, sofaen og bilen innimellom. Anonymkode: 0383e...0d9
Hengebukksvinet Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 Ville gått for robotstøvsuger. Vi har Roborock S5. Den er helt fantastisk. Vi har to hunder og to katter, så det er nok av dyrehår her. Den både vasker og støvsuger. Vi setter den på på ettermiddagen når vi går tur med hundene, så er det rent til vi kommer hjem. Den fungerer superbra. Betalte 3990,- for den. Verdt hver krone!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #8 Skrevet 4. januar 2021 Må ha vanlig støvsuger i tillegg til robot. Vi er veldig fornøyd med Electrolux ultraone. Anonymkode: 0d572...4d2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #9 Skrevet 4. januar 2021 Hengebukksvinet skrev (7 minutter siden): Ville gått for robotstøvsuger. Vi har Roborock S5. Den er helt fantastisk. Vi har to hunder og to katter, så det er nok av dyrehår her. Den både vasker og støvsuger. Vi setter den på på ettermiddagen når vi går tur med hundene, så er det rent til vi kommer hjem. Den fungerer superbra. Betalte 3990,- for den. Verdt hver krone!! Vi har både S5 og S6, hver sin etasje. Den nyeste har litt flere valgmuligheter i app, er f.eks. lettere å sende til et rom, og lettere å programmere. Men begge gjør like bra rent, synes jeg. «Zone-cleaning» er fantastisk, bare merk av et område i appen, så tar den smulene under spisebordet eller popcornrestene etter filmkveld på et par minutter. 🥳 Anonymkode: 0383e...0d9
Hengebukksvinet Skrevet 4. januar 2021 #10 Skrevet 4. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vi har både S5 og S6, hver sin etasje. Den nyeste har litt flere valgmuligheter i app, er f.eks. lettere å sende til et rom, og lettere å programmere. Men begge gjør like bra rent, synes jeg. «Zone-cleaning» er fantastisk, bare merk av et område i appen, så tar den smulene under spisebordet eller popcornrestene etter filmkveld på et par minutter. 🥳 Anonymkode: 0383e...0d9 Oi! Det var luksus🤩 Ja det er fryktelig praktisk å sitte i sofaen og bare sende støvsugeren inn på kjøkkenet for å ta smulene f.eks... skal ALDRI tilbake til kun «manuell» støvsuger. Finished cleaning. Going back to the dock👏👏👏
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #11 Skrevet 4. januar 2021 De elektriske, må man ikkje punge ut ganske mye for å få en høvelig bra? Har tenkt litt i de banene, men trenger man ikke en vanlig itillegg? Anonymkode: 1f873...ca8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Nilfisk eller karcher! De er best Anonymkode: 9eeed...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå