Gå til innhold

Dele erfaringer av spåkoner


Nina098

Anbefalte innlegg

Hei har brukt mye tid på å finne meg en spådame, brukt mye penger og ikke funnet noen enda. Flaut å si dette, vært innom flere løpet av 6mnd tid, men føler jeg har mistet troen, men ikke håpet. Men ønsker ikke at ANdre skal oppleve det samme og hvis en har en flink en så burde vi dele dette, eller negative erfaringer.  Det er mye stigma rundt dette. Men en vennine av meg opprettet facebook side heter: tarot erfaring.  Sikkert fordi hun så meg :) det er vansklig å finne frem riktig og ikke minst folk i desperat eller uansett grunn bruker penger de ikke har eller sparer. Jeg var så ille at jeg ringte frasier sin mor for 3000kr i usa. og det var :( tull. jeg skammer meg ikke  deler mine erfaringer. Beste er på facebook siden hennens kan en legge inn annonym. Håpe at vi kan hjelpe hverandre. Takk fra en som er så usikker på fremtiden at den spiser henne opp, kun av en hendelde ble min liv snudd opp og ned.

Endret av Nina098
Skrive feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.11.2020 den 19.02, Nina098 skrev:

Hei har brukt mye tid på å finne meg en spådame, brukt mye penger og ikke funnet noen enda. Flaut å si dette, vært innom flere løpet av 6mnd tid, men føler jeg har mistet troen, men ikke håpet. Men ønsker ikke at ANdre skal oppleve det samme og hvis en har en flink en så burde vi dele dette, eller negative erfaringer.  Det er mye stigma rundt dette. Men en vennine av meg opprettet facebook side heter: tarot erfaring.  Sikkert fordi hun så meg :) det er vansklig å finne frem riktig og ikke minst folk i desperat eller uansett grunn bruker penger de ikke har eller sparer. Jeg var så ille at jeg ringte frasier sin mor for 3000kr i usa. og det var :( tull. jeg skammer meg ikke  deler mine erfaringer. Beste er på facebook siden hennens kan en legge inn annonym. Håpe at vi kan hjelpe hverandre. Takk fra en som er så usikker på fremtiden at den spiser henne opp, kun av en hendelde ble min liv snudd opp og ned.

Jeg var selv vert borti mange forskjellige og er usikker på hvem som er gode eller ikke. Skulle og likt og visst om noen som er gode og har positive tilbakemeldinger. Jeg selv har ringt til magic men hvor troverdige de er aner jeg jo ikke. Er selv i en situasjon der jeg kunne trengt litt hjelp og veiledning. 

Anonymkode: a2a11...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere skjønner at de ikke kan se fremtiden på ekte, ikke sant?

Anonymkode: 4c4f4...3b5

Og du vet det hvordan? 

Anonymkode: a2a11...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig bare tull. De finner alltid noe som "treffer" eller sier ting som generelt passer mange/ man kan tolke som man vil.

Anonymkode: 19b3b...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...