Gå til innhold

Hvilke nedsettende bemerkninger kan vi få bruke for å omgå reglene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På tide å lese forumreglene kanskje? Ærlig talt! 

Anonymkode: 4c37b...5c7

Ja, det skjønner jeg godt du sier. Det har vært lov tidligere, og det er lov på våre andre forum, så derfor husket jeg ikke regeloppdateringen, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Ja, det skjønner jeg godt du sier. Det har vært lov tidligere, og det er lov på våre andre forum, så derfor husket jeg ikke regeloppdateringen, rett og slett.

Har vondt av deg i dag, Forumansvarlig! Du står støtt i galskapen, det skal du ha🙌🏼 Godt du slipper å ha slike dager hver dag❤️

Anonymkode: 7b14c...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Ja, det skjønner jeg godt du sier. Det har vært lov tidligere, og det er lov på våre andre forum, så derfor husket jeg ikke regeloppdateringen, rett og slett.

Det andre nicket kommer fremdeles opp når man trykker @ og begynner å skrive. 

Anonymkode: 4c37b...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det andre nicket kommer fremdeles opp når man trykker @ og begynner å skrive. 

Anonymkode: 4c37b...5c7

Hvis du ser over her så har det blitt tatt av en annen bruker siden det var ledig. Hvilket er det som skjer. Hvilket igjen er en av grunnene til at en ekstra bruker var greit å ha, det var utstrakt stjeling av nick her en periode.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var rart, for den brukeren står som opprettet i 2014, ikke 2009, som var den jeg slettet. Men  nå avsporer vi her. Nå skal jeg holde meg vekk fra å slette brukere med mindre jeg får direkte forespørsel fra den som har laget dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Ja, det var rart, for den brukeren står som opprettet i 2014, ikke 2009, som var den jeg slettet.

Det er en bug et eller annet sted. Send det over til tekniske, for dette tror jeg de vil synes er interessant. Uavhengig av om den brukeren skal slettes eller ei. Det er skjedd noe i systemet, det vil være interessant for dem.

Anonymkode: 1caaf...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Ja, det var rart, for den brukeren står som opprettet i 2014, ikke 2009, som var den jeg slettet. Men  nå avsporer vi her. Nå skal jeg holde meg vekk fra å slette brukere med mindre jeg får direkte forespørsel fra den som har laget dem.

Kan jo sjekke om den brukeren har to brukere. Det vil jo i såfall være brudd på reglene. 

Anonymkode: 4c37b...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo sjekke om den brukeren har to brukere. Det vil jo i såfall være brudd på reglene. 

Anonymkode: 4c37b...5c7

Godt poeng!

Anonymkode: 1caaf...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...