Gå til innhold

Hvordan var sex etter fødsel? For vid nedentil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er bare to uker siden fødsel. Men fikk en liten grad 2 rift. Har tatt bilde av underlivet og det ser ut som om jeg ikke er sydd tilstrekkelig. Fått mye mindre mellomkjøtt 😳 

Tenker mye på om jeg har blitt for vid til å nyte sex. Help... 🤯🤯 hvordan er sex etter fødsel?

Anonymkode: b0403...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan gå seg fint til. Huden er strukket veldig, og som på resten av kroppen vil den etterhvert "krympe" igjen. Men det kan ta tid, så vær tolmodig. 

Har følt meg veldig åpen hver gang, nesten så det "trekker" i mangel på bedre ord. 🙈 Og med første mann revnet jeg grad 4 - Så du kan jo tenke deg. Men er trangere nå en før første, faktisk. Åpningen blir jo ikke 100% som det var, men krympet i allefall 95% iløped av 6-12mnd. Det er bekkenmusklaturtrening som gjør deg "trang", mer en huden rundt. 

Anonymkode: 737b6...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, sex er like godt nå som før 🙂 Men jeg trengte tid før jeg fikk overskudd. Sikkert nesten et år med første, hvor jeg bare hadde plikt sex 1 gang i mnd. (etter 6mnd) Mens med nr 2 hadde jeg lyst på sex etter 5-6mnd. Selv om det nok tok minst 1,5år før jeg hadde helt overskudd. Det kommer an på så mye... Svangerskapet, fødselen, hormoner, amming, hvordan sover babyen, hvor mye bidrar mannen osv osv. 

Senk skuldrene og tenk at dette er et kort øyeblikk i et langt samliv. 

Anonymkode: 737b6...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og forresten, sex er like godt nå som før 🙂 Men jeg trengte tid før jeg fikk overskudd. Sikkert nesten et år med første, hvor jeg bare hadde plikt sex 1 gang i mnd. (etter 6mnd) Mens med nr 2 hadde jeg lyst på sex etter 5-6mnd. Selv om det nok tok minst 1,5år før jeg hadde helt overskudd. Det kommer an på så mye... Svangerskapet, fødselen, hormoner, amming, hvordan sover babyen, hvor mye bidrar mannen osv osv. 

Senk skuldrene og tenk at dette er et kort øyeblikk i et langt samliv. 

Anonymkode: 737b6...785

Godt å høre. Er så iherdig redd for at mannen ikke skal synes det er godt noe mer og for at jeg ikke kjenner noe. 
 

et liv uten sex og orgasme liksom😳🙈

 

er det noen som har fått korrigert underlivet? 

Anonymkode: b0403...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt å høre. Er så iherdig redd for at mannen ikke skal synes det er godt noe mer og for at jeg ikke kjenner noe. 
 

et liv uten sex og orgasme liksom😳🙈

 

er det noen som har fått korrigert underlivet? 

Anonymkode: b0403...d3d

Du, det er to uker siden du har født...

Anonymkode: c5e78...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du, det er to uker siden du har født...

Anonymkode: c5e78...e66

Ingen planer om sex nå 😂😂 tro meg 😳 men når den tid kommer. Der bekymringen ligger. 
 

Anonymkode: b0403...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingen planer om sex nå 😂😂 tro meg 😳 men når den tid kommer. Der bekymringen ligger. 
 

Anonymkode: b0403...d3d

Det går nok fint. Etter nr 3 hadde vi sex igjen 3,5 uker etter fødselen, null problem. Har født fire barn og har et svært godt sexliv 😊👍

Anonymkode: fb3a6...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...