Gå til innhold

Hvordan plukke ut gjester til fest nå som man må invitere færre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannens og mine nærmeste venner teller 30 inkludert følge. Vi har hvert år fest første helgen i desember. Hvordan velger vi ut i år? De som ikke blir invitert blir jo lei seg. Heller mot å bare gå for å invitere de som tar den mest ut på fest (og ikke de som går hjem ved midnatt)

Anonymkode: 9c9b8...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Del det opp.

Inviter de som tar det mest ut på festen.

Og så inviterer dere de som går tidlig hjem til middag helgen før eller etter.

Anonymkode: 154de...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre fred. Dere skal ikke få undersøkt hue deres i stedet? I år samler man ikke folk. Er det vanskelig å skjønne?

 

Anonymkode: f0415...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herre fred. Dere skal ikke få undersøkt hue deres i stedet? I år samler man ikke folk. Er det vanskelig å skjønne?

 

Anonymkode: f0415...ca3

Det er da lov å samle folk dersom man overholder smittevernsreglene!

Anonymkode: 9c9b8...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter alle. Sjansen for at minst 15 av dem har luftveissymptomer eller er i karantene og må melde avbud i starten av desember er stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Inviter alle. Sjansen for at minst 15 av dem har luftveissymptomer eller er i karantene og må melde avbud i starten av desember er stor. 

Er det egentlig det? Jeg kjenner ikke en eneste en som har sittet i karantene

Anonymkode: 6d7bf...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er da lov å samle folk dersom man overholder smittevernsreglene!

Anonymkode: 9c9b8...30e

Hvordan skal du klare å overholde smittevernreglene når dere har tatt den helt ut og er påvirket av alkohol?

Anonymkode: 039db...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med en familie til som kunne tenke seg å være med å arrangere. Ha guttefest i et hus og jentefest i et annet. 

Eller inviter på Facebook og skriv «førstemann til mølla i år pga korona-restriksjoner», og arranger for dem som trykker delta først. 

Anonymkode: 12b45...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hør med en familie til som kunne tenke seg å være med å arrangere. Ha guttefest i et hus og jentefest i et annet. 

Eller inviter på Facebook og skriv «førstemann til mølla i år pga korona-restriksjoner», og arranger for dem som trykker delta først. 

Anonymkode: 12b45...75a

Likte det siste forslaget ditt! Det skal jeg jammen gjøre!

Anonymkode: 9c9b8...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hør med en familie til som kunne tenke seg å være med å arrangere. Ha guttefest i et hus og jentefest i et annet. 

Eller inviter på Facebook og skriv «førstemann til mølla i år pga korona-restriksjoner», og arranger for dem som trykker delta først. 

Anonymkode: 12b45...75a

Godt forslag.

Kall det koronafest, og bare 20 stk kan være samlet. Dere to + 18 til, og de atten første som trykker deltar, resten får komme til neste år...

Anonymkode: 8adf2...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt forslag.

Kall det koronafest, og bare 20 stk kan være samlet. Dere to + 18 til, og de atten første som trykker deltar, resten får komme til neste år...

Anonymkode: 8adf2...0e6

Blir det da de 9 første med følge? Dersom de har partner?

Men husk at det hjelper ikke å samles 20 dersom man sitter oppå hverandre utover kvelden.. eller hvis dere har en bolig som ikke gir muligheter for 1 m mellom alle 20, evt. tettere mellom par

Anonymkode: cd4a7...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir det da de 9 første med følge? Dersom de har partner?

Men husk at det hjelper ikke å samles 20 dersom man sitter oppå hverandre utover kvelden.. eller hvis dere har en bolig som ikke gir muligheter for 1 m mellom alle 20, evt. tettere mellom par

Anonymkode: cd4a7...ccd

Kan fint dekke med en meter mellom. Tenker de 18 første om det er par eller ei. Om den ene ser det kan de kjapt varsle partner om det er viktig å gå sammen.

Anonymkode: 9c9b8...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan fint dekke med en meter mellom. Tenker de 18 første om det er par eller ei. Om den ene ser det kan de kjapt varsle partner om det er viktig å gå sammen.

Anonymkode: 9c9b8...30e

Spesifiser det, kanskje.. Noen par forventer at man automatisk har meldt på husstanden 😁

Anonymkode: cd4a7...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prioriterer hans aller nærmeste i år. Så får dere heller ta en større neste år, om det er tillatt. Samboeren fylte år og da inviterte vi kun hans nærmeste familie. Mor, bror og søster. Hadde det vært min bursdag, ville jeg invitert mine nærmeste venner eller familie.

Anonymkode: 03124...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du prioriterer hans aller nærmeste i år. Så får dere heller ta en større neste år, om det er tillatt. Samboeren fylte år og da inviterte vi kun hans nærmeste familie. Mor, bror og søster. Hadde det vært min bursdag, ville jeg invitert mine nærmeste venner eller familie.

Anonymkode: 03124...c66

Hæ? Det er ikke bursdag. Det er sauehodefest vi har hatt i en årrekke. Vi legger mye arbeid i denne festen. Forslaget om påmelding er godt! Da kan ingen bli fornærmet.

Anonymkode: 9c9b8...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spesifiser det, kanskje.. Noen par forventer at man automatisk har meldt på husstanden 😁

Anonymkode: cd4a7...ccd

Ja, det skal jeg gjøre!

Anonymkode: 9c9b8...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hadde rundt tall i september. Vi droppa festen. Aldri i livet om vi ønsket å måtte risikere å sette mange i karantene eller at de blir syke fordi han måtte feire.

Anonymkode: 563fa...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt svar, MAN ARRANGERER IKKE FEST!!

Hvorfor er det så forbanna vanskelig å forstå? Og spesielt en fest som bare er fordi det er gøy med fest. Folk har droppet brylllup, konfirmasjoner, barnedåp, runde bursdager og ikke minst begravelser i hele år for pokker. 

Anonymkode: c9856...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlys årets fest. I Oslo er det kun 10 som får være samlet, det kan for bli reelt der du bor også. Avstanden blir vanskeligere å holde når alkoholnivået øker. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...