Gå til innhold

Å holde kjæresten rundt overarmen-tegn på kontrollerende adferd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Virker som de fleste par ikke holder rundt den andre på den måten. Kan det være tegn på litt kontrollerende adferd? Jeg spør fordi jeg så kjæresten til storesøsteren min gripe rundt overarmen hennes når de skulle gå. Det så litt hardt ut men det så ikke ut som hun fikk vondt da 

Anonymkode: 86bd5...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en «nå har du snakket lenge nok, nå går vi» situasjon. Brukte hun lang tid på å si farvel og komme seg av gårde?

Anonymkode: fc71c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Virker som de fleste par ikke holder rundt den andre på den måten. Kan det være tegn på litt kontrollerende adferd? Jeg spør fordi jeg så kjæresten til storesøsteren min gripe rundt overarmen hennes når de skulle gå. Det så litt hardt ut men det så ikke ut som hun fikk vondt da 

Anonymkode: 86bd5...205

Hm. Ja, det vil jeg si

Anonymkode: 5085f...b40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som en «nå har du snakket lenge nok, nå går vi» situasjon. Brukte hun lang tid på å si farvel og komme seg av gårde?

Anonymkode: fc71c...edb

På hvilken måte skulle det gjøre det mer akseptabelt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Barbalamma skrev:

På hvilken måte skulle det gjøre det mer akseptabelt??

Hvorfor er det uakseptabelt? 

Anonymkode: fc71c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det uakseptabelt? 

Anonymkode: fc71c...edb

Fordi vaksne folk kan bruke så lang tid dei berre vil på å seie hadet og kome seg av garde utan at andre skal kome å drage dei med seg av den grunn. Bli sur og barnsleg har eg forståing for, eller mase, no må vi gå!!! Men å drage i overarmen hadde eg og reagert på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Syngensang skrev:

Fordi vaksne folk kan bruke så lang tid dei berre vil på å seie hadet og kome seg av garde utan at andre skal kome å drage dei med seg av den grunn. Bli sur og barnsleg har eg forståing for, eller mase, no må vi gå!!! Men å drage i overarmen hadde eg og reagert på. 

Hadde ikke jeg gjort det med min eks, så hadde vi aldri rukket noe av de vi skulle. Når det er 10 min til du har en avtale 20 min unna, så er det innafor å geleide noen inn i bilen og si fra at det er nok

 

Anonymkode: fc71c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke jeg gjort det med min eks, så hadde vi aldri rukket noe av de vi skulle. Når det er 10 min til du har en avtale 20 min unna, så er det innafor å geleide noen inn i bilen og si fra at det er nok

 

Anonymkode: fc71c...edb

Det er stor forskjell på måten man fysisk tar i et annet menneske, og det skal alltid stå til situasjonen. En treg partner som ikke kommer seg av gårde, kan man ta i hånden, legge armen rundt el., men ikke ta hardt i overarmen og dra med seg. Å ta hardt i overarmen og dra med seg, er derimot greit hvis vedkommende holder på å krysse en vei og ikke ser at det kommer en bil el. Vanligvis er det ikke greit å ta hardt i overarmen til noen, uansett, kun om det kan avverge farlige situasjoner. 

Anonymkode: 43b5c...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...