Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt å tenke mulige måter å løse dette på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bære sykkelen utenom tunnellen?

Ha to sykler. En på hver side av tunellen og gå rundt. Bruke båt? 
 

Anonymkode: e472e...49c

:hoho:Takk, nå lo jeg høyt her :D

Anonymkode: ddef2...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Bære sykkelen utenom tunnellen?

Leie bil slik at mannen kan kjøre? Ha to sykler. En på hver side av tunellen og gå rundt. Bruke båt? 
 

Anonymkode: e472e...49c

Haha, har man ikke lov å sykle gjennom, så har man ikke lov å gå gjennom heller

Anonymkode: a77e1...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet... Hvor lang tid kan det egentlig ta å kjøre? Du sier du jobber to mil i "feil retning" med tanke på skolevei. Et kvarters kjøring? Kjør ungen gjennom tunellen, la ungen gå et rimelig stykke av veien, snu og kjør på jobb. Her synes jeg du er problemorientert, HI, ikke løsningsorientert. 

Anonymkode: 27620...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det høres helt merkelig ut, det er jo kommunes ansvar å få ungene på skolen når de har lang og/ eller farlig skolevei. Streik eller ikke streik. 

Anonymkode: 43784...601

Hvordan tenker du at kommunen skal organisere dette da? 

Anonymkode: 83621...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet... Hvor lang tid kan det egentlig ta å kjøre? Du sier du jobber to mil i "feil retning" med tanke på skolevei. Et kvarters kjøring? Kjør ungen gjennom tunellen, la ungen gå et rimelig stykke av veien, snu og kjør på jobb. Her synes jeg du er problemorientert, HI, ikke løsningsorientert. 

Anonymkode: 27620...1ef

Hvilken fart kjører du i da? Jeg har min jobb omtrent 1,4 mil unna og bruker 15 min på den strekningen, hvis det ikke er kø. De færreste har vel motorvei hele veien fra huset sitt til arbeidsplassen?

HI. Skolen kan ikke pålegge dere å få barna til skolen under slike unntakstilstander. Jeg ville nok kjørt henne, og latt henne vente på skolen, noen dager og latt henne være hjemme noen dager. Selv om de ikke kan få hjemmeundervisning, har jo lærerne en læringsplattform der det går an å se hva resten av klassen jobber med, og så jobbe litt hjemme selv.

Anonymkode: 8bc56...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bære sykkelen utenom tunnellen?

Leie bil slik at mannen kan kjøre? Ha to sykler. En på hver side av tunellen og gå rundt. Bruke båt? 
 

Anonymkode: e472e...49c

😂😂😂

Anonymkode: ee419...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode råd! Ser at flere av dere tenker likt som meg. De dagene jeg begynner senere på jobb, blir hun kjørt. Mannen får stort sett til å hente etter skolen. Det er noen dager neste uke som vi virkelig ikke får til å gå i hop, da prioriterer vi jobb. Uka etter det er det høstferie for ungdommene, da går det fint. Forhåpentligvis er streiken over etter det, slik at det blir en kortvarig unntakstilstand.

Hi

Anonymkode: ec349...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Bare fordi skolen ikke vil ha nettundervisning

Anonymkode: 8d634...c37

Du får det til å høres som om dette med nettundervisning handler om skolens VILJE. Kunnskapsminister Melby har jo vært rimelig tydelig på at lærerne ikke skal jobbe dobbelt, altså ha både ordinær klasseromsundervisning og nettundervisning for elevene som ikke var på skolen oppå der igjen. Det er kommunenes ansvar å påse at «hjemmeelever» også får undervisning, og da må jo kommunen sette inn ekstra ressurser. Om kommunen ikke gjør dette så er ikke det skolen sin skyld.

Anonymkode: 9769b...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...