Gå til innhold

En konto som advarer meg mot kjæresten har lagt meg til som venn på Instagram


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Syngensang skrev:

 

Veit ikkje så mykje om konkursar, men ser at om han har starta sitt eige firma, gått inn med mykje kapital, arbeidd mykje gratis for å få det til å gå rundt, også går firmaet konkurs så kan den personlege konkursen vere ein konsekvens av at firmaet gjekk konkurs. Eller så er han ein surrebukk, umogleg for oss å vite. 3 eksar er vel ikkje all verda heller? Har du grunn til å tru på denne kontoen? Kan vere ein sjalu eks. Eller nokon som oppriktig vil advare deg. Umogleg å vite det òg. 

Ok, nei, jeg vet ingenting om konkurser. Syntes bare det hørtes drastisk ut.

Nei, 3 ekser i samme grend er vel ikke så ille. Han har ligget med flere i bygda enn disse da. Men det kan jeg sikkert leve med, så lenge jeg stoler på ham. Mulig den kontoen bare er oppspinn. Det står ingenting om hvor denne ‘psykopaten’ bor, bare at man må ta det som et varsel dersom kontoen begynner å følge deg. 

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, nei, jeg vet ingenting om konkurser. Syntes bare det hørtes drastisk ut.

Nei, 3 ekser i samme grend er vel ikke så ille. Han har ligget med flere i bygda enn disse da. Men det kan jeg sikkert leve med, så lenge jeg stoler på ham. Mulig den kontoen bare er oppspinn. Det står ingenting om hvor denne ‘psykopaten’ bor, bare at man må ta det som et varsel dersom kontoen begynner å følge deg. 

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Du et jo bare dum som et stykke brød, altså... 

Du tar virkelig IKKE til deg at denne fyren er et dårlig papir? Kjenner at jeg kommer til å godte meg når du skriver hit om 6 måneder og er fortvilt over at din manipulerende drittsekk av en samboer er kontrollerende, utro og kravstor og overlater stebarna til deg seint og tidlig. 

Anonymkode: be024...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, nei, jeg vet ingenting om konkurser. Syntes bare det hørtes drastisk ut.

Nei, 3 ekser i samme grend er vel ikke så ille. Han har ligget med flere i bygda enn disse da. Men det kan jeg sikkert leve med, så lenge jeg stoler på ham. Mulig den kontoen bare er oppspinn. Det står ingenting om hvor denne ‘psykopaten’ bor, bare at man må ta det som et varsel dersom kontoen begynner å følge deg. 

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Men eg las oppatt resten av tråden og der er nok mange andre varsellampar som bør ringe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Syngensang skrev:

 

Veit ikkje så mykje om konkursar, men ser at om han har starta sitt eige firma, gått inn med mykje kapital, arbeidd mykje gratis for å få det til å gå rundt, også går firmaet konkurs så kan den personlege konkursen vere ein konsekvens av at firmaet gjekk konkurs. Eller så er han ein surrebukk, umogleg for oss å vite. 3 eksar er vel ikkje all verda heller? Har du grunn til å tru på denne kontoen? Kan vere ein sjalu eks. Eller nokon som oppriktig vil advare deg. Umogleg å vite det òg. 

Å gå konkurs er dessverre ikke uvanlig.

Anonymkode: bba56...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å gå konkurs er dessverre ikke uvanlig.

Anonymkode: bba56...f6f

Å gjøre det to ganger er vel uvanlig. Ellers har man jo lærevegring.

Anonymkode: be024...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å gjøre det to ganger er vel uvanlig. Ellers har man jo lærevegring.

Anonymkode: be024...d8c

Nei, to ganger er ikke mye. Du må sette tingene i perspektiv, hun sa firmaet gikk konkurs og at han selv gikk personlig konkurs. Et enkeltmannsforetak feks. er ikke separert fra deg som et AS er. Derfor er det tenkelig at han gikk konkurs med et enkeltmannsforetak og derfor fikk personlig gjeld som førte til at han gikk personlig konkurs. 

Lærdom her er ALDRI start enkeltmannsforetak men start AS. 

Det finnes en god del konkursryttere i Norge, som har over 10 konkurser bak seg. Dette er personer som bevist lurer systemet for egen vinning og som vi i dag er dårlig beskyttet mot. Men to kunkurser er ikke uvanlig og heller ikke noe faresignal, serie-grundere kan ha flere oppstart før en ide slår ann og blir suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...