Gå til innhold

En konto som advarer meg mot kjæresten har lagt meg til som venn på Instagram


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en mann i et par måneder nå. Vi er kjempeforelsket, er sammen hele tiden og forholdet vårt ble nylig offentliggjort. Jeg har allerede blitt som en mor for barna hans også. 

Det som er, er at en konto på Insta la meg til ca samtidig som vi ble offentlig, der innleggene dreier seg om at de som leser dette, må føle seg advart mot en spesiell psykopat (ingen navn er nevnt). Det står at de er flere ofre som har laget kontoen. Det er innlegg om kjennetegn ved psykopater, og advarsler om at hvis man kjenner igjen noe av dette bør man være på vakt og helst komme seg unna. 

Jeg har sendt privat melding til kontoen, og spurt hvorfor den la meg til, men får ikke noe svar. 
 

Kan dette være helt tilfeldig? Eller er det, som jeg tror, en gal eks-kjæreste som prøver å ødelegge for oss? Jeg har spurt han, og han sier at han har ei eks-elsker som sikkert kan finne på noe sånt. Skal jeg tro på det?

Anonymkode: 1872e...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være noe i det
Det kan være tilfeldig
Det kan være noen som er sjalu
Det kan være menge grunner...

Dersom dere trives sammen hadde jeg latt det ligge litt, men vært mer observant på kjennetegnene i tilfelle det skulle være noe i det.

Anonymkode: 41561...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på det du skriver om at dere har vært sammen et par mnd og alt er som mor for barna hans 😱. Hadde jeg datet noen ville det tatt 2-3 må der minst før han fikk treffe mitt barn. Hvor er moren til de barna? Gal? Stukket av? 

Synes det var dumt at du delte denne informasjonen med han. Om det stemmer så tror du vel ikke han ville lagt kortene på bordet og sagt: 'jo sorry jeg er en psykopat.... Jeg klarer ikke å styre meg'. 

Se etter tegn: hva skjer om du ikke umiddelbart svarer når han ringer eller sender meldinger? Blir han sur om det går 1-2 timer? Hvordan beskriver han sine ekser? Er alle syk i hodet? Hva synes han om du går ut sannen med venninner? Eller drar på kino med ei venninne? 

Anonymkode: 22592...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det tar ikke et par måneder å "bli som en mor" for barn, altså. Etter et par måneder har du ikke engang møtt ungene hans om dere er oppegående normale mennesker og ikke subben av samfunnet.

Anonymkode: 9f1e5...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har datet en mann i et par måneder nå. Vi er kjempeforelsket, er sammen hele tiden og forholdet vårt ble nylig offentliggjort. Jeg har allerede blitt som en mor for barna hans også. 

Det som er, er at en konto på Insta la meg til ca samtidig som vi ble offentlig, der innleggene dreier seg om at de som leser dette, må føle seg advart mot en spesiell psykopat (ingen navn er nevnt). Det står at de er flere ofre som har laget kontoen. Det er innlegg om kjennetegn ved psykopater, og advarsler om at hvis man kjenner igjen noe av dette bør man være på vakt og helst komme seg unna. 

Jeg har sendt privat melding til kontoen, og spurt hvorfor den la meg til, men får ikke noe svar. 
 

Kan dette være helt tilfeldig? Eller er det, som jeg tror, en gal eks-kjæreste som prøver å ødelegge for oss? Jeg har spurt han, og han sier at han har ei eks-elsker som sikkert kan finne på noe sånt. Skal jeg tro på det?

Anonymkode: 1872e...3da

Ville vært på vakt og sett det an.. har du allerede opplevd noe som kan virke mistenkelig?

jeg reagerer som flere andre på at du er som en mor for ungene etter et par mnd.. Forhold til psykopater kjennetegnes jo blant annet av at de blir alvorlige veldig fort.. sjelevenner fra dag 1 liksom🤔

Anonymkode: db05a...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at dette er trolling.

Om mot formodning ikke - bare det at han har involvert deg så mye med barna som han har er et faretegn. Det at du også har involvert deg så i barna hans på så kort tid er et faresignal for din del - du er en som altfor lett lar deg hekte.

Jeg ville valgt å tro på den advarselen du nå har fått, Hi. Ingen oppegående mann lar en ny kvinne "bli som en mor for barna hans" når de to bare har kjent hverandre et par måneder. Du burde ikke en gang ha møtt barna foreløpig.

Dette vil ikke ende godt om du fortsetter det.

Anonymkode: c2402...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke trolling, hvorfor skulle jeg det? Jeg bare lurte på om jeg burde ta det på alvor. Kan jo like gjerne være tilfeldig, man blir jo lagt til av anonyme kontoer innimellom. Eller den gale eksen hans (hun ville visst ikke gi slipp).

Burde ikke barna involveres så tidlig? Når burde vi gjort det da? Vi har det jo helt fantastisk, og det skal jo være oss uansett. Og han trenger at jeg hjelper til med kjøring av barna, osv, når han er på jobb.

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke trolling, hvorfor skulle jeg det? Jeg bare lurte på om jeg burde ta det på alvor. Kan jo like gjerne være tilfeldig, man blir jo lagt til av anonyme kontoer innimellom. Eller den gale eksen hans (hun ville visst ikke gi slipp).

Burde ikke barna involveres så tidlig? Når burde vi gjort det da? Vi har det jo helt fantastisk, og det skal jo være oss uansett. Og han trenger at jeg hjelper til med kjøring av barna, osv, når han er på jobb.

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Hvem hjalp ham med kjøring av barna osv når han var på jobb før han møtte deg?

Anonymkode: 9957b...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke trolling, hvorfor skulle jeg det? Jeg bare lurte på om jeg burde ta det på alvor. Kan jo like gjerne være tilfeldig, man blir jo lagt til av anonyme kontoer innimellom. Eller den gale eksen hans (hun ville visst ikke gi slipp).

Burde ikke barna involveres så tidlig? Når burde vi gjort det da? Vi har det jo helt fantastisk, og det skal jo være oss uansett. Og han trenger at jeg hjelper til med kjøring av barna, osv, når han er på jobb.

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Så greit, så har han plassert deg der han trenger deg, til å passe ungene hans. Selvfølgelig har han en gal eks.

Anonymkode: ef450...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Anonym bruker said:

Vi har det jo helt fantastisk, og det skal jo være oss uansett. 

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Dette har jeg aldri hørt nyforelskede par si før ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke trolling, hvorfor skulle jeg det? Jeg bare lurte på om jeg burde ta det på alvor. Kan jo like gjerne være tilfeldig, man blir jo lagt til av anonyme kontoer innimellom. Eller den gale eksen hans (hun ville visst ikke gi slipp).

Burde ikke barna involveres så tidlig? Når burde vi gjort det da? Vi har det jo helt fantastisk, og det skal jo være oss uansett. Og han trenger at jeg hjelper til med kjøring av barna, osv, når han er på jobb.

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Og det ble deg klart at du kødder.

Anonymkode: 9f1e5...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og det ble deg klart at du kødder.

Anonymkode: 9f1e5...7e8

Hvorfor det? Det er jo sånn vi har det. Sier bare sannheten. Jeg stiller jo spørsmålstegn ved alt jeg også nå da, men han er jo så god og snill, så jeg kan ikke helt tro at noen  kan seriøst mene at han er en psykopat. Men jeg trenger utenforståendes synspunkter, og det får jeg bare her. 

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så greit, så har han plassert deg der han trenger deg, til å passe ungene hans. Selvfølgelig har han en gal eks.

Anonymkode: ef450...a21

Jamen hun stakk jo av, uten å gjøre det slutt, sier han. Og så ville hun ha ham igjen, men da hadde han truffet meg. 

Jeg kjører barna sånn at han kan jobbe ekstra for å tjene penger til huset vi skal bygge. 

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tull. Ellers så er dere begge to ikke helt i vater. Mor til barna hans, bygge hus. Og dere har kjent hverandre noen måneder.

Alle jeg kjenner, hvor det har gått så raskt, så viser det seg at en av de er gale, hvis ikke begge to. Så jeg hadde løpt.

Anonymkode: f861e...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er rundt 40. Nei han har ikke fem barn. Han er veldig forelsket i meg ja.

Jeg har tredd inn i rollen som stemor, kan jeg jo heller si. Vi henger jo sammen hele tiden uansett, så vi syntes det var kunstig å holde meg unna de ukene han har barna.
 

Men tror dere noen prøver å advare meg?

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi er rundt 40. Nei han har ikke fem barn. Han er veldig forelsket i meg ja.

Jeg har tredd inn i rollen som stemor, kan jeg jo heller si. Vi henger jo sammen hele tiden uansett, så vi syntes det var kunstig å holde meg unna de ukene han har barna.
 

Men tror dere noen prøver å advare meg?

HI

Anonymkode: 1872e...3da

Hva er det som gjør at du ikke avfeier det helt som tull lurer på om det kan være noen som prøver å advare deg?

Anonymkode: ef450...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange unger har han, alder?

Anonymkode: ef450...a21

11 tippar eg, som hi allereie er som ei mor for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Syngensang skrev:

11 tippar eg, som hi allereie er som ei mor for. 

Det tror jeg også.

Og hvis ikke så er du det perfekte offer for nettopp en psykopat, HI. Du er for naiv og godtroende, svelger alt han sier. Du er nettopp en slik type psykopater sjarmerer på to sekunder og holder seg like sjarmerende og love bomb'er deg - inntil du er hekta og han kontrollerer deg fullt ut. Så begynner marerittet!

Om du ikke troller, Hi, så går du en dyster fremtid i møte med en slik mann. Ingen ansvarlig og oppegående og normal mann ville ha involvert en ny dame til å ta ansvar for barna hans så raskt. Ergo, denne mannen er ikke ansvarlig, oppegående eller normal.

Om du ikke troller - se for Guds skyld å sørge for at du ikke blir gravid med denne mannen! Les deg opp om psykopater - de kan ikke endre seg, man kan ikke ha gode forhold til psykopater.

Anonymkode: c2402...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...