Gå til innhold

Hvor lite symptomer før man lar være å møte på jobb?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjente noe snike seg på i går kveld. Var fin helt til etter trening. Jeg løp og trente styrke ute. Hadde spist rene hasselnøtter i går og er litt allergisk (klør i kjeften). Trodde kanskje det kunne vært det. Men i dag våkner jeg snørrete og lett forkjølelsefølelse. Står opp, tar ekstra C vitamin og spiser masse ingefær. Merker en ekstrem kvalme, derfor ingefæren. Så ble det borte. Tok ingefær både kapsel og spiste rå. Møtte på jobb, formen bedre men jeg kjenner så vidt! Prøver å skjule så godt jeg kan. Hadde blitt knapp tid for sjefen å ringe andre om de kan stille opp... men er jeg uansvarlig som møte opp eller er det folk som har blitt hysteriske? Ingen har kommentert noe på meg. Jeg er ikke redd for Corona, for dette her er vanlig forskjølelse.

Anonymkode: 07aeb...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det avhenger jo. Er du en helsefagarbeider som jobber med eldre så er det jo litt krise. Er du en ubåtskaptein som skal være ute i to måneder så har det jo ingenting å si.

Anonymkode: c3ec4...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet som regel hva jeg er syk av, så jeg drar på jobb med "normale" sykdomstegn. Jeg har sjekket den ene ungen ved sykdom, fordi han var syk "utenfor normalen". Han andre som var syk testa jeg ikke, for han var helt typisk i sykdomsforløpet. Jeg tenker man kjenner seg selv såpass... 
Jeg jobber på sykehus, i post, (men administrativt) og får komme på jobb med symptomer så lenge jeg kan linke det til noe spesielt. Som for eksempel trene ute i litt for lite klær/dårlig vær. 

Anonymkode: f4964...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det avhenger jo. Er du en helsefagarbeider som jobber med eldre så er det jo litt krise. Er du en ubåtskaptein som skal være ute i to måneder så har det jo ingenting å si.

Anonymkode: c3ec4...352

Butikk

Anonymkode: 07aeb...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet som regel hva jeg er syk av, så jeg drar på jobb med "normale" sykdomstegn. Jeg har sjekket den ene ungen ved sykdom, fordi han var syk "utenfor normalen". Han andre som var syk testa jeg ikke, for han var helt typisk i sykdomsforløpet. Jeg tenker man kjenner seg selv såpass... 
Jeg jobber på sykehus, i post, (men administrativt) og får komme på jobb med symptomer så lenge jeg kan linke det til noe spesielt. Som for eksempel trene ute i litt for lite klær/dårlig vær. 

Anonymkode: f4964...2a2

Det er nok sistnevnte jeg gjorde feil. Blir så varm når jeg løper, og tar av meg jakka når jeg setter meg ned og tøyer.

Anonymkode: 07aeb...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok sistnevnte jeg gjorde feil. Blir så varm når jeg løper, og tar av meg jakka når jeg setter meg ned og tøyer.

Anonymkode: 07aeb...79b

Ja, jeg og. Så på denne tiden av året når jeg ikke har justert meg i forhold til tempen ute enda så blir jeg alltid snufsete og får vondt i halsen. 
Jeg har vært "syk" 8 ganger siden mars (det skulle jo ikke vært mulig) men bare testa en gang

Anonymkode: f4964...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...