Gå til innhold

Dette forumet er et drittsted og man har jo ikke lov til å skrive noe uten at det slettes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Årets krenkorama-kalender.

 

Å Herre.. en krenkoramakalender med bare annier fra dib!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, gale damen skrev:

Å Herre.. en krenkoramakalender med bare annier fra dib!

Helt fri for portvin i tilfelle crazy-annie ikke liker portvin fordi det er for gamlinger liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, gale damen skrev:

Å Herre.. en krenkoramakalender med bare annier fra dib!

Ikke bare Annier. Jeg har bestemt meg for å synge på some hver dag. Eller, det blir vel full krenk av det også. Enten blir jeg krenket av manglende applaus eller så krenker jeg alle med sarte øreganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Ikke bare Annier. Jeg har bestemt meg for å synge på some hver dag. Eller, det blir vel full krenk av det også. Enten blir jeg krenket av manglende applaus eller så krenker jeg alle med sarte øreganger. 

Synge på so-me, det tirrer mange; og dersom man i tillegg irettesetter andres barn, da blir mange krenka. Så det skal jeg gå i gang med! Mens jeg forsvarer mine egne gullgutter med nebb og klør 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 23.06, Anonym bruker skrev:

Bortsett fra i julekalenderen da. 

Anonymkode: 46837...467

Så bytt forum da, hvis du tror det er bedre... Det er det ikke. Hold deg inne for reglene, så går det så fint så! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pashla skrev:

Synge på so-me, det tirrer mange; og dersom man i tillegg irettesetter andres barn, da blir mange krenka. Så det skal jeg gå i gang med! Mens jeg forsvarer mine egne gullgutter med nebb og klør 💙

Da har vi en plan. Iverksetter vi nå, eller venter vi til 1. desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Himmel og hav skrev:

Da har vi en plan. Iverksetter vi nå, eller venter vi til 1. desember?

Jysk har allerede pakket ut juleting i butikken så jeg i går, så ikke alle venter ;)

Anonymkode: 81da3...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jysk har allerede pakket ut juleting i butikken så jeg i går, så ikke alle venter ;)

Anonymkode: 81da3...fb9

Ja, jøss, det er jo bare tre måneder til bittelille julaften. Julemarsipanen er sikker rett rundt hjørnet den også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Ja, jøss, det er jo bare tre måneder til bittelille julaften. Julemarsipanen er sikker rett rundt hjørnet den også. 

Jeg er så glad for at jeg ikke lenger spiser julemarsipan! :D Da jeg gjorde det ble det heldigvis ikke solgt så mange ukene ;)

 

Anonymkode: 81da3...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Pashla skrev:

Synge på so-me, det tirrer mange; og dersom man i tillegg irettesetter andres barn, da blir mange krenka. Så det skal jeg gå i gang med! Mens jeg forsvarer mine egne gullgutter med nebb og klør 💙

Jeg trodde det var Sølvguttene som sang? Kan de være med eller krenkes noen av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mamsemums skrev:

Jeg trodde det var Sølvguttene som sang? Kan de være med eller krenkes noen av det?

Alltid noen som krenkes. Hvis ingen andre krenkes, stiller jeg meg til disposisjon 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blop skrev:

Alltid noen som krenkes. Hvis ingen andre krenkes, stiller jeg meg til disposisjon 👍

Jeg tror ikke du vil få det travelt 😁

Anonymkode: 5f41e...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Mamsemums skrev:

Jeg trodde det var Sølvguttene som sang? Kan de være med eller krenkes noen av det?

Mine er jo ett hakk bedre. Sier seg selv at de er gullgutter, jeg er jo myrsnipe-mor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, det ble visst en livlig tråd her inne, selv om jeg gjesper i timen. Er medlem av andre forum, dette er det kjedeligste. Andre forum jeg er medlem av:, De sletter ikke tråder med midre det er alvorlig!

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, det ble visst en livlig tråd her inne, selv om jeg gjesper i timen. Er medlem av andre forum, dette er det kjedeligste. Andre forum jeg er medlem av:, De sletter ikke tråder med midre det er alvorlig!

Anonymkode: 46837...467

Har du fått slettet tråder her så er det jo fordi du tydelig har brutt forumreglene som gjelder for dette forumet. Hva du subjektivt mener er alvorlig spiller ingen rolle. Bryter du reglene her så modereres det også deretter.

Hvorfor fortsetter du å være på "det kjedeligste forumet" som du heller ikke greier å følge reglene for? Det er jo en pussig form for selvplaging av deg selv.

Men hver sine lyster ;)

Anonymkode: 81da3...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And here we go again og mobber "Annie": Dere har lagd kodeord for Anne Brith Davidsen og jeg vil be @Adminslette alt som omhandler det interne her inne og som bryter med regelverket! Det sier seg selv at forumet har en felles forståelse om hvem " Annie" er.  Trodde ikke at mobbing på dette forumet er lov?

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

And here we go again og mobber "Annie": Dere har lagd kodeord for Anne Brith Davidsen og jeg vil be @Adminslette alt som omhandler det interne her inne og som bryter med regelverket! Det sier seg selv at forumet har en felles forståelse om hvem " Annie" er.  Trodde ikke at mobbing på dette forumet er lov?

Anonymkode: 46837...467

Det er ingen grense for hva du misforstår, noterer jeg meg.

Anonymkode: a9db9...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

And here we go again og mobber "Annie": Dere har lagd kodeord for Anne Brith Davidsen og jeg vil be @Adminslette alt som omhandler det interne her inne og som bryter med regelverket! Det sier seg selv at forumet har en felles forståelse om hvem " Annie" er.  Trodde ikke at mobbing på dette forumet er lov?

Anonymkode: 46837...467

"Be Admin om å slette det interne her inne", ja du kan få sagt det 😂

Anonymkode: 5f41e...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

And here we go again og mobber "Annie": Dere har lagd kodeord for Anne Brith Davidsen og jeg vil be @Adminslette alt som omhandler det interne her inne og som bryter med regelverket! Det sier seg selv at forumet har en felles forståelse om hvem " Annie" er.  Trodde ikke at mobbing på dette forumet er lov?

Anonymkode: 46837...467

Haha. Annie er Anonym bruker. Ro deg helt ned.

Anonymkode: d911e...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

And here we go again og mobber "Annie": Dere har lagd kodeord for Anne Brith Davidsen og jeg vil be @Adminslette alt som omhandler det interne her inne og som bryter med regelverket! Det sier seg selv at forumet har en felles forståelse om hvem " Annie" er.  Trodde ikke at mobbing på dette forumet er lov?

Anonymkode: 46837...467

Anne Brith is that you?

Anonymkode: f16e0...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

And here we go again og mobber "Annie": Dere har lagd kodeord for Anne Brith Davidsen og jeg vil be @Adminslette alt som omhandler det interne her inne og som bryter med regelverket! Det sier seg selv at forumet har en felles forståelse om hvem " Annie" er.  Trodde ikke at mobbing på dette forumet er lov?

Anonymkode: 46837...467

Men.. har krenkoramafesten begynt allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

And here we go again og mobber "Annie": Dere har lagd kodeord for Anne Brith Davidsen og jeg vil be @Adminslette alt som omhandler det interne her inne og som bryter med regelverket! Det sier seg selv at forumet har en felles forståelse om hvem " Annie" er.  Trodde ikke at mobbing på dette forumet er lov?

Anonymkode: 46837...467

Etter at en og samme bruker har spammet forumet ang. denne damen en stund så har jeg fått med meg at det visstnok er en blogger. Med andre ord, helt uinteressant, og jeg aner ikke en gang hvordan hun ser ut.

Derimot er jeg stolt bærer av navnet Annie hver gang jeg skriver som anonym på forumet - og samme med mine fleste navnesøstre her inne ;)

 

Anonymkode: 81da3...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2020 den 0.11, Anonym bruker skrev:

And here we go again og mobber "Annie": Dere har lagd kodeord for Anne Brith Davidsen og jeg vil be @Adminslette alt som omhandler det interne her inne og som bryter med regelverket! Det sier seg selv at forumet har en felles forståelse om hvem " Annie" er.  Trodde ikke at mobbing på dette forumet er lov?

Anonymkode: 46837...467

Nei, du mener vel Anne «Birth»? Det er HENNE vi har kodeord for! 

Anonymkode: b298f...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29. september 2020 den 21.33, Anonym bruker skrev:

Nei, du mener vel Anne «Birth»? Det er HENNE vi har kodeord for! 

Anonymkode: b298f...9f9

Anne Brith og skrivefeil Anne Birth er samme dame og du bekrefter at det er Anne Birth som blir mobbet!  Hvis ikke, bør du forklare hvem Anne Birth er! Som dere har kodeord for! @admin hvorfor sletter dere ikke?

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. september 2020 den 16.53, gale damen skrev:

Men.. har krenkoramafesten begynt allerede?

Nå kan jo @admin gjennomgå alt her! Alt som har med "Annie" å gjøre!

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...