Gå til innhold

Dette forumet er et drittsted og man har jo ikke lov til å skrive noe uten at det slettes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 28. september 2020 den 8.22, Anonym bruker skrev:

Det er ingen grense for hva du misforstår, noterer jeg meg.

Anonymkode: a9db9...402

Stemmer ikke i det hele tatt! 

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20. september 2020 den 23.07, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er du her om du mener det? Liker du å plage deg selv?

Anonymkode: 81da3...fb9

Jeg er mest ute etter å ta dere for retten. 

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mest ute etter å ta dere for retten. 

Anonymkode: 46837...467

😆

Anonymkode: 5f41e...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er mest ute etter å ta dere for retten. 

Anonymkode: 46837...467

Å, det blir spennende, kjenner jeg! Å møte en ekte Berthussen. Blir stas. 

Anonymkode: 6a01e...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å, det blir spennende, kjenner jeg! Å møte en ekte Berthussen. Blir stas. 

Anonymkode: 6a01e...311

Ja, det vil jo vise seg raskt: Om dere bruker "Anniie" som et gjengs navn her inne, eller for å mobbe ett menneske! Og hva @Admin mener om det! Hittil har jo dette fått stått på trykk ganske lenge!

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det vil jo vise seg raskt: Om dere bruker "Anniie" som et gjengs navn her inne, eller for å mobbe ett menneske! Og hva @Admin mener om det! Hittil har jo dette fått stått på trykk ganske lenge!

Anonymkode: 46837...467

Det har ikke falt deg inn hvorfor?

Anonymkode: 5f41e...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mest ute etter å ta dere for retten. 

Anonymkode: 46837...467

Og på hvilken måte skal du gjøre det om jeg tør spørre? Det er ingen som bryter noen forumsregler her i denne tråden, dvs mulig du kan slettes som spam hvis du fortsetter. For maken til masing om Annie (les anonym) skal man lete lenge etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det vil jo vise seg raskt: Om dere bruker "Anniie" som et gjengs navn her inne, eller for å mobbe ett menneske! Og hva @Admin mener om det! Hittil har jo dette fått stått på trykk ganske lenge!

Anonymkode: 46837...467

Skjønner du virkelig ikke hva ‘Annie’ står for? 

Admin er nok svært klar over situasjonen, jeg regner med at du rapporterer flittig. 

Anonymkode: 6a01e...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner du virkelig ikke hva ‘Annie’ står for? 

Admin er nok svært klar over situasjonen, jeg regner med at du rapporterer flittig. 

Anonymkode: 6a01e...311

Nei, forklar! Jeg skjønner det ikke og flere bekrefter jo mitt syn, så du får jo stå fritt til å forklare, men da må også dokumentere!

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kira skrev:

Og på hvilken måte skal du gjøre det om jeg tør spørre? Det er ingen som bryter noen forumsregler her i denne tråden, dvs mulig du kan slettes som spam hvis du fortsetter. For maken til masing om Annie (les anonym) skal man lete lenge etter. 

Ja, prøv å ta meg for spam i denne tråden! Mener du at du er en av adm. siden du har konklusjonen?

Klart jeg ikke forteller deg hva jeg har tenkt å gjøre! Du trenger heller ikke å være redd, dersom mobbingen av "Annie" ikke gjelder deg!

Anonymkode: 46837...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, prøv å ta meg for spam i denne tråden! Mener du at du er en av adm. siden du har konklusjonen?

Klart jeg ikke forteller deg hva jeg har tenkt å gjøre! Du trenger heller ikke å være redd, dersom mobbingen av "Annie" ikke gjelder deg!

Anonymkode: 46837...467

Herregud, du spammer jo hele forumet med tull og vas. Det er jo tross alt en grunn til at du stadig blir slettet

Anonymkode: 5f41e...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, forklar! Jeg skjønner det ikke og flere bekrefter jo mitt syn, så du får jo stå fritt til å forklare, men da må også dokumentere!

Anonymkode: 46837...467

Anonym bruker... Du er vel virkelig ikke så dum som du vil fremstå som...? 

Anonymkode: 26230...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, prøv å ta meg for spam i denne tråden! Mener du at du er en av adm. siden du har konklusjonen?

Klart jeg ikke forteller deg hva jeg har tenkt å gjøre! Du trenger heller ikke å være redd, dersom mobbingen av "Annie" ikke gjelder deg!

Anonymkode: 46837...467

Jeg er ikke en av moderatorene, men ettersom jeg var det tidligere har jeg en viss peiling på hvilke innlegg som bryter reglene til forumet. 

Du trenger absolutt ikke fortelle hva du har tenkt å gjøre. Jeg var bare ute etter en morsom historie før leggetid. Og jeg vedder ganske mye på at du skriver dette kun for å se hvilke reaksjoner du får. Du kan umulig være så treig at du ikke forstår dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er mest ute etter å ta dere for retten. 

Anonymkode: 46837...467

Må vi ikke først bryte en eller annen lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Anne Brith og skrivefeil Anne Birth er samme dame og du bekrefter at det er Anne Birth som blir mobbet!  Hvis ikke, bør du forklare hvem Anne Birth er! Som dere har kodeord for! @admin hvorfor sletter dere ikke?

Anonymkode: 46837...467

Anne Brith er ikke Anne Birth, det sier seg selv. Det er to ulike navn.
Og jeg er Annie. Du også.

Anonymkode: b298f...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå kan jo @admin gjennomgå alt her! Alt som har med "Annie" å gjøre!

Anonymkode: 46837...467

Da får de det travelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, forklar! Jeg skjønner det ikke og flere bekrefter jo mitt syn, så du får jo stå fritt til å forklare, men da må også dokumentere!

Anonymkode: 46837...467

Nei, det gidder jeg da virkelig ikke. 

Anonymkode: 6a01e...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, forklar! Jeg skjønner det ikke og flere bekrefter jo mitt syn, så du får jo stå fritt til å forklare, men da må også dokumentere!

Anonymkode: 46837...467

Du har fått det forklart. Flere ganger. Helt siden ditt forrige nick fikk trusene i klem over antatt mobbing så snart du begynte å henge her. Du er imidlertid fullstendig teflonbelagt. Og det hjelper deg ikke å bytte nick.

Anonymkode: a9db9...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For presisering er Annie en forkortelse som brukes på Anonym bruker her i forumet. På Kvinneguiden brukes f.eks AB som forkortelse.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Admin skrev:

For presisering er Annie en forkortelse som brukes på Anonym bruker her i forumet. På Kvinneguiden brukes f.eks AB som forkortelse.

Admin

Det er jo bare hinsides latterlig at du må komme inn og presisere det. Da fungerer forumet virkelig på de psykes premisser.

Anonymkode: a9db9...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...