Gå til innhold

Dette forumet er et drittsted og man har jo ikke lov til å skrive noe uten at det slettes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det samme mener Petter Northug om bilkjøring også.

Anonymkode: 28e64...82c

Tja, han viser i hvert fall selvinnsikt og innrømmer hva som har gått galt, at han har gjort feil.

Anonymkode: 81da3...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Hva sier advokaten din, da? 

Skulle ikke du trekke Egmont for retten?  

Advokaten er til for å bære vesken hennes må vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KellyTaylor skrev:

Advokaten er til for å bære vesken hennes må vite!

Advokaten gnir seg i hendene og teller pengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri blitt slettet jeg heller, så nå er jeg veldig nysgjerrig på hva du pleier å skrive. 

Hvis du slettes hele tiden, så bør du nok vurdere om det har noe med egen oppførsel her inne å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bortsett fra i julekalenderen da. 

Anonymkode: 46837...467

Det er jo ikke rart at du får slettet en haug med innlegg, hadde du lest forumreglene så hadde du skjønt det

Anonymkode: 5f41e...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 19 år her inne og totalt hundrevis av innlegg, har jeg ALDRI opplevd at noe jeg har skrevet har blitt slettet. Hvis du opplever dette, gjentakende att på til, bør du virkelig gå litt i deg selv. Da er det noe som ikke stemmer helt med måten du formulerer deg på eller emner du fokuserer på. 

Anonymkode: e985d...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter 19 år her inne og totalt hundrevis av innlegg, har jeg ALDRI opplevd at noe jeg har skrevet har blitt slettet. Hvis du opplever dette, gjentakende att på til, bør du virkelig gå litt i deg selv. Da er det noe som ikke stemmer helt med måten du formulerer deg på eller emner du fokuserer på. 

Anonymkode: e985d...b9c

Det er jo da gjerne ett av to: ryktespredning eller brukerforfølgelse. 

Anonymkode: a9db9...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du er samme personen som er sykelig opptatt av en bruker her inne, og prøver alle triks i boken for å få oppmerksomhet. Som en skriver ovenfor er brukerdebatt og ryktespredning ikke tillat på dette forumet. Du klarer tydeligvis ikke forholde deg til disse reglene, og da burde du heller finne på noe annet enn å irritere deg over innlegg som blir slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Kira skrev:

Jeg tipper du er samme personen som er sykelig opptatt av en bruker her inne, og prøver alle triks i boken for å få oppmerksomhet. Som en skriver ovenfor er brukerdebatt og ryktespredning ikke tillat på dette forumet. Du klarer tydeligvis ikke forholde deg til disse reglene, og da burde du heller finne på noe annet enn å irritere deg over innlegg som blir slettet. 

Bingo , ingen tvil om det

Anonymkode: 5f41e...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Kira skrev:

Jeg tipper du er samme personen som er sykelig opptatt av en bruker her inne, og prøver alle triks i boken for å få oppmerksomhet. Som en skriver ovenfor er brukerdebatt og ryktespredning ikke tillat på dette forumet. Du klarer tydeligvis ikke forholde deg til disse reglene, og da burde du heller finne på noe annet enn å irritere deg over innlegg som blir slettet. 

Hun er furt over at hennes nick ikke fikk en egen rolle i Sagaen om Jolenek og alle de andre fortellingene. Og derfor er hun sur på kalendertradisjonen. 
Til vinteren er det bare å håpe at noen kommer på å skrive en julekalender med bare personer fra Anne-Kath Vestlys bøker. Så ikke det blir flere ømme tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pashla skrev:

Hun er furt over at hennes nick ikke fikk en egen rolle i Sagaen om Jolenek og alle de andre fortellingene. Og derfor er hun sur på kalendertradisjonen. 
Til vinteren er det bare å håpe at noen kommer på å skrive en julekalender med bare personer fra Anne-Kath Vestlys bøker. Så ikke det blir flere ømme tær.

Vi får håpe at noen tenner et lys for henne i en av lukene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pashla skrev:

Hun er furt over at hennes nick ikke fikk en egen rolle i Sagaen om Jolenek og alle de andre fortellingene. Og derfor er hun sur på kalendertradisjonen. 
Til vinteren er det bare å håpe at noen kommer på å skrive en julekalender med bare personer fra Anne-Kath Vestlys bøker. Så ikke det blir flere ømme tær.

Årets krenkorama-kalender.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...