Gå til innhold

Skulle hente datteren min på 11år i dag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 15.9.2020 den 22.06, Pashla skrev:

Det er ikke hensynsløst å le høyt.

Selvfølgelig kan det være det! 

Anonymkode: ea2fa...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hele hi handler jo om at jenta ikke ville gå sammen med deg? Jeg kunne jo skrevet ‘gjemmer’, men tenkte at du tok den. My bad!

At hun ba deg le (!) i dag viser jo at barn er utrolig lojale og opptatt av å ikke såre. Hun oppfattet at du tok kommentaren ille opp og prøvde å blidgjøre deg. Jeg håper dette har gitt deg litt å tenke på. 

Anonymkode: a2049...75f

Det siste der tenkte jeg også! Virker som hun ville "rette opp" at hun sa hva hun følte.

Anonymkode: f8b78...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 14.40, Anonym bruker skrev:

Vi hadde ikke avtalt det, men tenkte det kanskje var hyggelig om vi gikk sammen hjem. 
Hun kommer ut døra, ser meg ikke så jeg roper navnet hennes mens jeg går imot henne. Hun snur seg og ser meg.. Så øker hun farten og går. Går hjem.

 

Når jeg kommer hjem spør jeg hvorfor hun bare gikk. Hun svarer at hun bare ville hjem. 
Jeg spør så om hun skjemmes av meg hvorpå hun svarer ja. 
 

Tenk om noen i klassen hører latteren din, mamma. Hva tror du de vil tro om meg da?

Helt ærlig jeg ble stum å vet ikke helt hvordan jeg skal ta denne. Når det er noe jeg synes er veldig morsom så ler jeg veldig høyt. Det er ikke med vilje, det vare skjer. Og jeg vet at når jeg ler sånn skikkelig så ler folk av latteren min og ikke av det jeg sier. 
Jeg synes det er helt ok, det er meg. 
 

Men at datteren min skjemmes det var litt sårt å høre.

Anonymkode: 15b21...1a0

Godt det ikke var verre enn det da... 

Anonymkode: b2a88...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...