Gå til innhold

Har noen her råd til noen med så høy overvekt som meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år, 177cm og veier over 150kg. Jeg har vært sykelig overvektig siden 17-18-års alderen, og har ligget mellom 140-150kg de siste fem årene. Nå begynner jeg å kjenne at det tar på med så mye overvekt, og jeg begynner bekymre meg for fremtiden. Jeg har det siste halvåret gått noe opp, over 150 for første gang. Og jeg er redd at forbrenningen min nå er på bunn. Derfor er jeg også redd for videre vektøkning og hvilke komplikasjoner det kan by på. Hvilke råd kan folk her inne by på?

Jeg kan legge til at siden jeg har vært overvektig så lenge, så har jeg oppsøkt menn via nett og fetisjnettsider som Feabie for å "tiltrekke" meg typen menn som liker store kvinner. Derav bildene, som er en modell fra et slikt undersamfunn, som har ganske lik kroppstype som meg. Nå som jeg nærmer meg 30, og kjenner selv probleme med denne vekten jeg har, så tenker jeg at jeg trenger litt råd og hjelp. Lege og helsevesen, selvsagt, men er det noen her inne som vil dele av egen erfaring? Kan jeg leve med denne vekten - eller er jeg dømt til tidlig død og diabetes? Eller er operasjon den "beste" løsningen når man først er så stor?

bs.jpg

Anonymkode: f5507...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...