Gå til innhold

Bare for morro skyld. Er det noen som tør å legge ut bilde av avataren sin fra snap med brukernavn? Går også an med av selvfølgelig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må jo du åpne først? 

Jeg ser ikke helt hvordan dette kan være morsomt eller underholdende? Jeg vil jo ikke ha snap fra en haug fremmede mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg har ordlagt meg helt feil. Poenget er ikke å legge ut snapnavnet, kun et bilde av avataren, ikke koden eller noe, bare avataren. Men at man ikke sender som Anonym her. Men er kanskje en dårlig idé🤔

Anonymkode: 5fb05...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vil bli med? Noen som tør å åpne? 

Anonymkode: 5fb05...06a

Hvorfor er du så feig, hvorfor åpner du ikke selv?

Det er så festlig med sånne tråder, for i 99 % av de, så vil ikke hi poste det selv.

Anonymkode: dad16...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik at man kan gjenkjennes som bruker av et anonymt nettforum av eventuelle bekjente fra Snapchat? Jeg spør igjen: Hvorfor det?

Anonymkode: d156b...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser nå at jeg har ordlagt meg helt feil. Poenget er ikke å legge ut snapnavnet, kun et bilde av avataren, ikke koden eller noe, bare avataren. Men at man ikke sender som Anonym her. Men er kanskje en dårlig idé🤔

Anonymkode: 5fb05...06a

Du skriver at du også vil ha brukernavnet?

Sett i gang og post du, så får du se om andre hiver seg med. 

Anonymkode: 5765b...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser nå at jeg har ordlagt meg helt feil. Poenget er ikke å legge ut snapnavnet, kun et bilde av avataren, ikke koden eller noe, bare avataren. Men at man ikke sender som Anonym her. Men er kanskje en dårlig idé🤔

Anonymkode: 5fb05...06a

Men hvorfor? Ser virkelig ikke poenget🙄😆

Anonymkode: 0799d...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Snapchat-391246069.thumb.jpg.8806de2c95964223e2e7297a4343a38f.jpg

Anonymkode: ffa33...b24

Ser ikke noe brukernavn her.

(Det er dårlig nettvett å blande to slike sosiale medier. Noen av brukerne her på forumet er blitt stalket av galninger hjemme hos seg selv fordi profilen deres ble gjenkjennelig.)

Anonymkode: 71813...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutes ago, Anonym bruker said:

Ser ikke noe brukernavn her.

(Det er dårlig nettvett å blande to slike sosiale medier. Noen av brukerne her på forumet er blitt stalket av galninger hjemme hos seg selv fordi profilen deres ble gjenkjennelig.)

Anonymkode: 71813...68f

Sjølsagt ikke. Ts sier at poenget ikke er brukernavnet men å vise avataren. Dette er avataren. Noe galt med det? 

Anonymkode: ffa33...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser ikke noe brukernavn her.

(Det er dårlig nettvett å blande to slike sosiale medier. Noen av brukerne her på forumet er blitt stalket av galninger hjemme hos seg selv fordi profilen deres ble gjenkjennelig.)

Anonymkode: 71813...68f

De la igjen veldig mye informasjon om seg selv under nick. Link til svigermor sin finn-annonse blant annet. Masse privat informasjon, under nick, om svigerfamilie. En annen opplevde at datteren ble truet. Bildet fra snap over her er rimelig uskyldig. 

 

Anonymkode: d1dbf...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker hi mener brukernavnet på forumet sammen med avataren, ikke brukernavnet på snapchat. Altså ikke noe som kan identifisere brukeren på snap. Da ser man jo litt hvordan de forskjellige brukerne ser ut.

Anonymkode: e52a0...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker hi mener brukernavnet på forumet sammen med avataren, ikke brukernavnet på snapchat. Altså ikke noe som kan identifisere brukeren på snap. Da ser man jo litt hvordan de forskjellige brukerne ser ut.

Anonymkode: e52a0...d51

Det kan godt hende du har rett. Det er fortsatt en veldig spesiell forespørsel, all den stund hun selv hverken legger ut avataren sin eller skriver under brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Superdolly skrev:

Det kan godt hende du har rett. Det er fortsatt en veldig spesiell forespørsel, all den stund hun selv hverken legger ut avataren sin eller skriver under brukernavn.

Da kan man bare la være å legge ut noe som helst i denne tråden. Bare hoppe over innlegget. 

Anonymkode: d1dbf...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan man bare la være å legge ut noe som helst i denne tråden. Bare hoppe over innlegget. 

Anonymkode: d1dbf...635

Eller man kan velge å påpeke det litt spesielle i at hi ber andre gjøre noe hun ikke tør selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

De la igjen veldig mye informasjon om seg selv under nick. Link til svigermor sin finn-annonse blant annet. Masse privat informasjon, under nick, om svigerfamilie. En annen opplevde at datteren ble truet. Bildet fra snap over her er rimelig uskyldig. 

 

Anonymkode: d1dbf...635

Du, det er mer enn én bruker som er blitt stalket.

Anonymkode: 71813...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...