Gå til innhold

Ville du bosatt deg i ett hus, med kun utenlandske naboer rundt deg?😊


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min umiddelbare tanke er nei, men kommer an på endel ting som nærskolen, fritidsaktiviteter mm også. 

Anonymkode: 9cddc...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 7.41, sug lut skrev:

Det spørs. Jeg vil ikke bo i et stygt nabolag med uestetiske naboer. Så da spørs det om det er folk som fikser hage og uterom og ikke hogger alle trærne og asfalterer over alt for å parkere atten drosjer. Det spørs om de har stygg belysning (hvitt lys er det kun utlendinger som har) og smakløse gardiner. Det spørs om de har dratt belysning-og-skulpturer-i-hagen til et nivå hinsides menneskelig fatteevne. Det spørs om de har haugen med oppussingssøppel liggende fra i fjor. Osv osv.

Jeg er norsk og har ikke spesielt fin hage, altså... 

Og i mange norske nabolag ser jeg belysning og skulpturer som ligner en fornøyelsespark. Faktisk har vi et boligfelt i nærheten som går under navnet «Tivolihaugen», fordi de (norske) innbyggerne der slåss om å ha mest julelys om vinteren, og flest storker, gnomer og ønskebrønner i hagen om sommeren... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Null stress med utenlandske naboer, men en feminist som nabo; da hadde jeg flyttet på flekken.

Anonymkode: d9557...c24

Jeg lurer: hvordan merker du feministenes nærvær sånn rent konkret? De anmelder deg når du stalker dem på badeværelset, eller hva er greia?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pashla skrev:

Jeg er norsk og har ikke spesielt fin hage, altså... 

Og i mange norske nabolag ser jeg belysning og skulpturer som ligner en fornøyelsespark. Faktisk har vi et boligfelt i nærheten som går under navnet «Tivolihaugen», fordi de (norske) innbyggerne der slåss om å ha mest julelys om vinteren, og flest storker, gnomer og ønskebrønner i hagen om sommeren... 

Det er jo nettopp det. Det er ikke etnisitet jeg vil unngå, det er det estetisk forjævluge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...