Gå til innhold

Inspirert. Er det noe du er flink til/klarer som andre lar seg imponere av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er god på interiør, design og hage. Har renovert/ bygget flere boliger og bygget opp hager og alle spør hvilket firma og hageplanlegger jeg har brukt. Da blir jeg litt stolt, for jeg har gjort alt helt alene. Jeg har tydeligvis et godt øye for sånt og trives godt med tungt fysisk arbeid. Kan nesten bli litt besatt og holder på til jeg nesten stuper, fordi det er gøy. Jeg er også modig, hopper i fallskjerm og strikk osv. Sier aldri nei til en utfordring. Det handler ikke om talent kanskje, mer om behovet for et adrenalinkick. 

Anonymkode: 2441e...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig sterk! Folk blir skikkelig imponert når de hører hvor mye jeg løfter i feks markløft, hakeslipp er ikke uvanlig. Også sier de "men du er jo så liten?!" 😁

Anonymkode: 9d2a8...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt god i tv spill, noe vennene til mine barn er imponert over 😂 Må legge til at jeg ikke bruker mye tid på spill, men om jeg hadde ønsket kunne jeg nok tjent meg rik på akkurat det. 

Er over gjennomsnittet god på å kjøre bil, noe flere venner har kommentert. Vi har lekt oss mye på bilbane ol. 

Meget god på å lage mat, alt jeg lager smaker utrolig godt. 

Åsså tar jeg alt teknisk med en gang, rett å slett teknisk intelligent. 

Anonymkode: 24d41...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...