Gå til innhold

Inspirert. Er det noe du er flink til/klarer som andre lar seg imponere av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For min egen del, har jeg opplevd at jeg er god på å dele når jeg har det vanskelig. Har nok sluppet unna en og annen sykemeldinger, for jeg jobber tett med de sjefene jeg har hatt, for å løse problemene. I stedetfor å bli utbrent. 

Ellers er jeg god på å bake. Det ser ikke estetisk bra ut, men det smaker himmelsk. 

Jeg er og god på organisering og å lage planer. 

 

Likte veldig godt kulturen i USA, som nevnes over her. Den skal jeg ta med meg når jeg møter nye folk og elever. 😊

Anonymkode: 3bc18...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer å slikke meg selv på albuen. Har hørt at det visstnok ikke skal gå an så det imponerer visst folk 🙈

Anonymkode: 0e378...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske god til å synge. Min side av familien er sånn passelig imponert, for der er det flere som synger. Mannens familie, derimot, der ingen kan holde en tone, er kjempeimponert og synes jeg synger fantastisk (det gjør jeg ikke). Ellers var mitt store partytriks å brette bittesmå svaner og frosker av gullfolien i røykepakker, men tror ingen har latt seg imponere av det siden 90-tallet en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klarer å slikke meg selv på albuen. Har hørt at det visstnok ikke skal gå an så det imponerer visst folk 🙈

Anonymkode: 0e378...ec9

Haha. Jeg lurer på hvor mange som tester om de kan når de leser dette. Jeg kunne ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, prekæs skrev:

Haha. Jeg lurer på hvor mange som tester om de kan når de leser dette. Jeg kunne ikke :D

Ikke jeg heller 😁

Anonymkode: c2c36...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god på gamle amerikanske biler. Dvs merke og i mange tilfeller årsmodell. Det slumper også at jeg klassifiserer europeiske veteranbiler og. Kun en nerdegreie og har ikke slike biler selv. Mannen har vent seg til dette, men det er særlig artig når det skjer nær folk som aldri hadde trodd at jeg kunne noe som helst om emnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk blir imponert når jeg synger. Også er jeg ganske modig. Det pleier folk å bli imponert over. Jeg er også ram på å organisere fester, får ofte skryt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg er ganske god til å synge. Min side av familien er sånn passelig imponert, for der er det flere som synger. Mannens familie, derimot, der ingen kan holde en tone, er kjempeimponert og synes jeg synger fantastisk (det gjør jeg ikke). Ellers var mitt store partytriks å brette bittesmå svaner og frosker av gullfolien i røykepakker, men tror ingen har latt seg imponere av det siden 90-tallet en gang. 

Froskebretting var jeg også en støver på! 

Anonymkode: e18d3...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempegod i quiz. Er filmnerd og musikknerd, vært siden jeg var bitteliten. Er også imponerende god til å ha lave skuldre, jeg stresser aldri. Og så kan jeg ta begge beina bak hodet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig flink på å huske bursdager. Før kunne jeg imponere veldig med det, men nå med Facebook som hjelper er wow-faktoren redusert. 
Jeg husker også foruroligende mange bilskilter og telefonnummer.

Anonymkode: 832f5...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er jeg god på? Interessert og uvant øvelse 😊

Mat og kaker. 

Organisering og ledelse.

Omsorg for andre. 

Generell kunnskap. Litt klisterhjerne på alt jeg synes er interessant. Sport feks.fester seg bare ikke 🤣

Relasjoner med barn og ungdom 

Formidling av faget mitt

Samarbeid 

Anonymkode: ead9a...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klarer å slikke meg selv på albuen. Har hørt at det visstnok ikke skal gå an så det imponerer visst folk 🙈

Anonymkode: 0e378...ec9

Nå måtte jeg prøve 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle unyttige ting i verden er jeg en jævel til å bowle.
 

Er også en ganske god kokk, og gir fantastiske bj’s.

Anonymkode: 71853...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt garantert noe du også er god på :) Jeg bodde et år i USA som ung, ble helt satt ut når jeg møtte nye folk. Det var nemlig helt vanlig der å spørre "hva er du god på?". Jeg hadde lyst til å bli slukt av et sort hull hver gang, syntes det var helt forferdelig, for min selvtillit var veldig liten. Men det jeg innså etterhver, og som også vertsfamilien og venner forklarte meg, det var ikke nødvendigvis store ting man trengte nevne, det var like gjerne småting, som god til å snakke med barn eller eldre, lage kakao (som imponerer noen der fordi "alle" lager ferdigvarianten), til sære hobbyer, like å gå turer, samle på frimerker, ha godt dyretekke, snakke språk, frivillig arbeid... hva som helst.

For meg var det en veldig nyttig erfaring, for det tvang meg til å bli mer bevisst på hva jeg selv greier og kan, hvilke sterke (og ikke fullt så sterke) sider jeg hadde. Oppdaget at det var mye jeg tok for gitt og aldri ville tenkt på å nevne som jeg faktisk var god på. Det som var så befriende der var også at det var ingen dømming, man kunne nevne de minste ting (i mine øyne), og folk gledet seg på dine vegne. Ofte ble det også en god åpner for videre samtale.

Så ikke still så strenge krav til deg selv. Og tenk på om de du omgir deg med gir deg noe positivt eller det motsatte. Man skal føle at man får oppbakking av de man omgås.

Så, om du tenker deg om, hva er du ganske god på? :)

Anonymkode: 6cb0a...599

Tusen takk for gode ord! Jeg er ganske god på å bake med surdeig. Jeg deltar også med ujevne mellomrom i samfunnsdebatten både i kronikker og på TV, og da får jeg mye skryt. (Og mye dritt)😅

Anonymkode: efca8...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bjeffe som en hund, sånn helt likt. Ble brukt som partytriks i ungdommen. Jeg er også den eneste mammaen som hopper fra 8-10 meter høye fjellhyller når jeg bader med ungene, noe kompisene til gutta syntes er såååå imponerende. 

Anonymkode: 9d0fa...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for gode ord! Jeg er ganske god på å bake med surdeig. Jeg deltar også med ujevne mellomrom i samfunnsdebatten både i kronikker og på TV, og da får jeg mye skryt. (Og mye dritt)😅

Anonymkode: efca8...006

Ser du, du fant noe likevel! :)

Jeg har enda tilgode å fikse en surdeig til et spiselig brød. Min mor sliter også med det. Vurderer å prøve etterhvert, for i teorien skal jeg tåle det bedre. Jeg er imponert når du får til surdeig! Og så misunner jeg deg tålmodigheten din på det. Jeg har tålmodighet på andre områder, men av en eller annen grunn ikke på surdeig ;)

Og resten du forteller, det er jo kjempebra, krever mye mot og styrke både å tørre og stå i reaksjonene! Imponert der også, jeg! :)

Anonymkode: 6cb0a...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kan leie store kalas med middag og program på sparket. Elles imponerar eg ofte når eg prøver meg på nye ferdigheiter, men det er vel berre at eg plukkar ting opp fort. Blir ikkje flinkare enn andre på lang sikt. Også kan eg synge og spele gitar så folk grine. (av dei rette grunnane ja!!!) 

Anonymkode: a6dcd...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet tidligere i flyselskap og kan alle flyplasser i verden som ligger i hovedstader med tre bokstavs koder. 

Anonymkode: a7ce1...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er knallgod i jobben min. En annen styrke jeg har, er at jeg så godt som aldri stresser, selv i en fryktelig travel jobb med stort arbeidspress. 

Anonymkode: 8144b...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vifte med ørene , og bevege huden på hodet slik at det ser ut som hårfestet kommer helt ned til øyebrynene . Absolutt unyttig. De fleste blir imponert, og synes det er ekkelt.

Har vanvittig god hukommelse. Vet alltid hvem, hva, hvor, hva de sa og hadde på seg osv. Slitsomt både for meg selv og andre, og unyttig å huske på alskens detaljer. Men imponert, det blir de.

Anonymkode: c8161...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk oftest imponeres av er at jeg har stor kapasitet, og dermed får gjort mye både på jobb og privat. Tror det både henger sammen med tempo, at jeg svært sjelden føler meg stressa og overveldet og at jeg kan holde oversikt over mange forskjellige ting parallelt. 

Jeg er god på navn og ansikter, og får folk til å føle seg sett. 

Og så er jeg en god baker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god til mye, men dritgod til å lukeparkere! Kan få den store bilen min inn i en luke bare jeg har 30 cm i hver ende :)

Anonymkode: 4be7f...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, veldig bra spørsmål. Og vanskelig. 

Jeg er god på inkludering, vet jeg har en behagelig personlighet som får folk til å føle seg vel. 

Av praktiske ting er jeg god til å bake, bruker sjelden oppskrift men god gjærbakst. 

Ellers vet jeg at jeg gir gode blowjobs. 

Anonymkode: 48a91...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...