Gå til innhold

Inspirert. Er det noe du er flink til/klarer som andre lar seg imponere av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leverer doktorgraden i disse dager til normert til i et mnt-fag mens jeg har tre barn fra sju år og ned (alle kronisk syke som trenger mye ekstra), har bygget hus og er aktiv i lokale organisasjoner. Forteller aldri folk hva jeg jobber med før de spør, for det blir bare pinlig. Virker som det å ha en god karriere mens man har små barn og er aktiv på andre fronter er utenfor normen her. Min hemmelige superskill er å prioritere riktig. 

Anonymkode: e3f6f...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Leverer doktorgraden i disse dager til normert til i et mnt-fag mens jeg har tre barn fra sju år og ned (alle kronisk syke som trenger mye ekstra), har bygget hus og er aktiv i lokale organisasjoner. Forteller aldri folk hva jeg jobber med før de spør, for det blir bare pinlig. Virker som det å ha en god karriere mens man har små barn og er aktiv på andre fronter er utenfor normen her. Min hemmelige superskill er å prioritere riktig. 

Anonymkode: e3f6f...8fa

*til normert TID 

Anonymkode: e3f6f...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan rasebestemme alle godkjente hunderaser og noen til, og er skummelt god til å anslå hva som finnes i blandingshunder. 

Anonymkode: edf46...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan rasebestemme alle godkjente hunderaser og noen til, og er skummelt god til å anslå hva som finnes i blandingshunder. 

Anonymkode: edf46...a97

Er det noen som blir imponert av det?? 😂😂

Anonymkode: 45a99...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som blir imponert av det?? 😂😂

Anonymkode: 45a99...4cb

Jeg hadde blitt det. Vet du hvor mange hunderaser som finnes i verden, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink å synge, spille gitar og piano. Men er livredd oppmerksomhet så det er bare barna mine som får «nyte» det. Har sunget karaoke en gang i fylla. 😂😂😂 Da kom en mann bort til meg og sa jeg burde få meg en agent  

Trives godt i jobben min jeg. 

Anonymkode: 2f436...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan holde tale på sparket 

Kan synge og imitere alle mulige sangere (men det er jobben min da. Så om folk blir imponerte, er det jo bare over at jeg kan mitt fag.) 

Sykt god i quiz

Snakker 6 språk 

Anonymkode: 099e1...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et meget godt språkøre og kan fler språk flytene - som gresk, fransk, spansk og italiensk i tillegg til engelsk. Tysk forstår jeg men gud bedre om jeg klarer å snakke det riktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flink til å brodere Hardangersøm, får mye skryt for å være effektiv og foran skjema på jobb, og folk syns jeg strikker pent. Kan glimte til med en god kake av og til, men så er det slutt tror jeg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig god til å plystre. Få som vet det, men alle som har hørt meg har blitt veldig imponert.

Jeg er sabla god i jobben min og mange blir imponert av det. Så jeg må bli frisk og komme meg i jobb igjen. Elsker jobben min.

Optatium inspirerte meg, jeg var en gang veldig god på å brodere Hardangersøm, men har ikke gjort det på årevis. Tror det kan bli en bra ting å gjøre når kveldene blir mørkere og kaldere :)

Anonymkode: 6cb0a...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sinnsykt god til å trikse med ball, selv om det er 20 år og 30 kg siden jeg spilte fotball. Kan trikse i det uendelige. 

Jeg er god i quiz. Jeg kan bittelitt om mye.

Er geografinerd så har hele verdenskartet i hodet, inkl. hovedsteder, elver, fjell osv

 

Anonymkode: 00829...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som blir imponert av det?? 😂😂

Anonymkode: 45a99...4cb

Wow,  trodde dette var en litt morsom tråd, men noen må åpenbart hurpe uansett tema. Tipper du følte deg kul nå!

Anonymkode: edf46...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir imponert over at jeg kan mye om mye. Som i quiz, spørrespill eller i samtaler om ulike tema. Jeg har god hukommelse, eller såkalt «klisterhjerne». Jeg snakker også to fremmedspråk flytende i tillegg til engelsk.

Ellers er det vanlige ting som strikking, hekling, sy-prosjekter, baking og matlaging, og hage/kjøkkenhage-prosjekter som gjerne fremkaller imponerte reaksjoner hos andre. 

Anonymkode: 24494...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på noe, det er faktisk litt trist. Kanskje jeg omgir meg med sykt krevende folk. 

Anonymkode: efca8...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til all form for bakst, dekorering av kaker og generelt håndarbeid som strikking og hekling. 

Og så er jeg utrolig god på å "lese" ungdommer, noe som ofte imponerer kollegaer (lærer). Jeg får ofte høre det fra dem også, at jeg forstår dem så godt og er den beste læreren de har hatt.

Anonymkode: 0558d...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer ikke på noe, det er faktisk litt trist. Kanskje jeg omgir meg med sykt krevende folk. 

Anonymkode: efca8...006

Det er helt garantert noe du også er god på :) Jeg bodde et år i USA som ung, ble helt satt ut når jeg møtte nye folk. Det var nemlig helt vanlig der å spørre "hva er du god på?". Jeg hadde lyst til å bli slukt av et sort hull hver gang, syntes det var helt forferdelig, for min selvtillit var veldig liten. Men det jeg innså etterhver, og som også vertsfamilien og venner forklarte meg, det var ikke nødvendigvis store ting man trengte nevne, det var like gjerne småting, som god til å snakke med barn eller eldre, lage kakao (som imponerer noen der fordi "alle" lager ferdigvarianten), til sære hobbyer, like å gå turer, samle på frimerker, ha godt dyretekke, snakke språk, frivillig arbeid... hva som helst.

For meg var det en veldig nyttig erfaring, for det tvang meg til å bli mer bevisst på hva jeg selv greier og kan, hvilke sterke (og ikke fullt så sterke) sider jeg hadde. Oppdaget at det var mye jeg tok for gitt og aldri ville tenkt på å nevne som jeg faktisk var god på. Det som var så befriende der var også at det var ingen dømming, man kunne nevne de minste ting (i mine øyne), og folk gledet seg på dine vegne. Ofte ble det også en god åpner for videre samtale.

Så ikke still så strenge krav til deg selv. Og tenk på om de du omgir deg med gir deg noe positivt eller det motsatte. Man skal føle at man får oppbakking av de man omgås.

Så, om du tenker deg om, hva er du ganske god på? :)

Anonymkode: 6cb0a...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er god til.å organiserer og er ganske systematisk. Kan mye om mye( noen sier det ikke er artig å spille TP med meg 🙈

Er ganske aktiv til å være ganske overvektig( veier 115 kg) og går fjelltopper 👍

Anonymkode: cb790...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å male og tegne :) i tillegg har jeg fått veldig skryt av bakst jeg lager :) 

Anonymkode: 4d940...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er god på å skille mellom forskjellige roller jeg har i arbeidslivet. Og sak og person. 

Vet ikke om jeg kan si at jeg god på at nesten alle jeg treffer veldig raskt åpner seg for meg. De forteller meg raskt om utfordringer de har i livet sitt som de ikke har fortalt andre. Jeg er veldig god til å holde på "hemmeligheter" om andre, og ikke dømme folk utfra førsteinntrykk eller rykter. Jeg har også et veldig bra "pokeransikt". 

Og jeg er veeeldig god på å klemme barna mine ofte å si jeg elsker de🥰 

Anonymkode: 95a4f...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er god på å hekle uten oppskrift (mest fordi jeg er elendig på å følge oppskrift), utifra et bilde eller en idé i hodet. Er også god til å bake. Både dekorering og smak imponerer. 

Anonymkode: 55b4f...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å lage mat og får mye skryt for det. Etter folk har spist. Flere i familien er alltid imponert at jeg kan stelle istand middag og dessert selv når de kommer uten forvarsel.

Jeg er filmgal og kan veldig mange navn og sitater. Og filmer er en interessant kilde for alt mulig rar kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...