Gå til innhold

Visste du at Tom Hanks er døde av covid 19 og paven er fengslet og fremstilles som et hologram?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Cabalen ble oppløst i Mars 2020. Vatikanet er tømt og Paven i husarrest med fotlenke, og de som ser på han i Roma ser på Holografi av han.

Det begynte faktisk med at det ble rapportert på nyheter i Australia at Tom Hanks og kona døde av Korona.  De postet det på Australske medier, og flere har snakket om dette der borte. Men i mediene resten av verden forsøker de å få det til å se ut som om de lever. Det begynte også med spørsmål om hvorfor Ellen Degeneres og Oprah (kun 2 av veldig mange kjendiser) ble satt i husarrest med fotlenke (fengsel) når de alle påsto de var hjemme i frivillig karantene pga Korona.

Det er så utrolig mye detaljer i det hele bildet at jeg ikke har funnet alle bitene enda, men nok til å vite at Korona er nedjustert på alle myndigheters nettsider, og WHO, til å være et vanlig forkjølelsevirus, bare noen dager før Norge gikk i Lockdown.

Jeg husker også at jeg leste dette både på norske helsesider og i norske medier, men tenkte ikke noe spesielt over det fordi alle var fokusert på at denne situasjonen var så ille og at Kina var i Lockdown.

Jeg har alltid visst at svært mye av det som skrives i media er vridd, og feilformulert med vilje for å forvirre folk og selge aviser. Det vist seg å være bare en liten flik av sannheten.

Anbefaler alle å lete litt rundt selv. Hva er logisk? Hva er fornuftig? Hva henger sammen og hva henger ikke sammen. Ikke avfei alt som konspirasjonsteorier, forsøk å ha et åpent sinn og TENK SELV.

Finner du noe som gjør vondt å se på som en sannhet, vit at du ikke er alene. 

Anonymkode: 8927f...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Tror det er på tide å skru på korken på flaska nå og logge deg av internett og verden for en periode

Anonymkode: 2d474...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid visst at svært mye av det som skrives i media er vridd, og feilformulert med vilje for å forvirre folk og selge aviser.

Og du har nok lest alt dette, for du virker seriøst forvirra!

Anonymkode: 3c716...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet selvfølgelig at de som har slått seg på flaska har økt risiko for å bli bortført av aliens for så å bli satt i fengsel i area 51 når de blir returnert?

 

Anonymkode: 04810...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal det være godt for å sette fotlenke på Oprah og skjule at Tom Hanks skulle være død? Hva skal det tjene til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som helsesekretær på ett psykiatrisk sykehus og jobber mye med tvangsinnleggelser og du burde vært lagt inn for å si det mildt...

Anonymkode: 35ac5...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber som helsesekretær på ett psykiatrisk sykehus og jobber mye med tvangsinnleggelser og du burde vært lagt inn for å si det mildt...

Anonymkode: 35ac5...ced

"Diagnose: splitter pine gal"

Anonymkode: a0b64...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtidig som vi ler av disse conspiracy nutcases så er ei av disse "independent journalists" til Alex Jones blitt arrestert. Uten at den som arresterte henne visste hvorfor.

 

Dokumentaren som hun angivelig skal ha blitt arrestert for å ha laget:

 

Anonymkode: a0b64...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

«Tenk selv» betyr visst «finn på selv» for noen.

«Jammen jeg har også rett til å ha en mening».

Anonymkode: b109b...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Jammen jeg har også rett til å ha en mening».

Anonymkode: b109b...ff2

Og min mening er at det er stor forskjell på å ha en mening og å fremstille sin egen mening som fakta.
Jeg er veldig bastant i den meningen selv om den inneholder en logisk brist ved at jeg sier det er feil å framstille sin egen mening som fakta, samtidig som jeg fremstiller min mening som om at det er greit å har egne meninger så lenge man ikke fremstille de som fakta, som fakta :P

Endret av Musemor med tre søte små
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike mennesker er egentlig skikkelig interesante! Jeg har en bekjent som er slik. Hber gang jeg kjeder meg så sender jeg han en melding og så er jeg underholdt resten av uka! 

Han tror feks at USA har skjult et helt kontinent fra resten av verden. Der har de teknologi vi andre bare kan drømme om. Det ligger på sydpolen vistnok...en ukjent oase! 

Tror jeg faktisk kjeder meg litt i kveld jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samtidig som vi ler av disse conspiracy nutcases så er ei av disse "independent journalists" til Alex Jones blitt arrestert. Uten at den som arresterte henne visste hvorfor.

 

Anonymkode: a0b64...966

Det stemmer vel ikke helt.

https://heavy.com/news/2020/08/millie-weaver/

Anonymkode: 97a60...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det er soppsesong altså men SÅ mye fleinsopp skulle man vel ikke klare å spise....🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge skrev:

Jeg vet at det er soppsesong altså men SÅ mye fleinsopp skulle man vel ikke klare å spise....🤦‍♀️

Det er mange som tror på ting som dette. Og det er egentlig ganske skremmende...

Anonymkode: 97a60...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...