Gå til innhold

Hvordan får man svar på korona-test og hvor lenge må vi vente


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har to venner som testet seg samtidig i corona teltet på legevakten i Bergen en formiddag. Hun ene fikk svar morgenen etter og hun andre fikk svar 2 dager etter testen var tatt. Begge ble oppringt av fastlegen sin, så virker som om fastlegen får svaret også må de kontakte pasienten.

Anonymkode: 8cef6...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På svar?

Anonymkode: 5ca7d...683

Du må logge deg inn på helsenorge sin side så får du svaret der,etter ca 2 dager

Anonymkode: 0cc68...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi testet mandag ettermiddag,  fikk svar på helsenorge tirsdag kveld. Ikke hørt noe fra legen. Testen var negativ da.  

Anonymkode: cbc04...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok prøven på formiddagen og fikk svar på tekstmelding samme dag (kvelden). Jobber i helsevesenet, tror det har noe å si. De vil helst ha folk tilbake i jobb ASAP. 

Anonymkode: a2817...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer testet seg lørdag morgen. Fikk svar søndag ettermiddag. Han bare logget inn på helsenorge, så stod testsvaret der. Han fikk imidlertid beskjed om at hvis han var positiv, så ville han ble ringt

Anonymkode: a8c1c...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble testet kl 12 om formiddagen, fikk svar samme kveld klokken 19. Da gikk jeg selv inn på helsenorge og sjekket (fikk ingen meldinger om at det var klart).

Bergen.

Anonymkode: 76800...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble testet ca kl 11 en fredag i Trondheim og fikk svar i løpet av natten. Fikk svar på helsenorge og et personlig svar pr pasientpost  hos fastlegen mandag morgen. Fikk ingen varsel om svar, logget inn hyppig og sjekket selv. Jeg testet negativt, regner med rask kontakt fra kommunen hvis svaret hadde vært positivt. 

Anonymkode: 01799...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...