Gå til innhold

Hvordan få hjemmekontor? Dere som har det utenom korona


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en kommunalt ansatt saksbehandler, med høyere utdannelse og gjennomsnittslønn. Hjemmekontor under korona har gitt mersmak, og jeg ønsker gjerne å ha dette 1-2 dager i uken fast. Jeg kan like gjerne gjøre jobben hjemmefra som på arbeidsplassen,og føler at noen arbeidsoppgaver gjøres mer effektivt hjemmefra. Dere som har hjemmekontor hvordan gikk dere frem for å få det? Hvilke muligheter har jeg? 

På forhånd takk for hjelpen

Anonymkode: aa7c0...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hjemmekontor ved behov. Det er begrunnet med at vi har barn med spesielle behov og noen ganger må en voksen være hjemme. 
 

Jeg tok opp behovet for tilrettelegging i en medarbeidersamtale. Vi la en plan ift hva som kunne fungere best for både meg og arbeidsgiver slik at vi slapp fravær. 

Anonymkode: 4a77a...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei

Jeg er en kommunalt ansatt saksbehandler, med høyere utdannelse og gjennomsnittslønn. Hjemmekontor under korona har gitt mersmak, og jeg ønsker gjerne å ha dette 1-2 dager i uken fast. Jeg kan like gjerne gjøre jobben hjemmefra som på arbeidsplassen,og føler at noen arbeidsoppgaver gjøres mer effektivt hjemmefra. Dere som har hjemmekontor hvordan gikk dere frem for å få det? Hvilke muligheter har jeg? 

På forhånd takk for hjelpen

Anonymkode: aa7c0...ba5

De jeg kjenner som har det har gjerne avtalt ved ansettelse at dette skal være mulig noen dager per uke. 

Anonymkode: a063b...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her

Hvilke jobber har de? Kommunalt/statlig/privat? Kan jeg eventuelt ta det opp ved lønnsforhandlinger? 

Anonymkode: aa7c0...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...