Gå til innhold

«Noen ganger når jeg ser en søt jente står tissen min rett opp»- 6åringen 😳


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eh, ble litt sjokkert jeg. Trodde ikke dette skjedde med små gutter, men tydeligvis . Jeg vet jo at smågutter får ståtiss men at dette skjer pga søte jenter var litt overraskende. Mulig jeg er lite opplyst. Normalt?😳

 

Vi snakket om alt og han er godt opplyst om hvordan kroppen er, hva ting heter osv. Han er stor for alderen, litt veslevoksen egentlig.

Anonymkode: 5a149...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, ble litt sjokkert jeg. Trodde ikke dette skjedde med små gutter, men tydeligvis . Jeg vet jo at smågutter får ståtiss men at dette skjer pga søte jenter var litt overraskende. Mulig jeg er lite opplyst. Normalt?😳

 

Vi snakket om alt og han er godt opplyst om hvordan kroppen er, hva ting heter osv. Han er stor for alderen, litt veslevoksen egentlig.

Anonymkode: 5a149...257

Kan jo hørt noen andre har sagt det😅

Anonymkode: 0ddd7...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo hørt noen andre har sagt det😅

Anonymkode: 0ddd7...e58

Ja, håper det. Jeg spurte om hvor han hadde hørt det, men han sa han ikke hadde hørt noen si det.  Bare at det hadde skjedd flere ganger når han så en søt jente 😳😳
 

hi

Anonymkode: 5a149...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette tror jeg er normalt, selv om kanskje ikke alle har det sånn. 
Fint at dere har en dialog som legger til rette for at han dele sånt, da! 
Men jeg har hørt det meste fra barn og unge gjennom arbeid, skal litt til for å overraske meg 😊

Anonymkode: 781cf...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, dette tror jeg er normalt, selv om kanskje ikke alle har det sånn. 
Fint at dere har en dialog som legger til rette for at han dele sånt, da! 
Men jeg har hørt det meste fra barn og unge gjennom arbeid, skal litt til for å overraske meg 😊

Anonymkode: 781cf...aae

Ja det er veldig fint at han forteller meg slik. Håper han fortsetter med det, fortelle meg ting han tenker på eller lurer på. 
Hehe så godt å høre. Jeg skal innrømme at jeg ikke viste at små gutter fikk ståtiss heller jeg da, det kom overraskende på da jeg ble guttemamma 😅😅. Trodde det var for større gutter så jeg er ikke helt opplyst og har vel aldri tenkt på det 😅😅.

 

hi

Anonymkode: 5a149...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende flere smågutter opplever det samme, men ikke like god på å sette ord på opplevelsen?:) andre små gutter gjør sikkert det og men klarer ikke se koblingen til hvorfor 😊

Anonymkode: e323b...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eldste var rundt 8 år da vi skulle få besøk av noen det var lenge siden vi hadde sett, og han gledet seg voldsomt og utbrøt: "Jeg gleder meg sånn at tissen står rett ut!". Jeg tror kanskje det har like mye med gode følelser generelt å gjøre når de er så små, ikke nødvendigvis noe seksuelt. 

Anonymkode: 52122...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan hende flere smågutter opplever det samme, men ikke like god på å sette ord på opplevelsen?:) andre små gutter gjør sikkert det og men klarer ikke se koblingen til hvorfor 😊

Anonymkode: e323b...bee

Det kan godt hende, eller at de ikke sier noe om det. Evt sier nok ikke barna det i plenum men til foreldrene 😊.

 

hi

Anonymkode: 5a149...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min eldste var rundt 8 år da vi skulle få besøk av noen det var lenge siden vi hadde sett, og han gledet seg voldsomt og utbrøt: "Jeg gleder meg sånn at tissen står rett ut!". Jeg tror kanskje det har like mye med gode følelser generelt å gjøre når de er så små, ikke nødvendigvis noe seksuelt. 

Anonymkode: 52122...f70

Takk for eksempel. Det kan jo hende at glede også spiller inn. Lurer på om mannen har det sånn, eller om alt kun er seksuelt hos voksne menn🤔, aldri tenkt på det, kanskje jeg må spørre. Skulle hatt penis for en dag, kanskje jeg hadde skjønt mer😂😂.

 

hi

Anonymkode: 5a149...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mr. Freeze skrev:

Og hva er problemet ditt, da?

Synes det er kjassent at smågutter får stå av å se søte jenter. Ikke rart de fleste jenter opplever ett eller flere uønskede seksuelle tilnærmelser i løpet av livet. Guttene begynner virkelig tidlig å styres av pikken sin. 

Anonymkode: 2f1a2...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er kjassent at smågutter får stå av å se søte jenter. Ikke rart de fleste jenter opplever ett eller flere uønskede seksuelle tilnærmelser i løpet av livet. Guttene begynner virkelig tidlig å styres av pikken sin. 

Anonymkode: 2f1a2...cbd

Det har vel mer med forrige generasjoners håndtering av dette med mentaliteten «gutter er gutter».

Jenter starter også tidlig. Generelt kan barn helt ned i 2-års alder gnikke seg inntil ting, og ta på eget kjønn fordi det føles godt, jenter som gutter. 

Anonymkode: 1ef86...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er kjassent at smågutter får stå av å se søte jenter. Ikke rart de fleste jenter opplever ett eller flere uønskede seksuelle tilnærmelser i løpet av livet. Guttene begynner virkelig tidlig å styres av pikken sin. 

Anonymkode: 2f1a2...cbd

Det er da ikke noe ungene kan noe for. Å kalle en fysisk funksjon hos et lite barn for vulgært er i beste fall uopplyst. Ingen unger "styres av pikken sin". De voksne dette gjelder for, er de som ikke har lært at kvinner er verdifulle, likeverdige medlemmer av samfunnet, at nei betyr nei, og at dårlig oppførsel er uønsket uavhengig av om du er gutt eller jente (ref "gutter er gutter").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh, ble litt sjokkert jeg. Trodde ikke dette skjedde med små gutter, men tydeligvis . Jeg vet jo at smågutter får ståtiss men at dette skjer pga søte jenter var litt overraskende. Mulig jeg er lite opplyst. Normalt?😳

 

Vi snakket om alt og han er godt opplyst om hvordan kroppen er, hva ting heter osv. Han er stor for alderen, litt veslevoksen egentlig.

Anonymkode: 5a149...257

Selv nyfødte får ereksjon.

Anonymkode: e6e63...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er kjassent at smågutter får stå av å se søte jenter. Ikke rart de fleste jenter opplever ett eller flere uønskede seksuelle tilnærmelser i løpet av livet. Guttene begynner virkelig tidlig å styres av pikken sin. 

Anonymkode: 2f1a2...cbd

Han styres ikke av pikken sin selv om han får reisning, altså 🙄

Anonymkode: e6e63...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en mann noen år som hadde en gutt fra før. Da han var knapt 4 fikk han stå når jeg vasket ham nedentil og tbrøt til faren "Det er så deilig når *** vasker tissen min." Da tok jeg en telefon til mor for å unngå misforståelser.

Anonymkode: d5341...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vet ikke tror det er ganske vanlig at små får det også, min hadde også en periode og da hadde han morrabrød som det fint heter

Anonymkode: 274b0...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for eksempel. Det kan jo hende at glede også spiller inn. Lurer på om mannen har det sånn, eller om alt kun er seksuelt hos voksne menn🤔, aldri tenkt på det, kanskje jeg må spørre. Skulle hatt penis for en dag, kanskje jeg hadde skjønt mer😂😂.

 

hi

Anonymkode: 5a149...257

Det forklarer jo i så fall hvorfor tyskerne kaller penis for schwanz (hale).

Anonymkode: e0235...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...